Forza Motorsport 4 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Excuses, even geen zin om terug te zoeken. Hoeveel GB is vereist voor installatie van FM4?
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat een heerlijk spel! Hoe werkt de install trouwens, moet ik eerst de Content disc installeren (zoals je een ander spel ook installeert) en dan gaan spelen met de andere disc? Of moet de install eerst 'gestart' worden via de Playdisc?
     
  3. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ja zou ik ook wel willen weten, dus als je antwoord hebt gevonden maar niet op dit forum post het alsnog ff ;)
     
  4. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Mijn LE van wehkamp die ik voor €50,- heb is ook binnen.

    Alleen ik irriteer me aan mijn xbox die eerst nog 2min. gaat lopen spinnen terwijl die op de hdd staat.
    Ligt aan die nieuwe disk versies... bij Gears heb ik dit ook. |:-
     
  5. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat krijg je als je disk 2 vanuit de dashboard gaat installeren. Als je het vanuit FM4 doet krijg je die melding niet (althans dat hoop ik voor je), want het is een geweldig spel.
     
  6. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat kan niet. Je ziet alleen de positie van de motor, het aandrijvingstype en de PI klasse.

    De auto's hebben nagenoeg dezelfde specificaties, deze zijn gelijk getrokken dmv upgrades.

    Eerst starten met Disc 1, en dan later in het hoofdmenu heb je de optie om Disc 2 te installeren. Het spel geeft dan zelf de melding wanneer je de schijven moet wisselen.
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Tja het is al gezegd, maar wat zonde van de Nordschleife, het ziet wat ongeinspireerd uit en dan vind ik die hele N64 mist nog niet het ergst. Af en toe is het wel fraai dat de zon een beetje doorkomt tussen die bossen ja, maar verder ziet het er wat somber uit.

    Aan welke Nordschleife geven jullie de voorkeur, die vanuit de PGR games, Shift, GT bijvoorbeeld? Persoonlijk kies ik die van PGR 3 verwegen het kleurgebruik, in PGR4 vond ik deze zonnig wat te fel, maar zag deze cloudy er toch wel beter uit in verhouding met Forza 4 eigenlijk.
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Dankjewel! Heb het gevonden :) Jammer van het mooie weer buiten, krijg er maar weinig van mee zo 8)
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd, bij Gears is me slim qua stilte het meest luidruchtig!
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik zie mensen met allemaal retailer only kaarten met exclusieve auto's, maar ik heb er bij de Mediamarkt in Utrecht geeneen gekregen bij mijn LCE, klopt dat?

    En kan je die auto's dan nog wel later downloaden van Xbox marketplace?
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Xbox 360 Games Installatie Groottes (laatste post voorlopig)


    Over autovista, moet de stem normaal niet Jeremy Clarkson zijn?
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ga 'm zo ophalen \o/\o/ Heb der extreem veel zin an
     
  13. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik eerst ook, maar je moet bepaalde icoontjes selecteren bij de auto's om JC z'n verhaaltje te laten doen.
     
  14. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag de gewone versie binnen gekregen incl
    Bonustrack pack
    Bonus car Pack
    BMW M5 Fan Pack.

    Wist niet dat dit bij een gewone editie er ook bij zat.

    Maar we gaan zo eens even kijken hoe die speelt.

    Lees op internet dat er zoveel vraag naar het spel is dat sommige winkels niet de beloofde aantal binnen krijgen en sommige pre orders geannuleerd zijn. En dat andere winkels soms meer dan de 70 euro vragen voor de special edition, omdat daar zoveel vraag naar zou zijn.
     
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Het vrijspelen van de Autovista modellen is erg leuk gedaan, ook tof dat je badges en titels moet vrijspelen, soort kleine achievements ingebouwd. Hadden ze veel eerder moeten doen!

    De modus dat je op een baan langzame auto's kan inhalen, die is niet in Freeplay te doen zeker?

    /EDIT: Misschien zoek ik verkeerd, maar wat kan je de moeilijkheid van de AI instellen? Ik vind wel de assists etc..
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    YEAH IK HEB HEM BINNEN :D
    EN ik heb een DLC code voor de BMW 1 serie M Coupe en voor de Mini John Cooper Works Clubman

    Ben echt blij dat die mini erbij zit ik wist nieteens dat ik die erbij zou krijgen :)
    nu gamen
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Retweet.


    Ik vind het altijd zo irritant dat je ingame niet van controller kan wisselen, want ik speel met stuur, maar photomode of menu's ofzo wil ik dan met gewone controller doen, handiger, en anders mis je een aantal knoppen.
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    die kreeg je volgens mij alleen als je pre-orderde, en bij de MM achter laten leggen zodra ze hem binnen kregen is geen pre-order ;)
     
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Het vrijspelen van de Autovista modellen is erg leuk gedaan, ook tof dat je badges en titels moet vrijspelen, soort kleine achievements ingebouwd. Hadden ze veel eerder moeten doen!

    De modus dat je op een baan langzame auto's kan inhalen, die is niet in Freeplay te doen zeker?

    Misschien zoek ik verkeerd, maar wat kan je de moeilijkheid van de AI instellen? Ik vind wel de assists etc..
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, ja had wel gepreorderd bij Gamemania, maar die was ie 75 euro, dus dat vind ik een beetje overdreven voor 1 retailer exclusive car ;) Maar die auto's die je dus als preorder bonus krijgt bij bepaalde winkels, kunnen anderen die later wel gewoon downloaden? Of blijven die altijd exclusief?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina