[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je nadat je de OF hebt geïnstalleerd wel de DLC content downloaden, of verneukt ie dan alles weer?
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ik zie dat Forza 4 hier binnen is, dus misschien ga ik vanavond niet redden :p

    @Quaresma: ja dat kan.
    Misschien heb jij nog de DLC geinstalleerd Fiasco?
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  3. stw90

    stw90 Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle shirts en logo's zijn nu goed bij mij alleen zijn sommige (echte) gezichten nu weg en vervangen door andere zoals die van De Gea en Carrol:confused:
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Je kunt nu weer de DLC installeren?
     
  5. stw90

    stw90 Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik gedaan.
     
  6. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff ik kan echt niet wennen aan Pes 2012. Passing is echt enorm raar. Ene keer schiet die hard en de andere keer weer zo'n zacht klote balletje. Verdedigen is echt haast niet te doen, veel te moeilijk.

    Vind het maar een ongebalanceerde game:F: Verdedigen is in vergelijking met dribbelen veel te moeilijk gemaakt.

    Speel nu de heletijd ML offline met ajax op professional maar ik bak er helemaal niks van. Kom nooit langs me tegenstander en kwa positiespel lukt het ook niet omdat die passing zo gaar is. Enige manier hoe is scoor is door de spits in te spelen en beetje te dribbelen en schieten maar dat lukt ook haast niet|:-

    Had echt zin in pes 2012 maar ik vind het tot nu toe echt tegenvallen
     
  7. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ty ga jij nog een tutorial maken voor de nieuwe wijze van importeren???
    Want vorig jaar moest ik 226 files handmatig injecteren en nu zijn het er 600. Dan ben ik 3 uur en heel veel kramp verder ....
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Je kunt toch 200 files per keer doen?

    Ik zal het vanavond wel eventjes allemaal onder elkaar zetten, maar ik moet ook Forza spelen he :p.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    1. Je hebt hierbij een USB stick nodig. Mocht je een transfer kabel hebben (als je een 'oude' Xbox 360 hebt i.e. geen Slim) kun je natuurlijk ook zo je harde schijf bereiken. Ik ga er bij deze even uit van een USB stick, mocht je een transfer kabel hebben kun je uiteraard bepaalde stappen overslaan. Als eerste moet je even je USB stick formatteren naar Xbox 360 niveau. Let op: alles wat op de stick staat gaat bij dit proces verloren. Oftewel doe dit met een lege stick. Formatteren doe je door naar My Xbox te gaan en dan naar het tabblad System Settings, Memory. Klik je Storage Device aan en vervolgens de optie Configure.

    2. Ga naar je tabblad van de harde schijf en zoek je PES2012 game folder op. Move een bestandje uit deze folder (bv. je edit data) naar de USB stick. Dit doe je zodat je de juiste menu structure op je USB stick hebt staan, dat scheelt een hoop werk.

    3. Je kunt nu de files aanpassen. Stop de USB stick in je PC. Vervolgens download je DIT programma. Klik Open Drive en hij opent je stick automatisch (doet die dit niet heb je stap 1 of 2 verkeerd gedaan).

    Ga naar Data Partition en klik door zoals in het plaatje.
    E00001B1FA52F194 is de code van MIJN profiel. Die van jou is anders, maar vergelijkbaar.
    4B4E0801 is de code van PES2010. 4B4E081D is de code van 2011! Dit is de standaard code! Hierin vind je vervolgens weer de file 0000001. Hierin bevind zich het bestandje dat je bij stap 2 hebt overgeplaatst.. In mijn geval heb ik alleen even een edit file getransferd. Als je nog helemaal niets hebt opgeslagen in PES2012 moet je dus zelf de structure namaken. Je kunt nu de 0000001 file deleten.

    4. Nu kun je een option file downloaden. De beste file voor de Xbox 360 is Daymos OF. Download deze hier!. Zorg er wel voor dat je de DLC hebt verwijderd van je Xbox voordat je deze OF gaat gebruiken. Dit kan bij Memory en dat Data Pack 1 verwijderen.
    Als je de file eenmaal gedownload hebt (vaak .rar) valt op dat de option file ook een 0000001 file is.
    Sla deze file op op je desktop. Open hem maar eens, en je ziet dat deze folder vol staat met uniform data, oftewel de shirtjes.

    5. Tijd om te injecten. Je kunt de hele folder in 1x injecten, maar dit kan het programma niet aan. Daarom moet het in ongeveer 3x. Maak 3 verschillende mapjes aan op je PC (noem ze bijvoorbeeld A B en C). Verspreid hier alle bestandjes over die je hebt gedownload, zodat er per mapje ongeveer 200 files zitten (max 228!). Ga naar het PES mapje (0000001 heb je al gedelete dus je PES mapje is compleet leeg) en doe rechter muisknop ‘Inject Folder’. Nu kies je mapje A en deze wordt geïnjecteerd. Je moet deze nu hernoemen naar 0000001 (altijd 7 nullen) zodat je Xbox hem herkent.

