Ja het programma was ook een beetje een rommeltje eerlijk gezegd. Maar zo leunde natuurlijk veel op de domheid van sommige gasten. Denk als er een seizoen 2 komt dat het wel meer een spel wordt.
Ook retweets waar een of andere kerel zegt dat G-Low de beste rapper van het Zuiden is. Ik denk dat onze Angelo sarcasme nog niet eens herkent als het een meter voor hem staat.
Mijn gedachte: 'Hahahahahaha, oh dit is de finale. Lee-yo gewonnen.' Heel apart, want ik keek het om te lachen. Ik zag de competitie er niet eens in en nu is de finale geweest en heeft Lee-yo gewonnen. Zo belachelijk snel afgeraffeld..
Iemand de Amerikaanse hitlijsten al bij de hand? Deze tenenkrommende tv heeft wel exact lang genoeg geduurd. Vind het wel mooi geweest zo.
Ik heb het mezelf verplicht En als ik er eenmaal aan ben begonnen, dan moet de gifbeker ook helemaal leeg. Maar is het plaatje dat die knul daar heeft opgenomen nu nog ergens terug te vinden? Ben wel benieuwd namelijk.
Haha, de Golden Girls konden beter rappen dan deze figuren. Ze kunnen geen van allen rappen. Zowieso vind ik rappen in het Nederlands gaar. Het klinkt gewoon niet, het klinkt niet hard genoeg in het Nederlands. Niet grof genoeg...
Die gast heeft echt een plaat voor z'n hoofd en denkt serieus dat ie dope is. Tijdje terug was ie in Hilversum en heb ik nog ff gechilled met hem en kinkelekid, samen met hele groep... Echt zat accentje met z'n vocabulaire..... om van te huilen... Voelde me gewoon lullig voor 'm
Die gasten bakken er niks van, maar 't is heerlijke TV! Een gozer uit m'n oude klas doet ook aan rappen maar die heeft best talent, heeft ook verschillende prijzen gewonnen hier, lokaal (Zuid-Holland). Luister er zelf af en toe naar op YT: [yt]OYvhua3O8AI[/yt] [yt]wZ-EBEZVqBE[/yt]
Ik had niet gedacht dat Lee-Yo zou winnen, in aflevering 1 t/m 5 praktisch onzichtbaar. Maar eerlijk is eerlijk, hij was één van de betere in de studio in ep 6... Otie was sowieso nooit een favoriet, ook hoe hij daar op de bank gaat zitten, die houding. Alsof hij op bezoek is bij z'n vriendjes ofzo. Naast Lee Yo vond ik Dynamite ook erg goed, veel energie
Haha, Otie. "Ik kwam zonder hoesje, zonder visitekaartje, en ik ging nog zitten... en dan tweede worden." Verder vind ik Sander wel een toffe gast. Pol is echt een sneue kneus. G-Low is gewoon een idioot, Biggah is wel vriendelijk maar verder té dom.
Ik kom die gozer dus te vaak tegen, vanmiddag al weer. Vijfde keer of zo. Hij treedt nu op in Brunssum toch?