[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Lees btw nu dat er WEER maar 20 team emblem slots inzitten. :emo:
    Kutzooi.

    Moet je dus weer kiezen tussen Npower of Bundesliga emblems!
     
  2. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel tevreden over de spelsnelheid. Als je met normale clubs speelt dus alles buiten real en barca is de snelheid goed. Mischien een tikkeltje te snel maar dat is nog altijd beter dan te LANGZAAM. Te langzaam dat is pas erg.

    Nee online ben ik ook wel tevreden, geslaagde spel van pes als je met normale clubs speelt en heb totaal geen spijt dat ik pes gekocht heb.
     
  3. stw90

    stw90 Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat bij die option file dat hij werkt met die eerste datapack maar moet ik dan eerst de datapack installeren of eerst de OF?

    Edit: Laat maar,

    With this option file, you are able to download the latest DLC. When installing data pack 1, when promoted, click "apply" to update the
    registered lineup data, and also ensure that you overwrite the edit data when you are asked.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Of bedoel jij Mike Avelanche?
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat was 'm. I got confused..
     
  6. stw90

    stw90 Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand het al gelukt met die OF? Ik heb het net geprobeerd maar er staan maar 196 uniform files op ipv 600 toen ik dat programma net afsloot omdat hij niet reageerde en daarna weer opnieuw opende.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Same, en als ik ze dan per honderd overbreng komen ze er ook niet op.
     
  8. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar!:confused: ik sprak daymos en hij meldde mij dat er nog 18 vrije slots waren... voor de jupiler league... bedoelt hij zeker kits?

    Anyway... ik heb gisteravond die box als een gek laten draaien... 6 uur data overschrijven.. maar s'ochtens was de XBOX uit gegaan... *VAAG* 8)
    Het is wel gelukt...heb nu PES 2011 option file met Jupiler League :) ...
    even transfers aanpassen, Willem II maken, Daymos option file erin fietsen en klaar is Kees. Wel vaag overigens... League emblems zijn niet mee gekomen... zijn de standaard logo's van PES (dus English League en D2 League). @Tyrant (of iemand anders) enig idee of het overschrijven van de league emblems komt na de kits import (overschrijving...)?
     
  9. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Bekend fenomeen.........
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Die gaan apart.

    @stw en Fiasco: hebben jullie alles in 1 keer gedaan? Met USTAF xplorer kun je max 228 files per keer doen.
     
  11. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi..:thumbs: dan draai ik nog een keer IMPORT Prequal Data... en dan laat ik alleen de league emblems overschrijven!
     
  12. stw90

    stw90 Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    @tyrant: Ja ik heb gewoon inject folder gedaan. Ik gebruik trouwens USB xtaf GUI 44, weet niet of dat hetzelfde is. Maar dan gewoon proberen om 228 files te selecteren en in dat programma te slepen ofzo?
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Succes!
    Hopelijk kunnen we in PES2013 wel 60 emblems stoppen, kan ik ten minste Npower, Bundesliga én jouw Jupiler League draaien :+

    @stw: maak op je pc 3 mapjes aan, en verdeel daar de option file (ong. 200 files per mapje). Injecteer dan elke mapje als folder, import hem naar je 360, en doe dan weer het 2e mapje. Succes.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    Hier injecten toch? Dus eerst maar tot 197, alles overbrengen naar Xbox, 198 tot laten we zeggen 400, Xbox, 401 tot 600 of hoever het gaat. Ik haat OF's installeren, duurt altijd jaren. :+
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ja!


    BTW, myPlayer is vandaag online gegaan..
    Tis allemaal best kut, maar je krijgt wel 300k extra per gewonnen MLO wedstrijd :D.
     
  16. stw90

    stw90 Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gelukt! Dankje Tyrant!
    Kan je ook de Bundesliga en Npower samen gebruiken of is hier te weinig ruimte voor?
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Als het goed is heb je toch beide competities?
    Alleen van 1 geen clublogo's.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hier pakt ie hem niet, hij gaat tot UNIFORM196 en dat staat op mijn stick dan. Stop ik mijn stick in de 360 dan staat er alleen mijn "Bewerk gegevens" en "Systeemgegevens" erop, die ik al eerder vanaf mijn HDD naar mijn stick had geplaatst. Ik haat OF's. :+

    Mhm, als ik dan PES opstart geeft hij aan dat de gegevens voor een andere versie zijn. Heb gewoon een PAL game uit de Nederlandse winkels.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  19. stw90

    stw90 Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel injecten in die map van 4B4E..... en niet in die 00000001 folder zelf. Steeds de 00000001 folder verwijderen en de nieuwe erin zetten.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Oh, oké dat zal het dan wel zijn. Maar weer proberen, hele ochtend al bezig. :lol:
    Thanks. :+
     

Deel Deze Pagina