[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Seh

Seh Guest

Dat mensen dat kunnen, dingen afzeggen om te raiden heb ik echt nooit begrepen. 8) Dan moet je het wel heel erg (te) leuk vinden, leuker dan de dingen die je er voor afzegt. Kan ik mij niet voorstellen. :+

2. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag mijn Shadow Priest naar Stormscale getransferd, ook daar is alleen maar PVP gaande. Nu nog opzoek naar wat 2v2 en 3v3 partners :)

3. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, maar later wordt het standaard en weten je vrienden het ook. :emo:

4. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Nope, EU-Свежеватель Душ is de beste realm in de EU

5. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
  6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Rag 19% (P3 ).
    Wat een kutgevecht.. P1/2 ftl.

7. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Niet te letterlijk dan hoor. :)

Fijne community heeft Outland, perfecte balans, wPvP is nog actief.

Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb ook zon vriend gehad ( nog steeds ) die altijd dingen afzei voor WoW... of voor raids of gewoon omdat die wou blijven spelen. En net als wat hier boven gezegd word, het word standaard en we weten het vort. nu spreken we hem alleen nog op verjaardagen van vrienden hij is te verslaafd, ik vraag hem zelf ook niet meer mee na 3 jaar geprobeerd te hebben...

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    ik en maat van mij hebben getransferd naar Nordrassil ( kwamen we ook vanaf :p ) daar hebben ze FL ook al gepugd zelfs.

10. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Dat hebben ze zelfs op onze server en die suckt balls :+

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    op blade's edge hebben ze alleen FL gecleared door top 3 van guilds op de server... en 6/7 HC. waar ik me gewoon aan erger is dat niemand bijna raid... ja alleen uldaman, naxxramas en molton core ofzo :confused: waar ze zoiezo niet whipe volgensmij.

Dus ik ben de gene die telkens groups maakt voor BoT, BwD etc maar telkens een uur zoeken voor mensen enzo zoek ik gewoon niet meer. Op Nordrassil ( stond een alt van mijn maat ) is het 10x drukker in oggrimar enzo en zoeken andere mensen ook groups op blade's edge echt helemaal niet.

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Botsssssssssssssss, ik raid uldaman en clear het zonder wipes!

13. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ja want 40 man Uldaman FTW! :D

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Karazhan FTW! :+

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    het was bedoeld als dat ik dat niet zoek:p maar op blade's edge allemaal wel. heel veel oude raids alleen... ik heb alleen OS gedaan voor de mount thats it

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ben jij ook zo'n mount whore? :+

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    haha nee maar ik had nog geen draak en i love draakjes. En dat is de makkelijkste om te halen. met 5 man ff snel doorheen lopen is 10 min werk:p

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    In theorie die van Wyrmrest nog wat. Die heb jij zo op exalted als je van rep levelen houd via dungeons. ;)

Bij die Black Drake moet je geluk hebben met je group en dat kan lang duren. ;)

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    black drake is easy als je die met een group doet die ze al hebben. gewoon met paar man uit guild en zeggen dat je alleen mensen mee wilt die hem niet nodig hebben. had hem in 1 keer. want als je 3 drakes up doet dropped die altijd.

Dungeons doe ik niet meer met me priest, valt niks meer te halen alleen nog uit raids eigenlijk...

20. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Er is een groot verschil tussen "er wordt niet geraid", en op zoek zijn naar pug Raids.

Je kan zo nooit een stabiele raid hebben, wanneer je iedere keer op zoek gaat naar mensen in trade. Want neem van mij aan, het zijn 9 van de 10 keer mensen die hetzelfde doen als wat jij doet. Nooit raiden met een vaste groep, en op zoek naar pugs. En zo ga je nooit ver komen in een raid.

Als je echt wil raiden, apply bij een guild, lees je goed in op je class, zorg dat je op de hoogte bent van alle tacts, doe je best, denk na, luister!, etc en verdien een plaatsje in de raidgroep.

En dat betekent dus niet "check recount dan!". Je speelt een teamspel, Een hoge dps of hps is prima, maar het zegt helemaal niks. Genoeg mensen tegengekomen met hoge hps, maar dan wel zonder mana komen, of totaal niet dispellen oid -> wipe. En dan klagen hoe weinig de andere healers wel niet doen etc. In een raid heb je een job, en het is de bedoeling dat je je job 100% uitvoert, en daar het maximale uithaalt. De rest van de healers of dps zijn niet je concurrenten, maar teamgenoten.

Wie als "ik" een raid in gaat, doe het helemaal verkeerd.

Deel Deze Pagina