    6. Haal de stick uit je PC en stop hem weer in je Xbox. In My Xbox , System Settings, Memory kun je de gegevens nu weer vinden. Nu kun je Copy/Transfer alla data van de USB stick naar de Xbox. Mocht hij vragen om te overwriten kies ja. Je kunt nu je stick er weer uit halen, maar zorg er weer voor dat je eventjes 1 files naar het stickje kopieert zodat je alles makkelijker kan vinden!

    7. Ga weer naar stap 5. Inject nu mapje B, transfer deze weer op de Xbox en zorg er weer voor dat er 1 file minimaal op staat voordat je mapje C gaat doen.

    8. Als alle 3 de mapjes op je Xbox staan kun je gaan spelen!



    Dit heb ik ff op werk zitten tikken, ik kan geen plaatjes toevoegen en weet ook niet precies wat de code van 2012 is, dat corrigeer ik vanavond wel. Hiermee moet het echt lukken jongens, ik ga btw geen PM's beantwoorden.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Gelukt, alleen de versie erop gezet met nPower kits maar moet die met Bundesliga kits. Opnieuw! :+
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Now once you’ve become accustomed to the fresh and beautiful looking game, you will notice that Ive edited the Full Premiership, Liga Zon Sagres and Npower league but you will see that the Bundesliga teams have no emblems WTF??

    No.. I wasn’t being lazy as Konami gave us 20 less emblem spaces in the game 
    It’s ok because I’ve been working hard to give you a choice 

    If you prefer the Bundesliga over the Npower then you can have Bundesliga emblems instead of Npower emblems.

    What you need to do is this.

    Step 1). Plug in the USB, load up the game and go to edit mode.

    Step 2). If you want the npower emblems for a later time them you will have to select export and select the Npower teams one by one and save them onto your hard drive. If you don’t care about npower then >>> go to the next step.

    Step :cool:. In the edit mode you will see import and export options at the bottom of the list.
    Select import and then select the USB as the place where you want to import the data from. Now you will see all the Bundesliga teams I’ve left for you with their emblems intact, just select to import them one by one.

    Step 4). It will ask you many options regarding importing some of the team or all of the team >>> its ok just select yes to everything >> including the emblems and then select one of the npower emblems to erase (If you’re not sure what emblems are Npower emblems then you will have to learn them before hand).

    Step 5). You should now have all Bundesliga teams looking even more beautiful and the Npower teams will now have no emblems. (If the npower teams have the incorrect Bundesliga emblems, you can revert the emblem back to default in edit mode under teams >> emblems >> then ‘Y’ to revert the emblem to default).

    Alternatively if importing teams is too complicated or time consuming then, you can download a ready-made Bundesliga file which you will have to upload and get onto your USB and it will be the opposite with Npower teams ready to import.
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Oefenen oefenen oefenen. Speel je de ML met Ajax met de default ML spelers, of echt de spelers van Ajax? Indien je met de default ML spelers speelt is het idd een behoorlijke kluif, want dan zijn je spelers gewoon ruk.

    Heb je alles op manual staan?
     
  13. mrduric

    mrduric Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo leute!

    Nog even benieuwd of iemand al weet of je 2v2 online kan spelen, met 2 spelers op 1 xbox, zoals bij pes 2011.

    et ziet erna uit dat het eruit is gehaald, k probeer nog hoop te houden haha \o/
     
  14. Sulaymanb

    Sulaymanb Guest

    kan de toepassing niet juist initialiseren klik op ok....ik krijg die als ik usbxtaf wil openen?? wie kan me helpen

    ik heb tot nu toe de system bestand op usb gedaan nu is de usb in me pc ik heb 3 mappen gemaakt en 200 per map. ik heb usbxstaf geinstalleerd verder dan dit kom ik niet iemand?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2011
  15. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel met de echte spelers van ajax en heb ook een paar goede aankopen gedaan dus daar ligt het niet aan. Heb ook al aardig wat geoefend maar ik zie geen vooruitgang in mijn spel.

    Umm weet niet of ik alles of manuel heb staan. heb alleen die pass assistance of 1 balkje gezet voor de rest weet ik niet. Waar moet alles op staan dan? en hoe doe ik dat?

    Het meest irritante vind ik gewoon dat passen. Je kan niet zelf bepalen hoe de snelheid van de bal is. Bij Pes 2011 was het ideaal dat passen. nu lukt het me voor geen meter|:- Heb ook een paar potjes op gemiddeld gespeeld en dan win ik wel steeds maar ik wil ook met professional kunnen winnen en kansen creeër nu lukt dat echt niet.
     
  16. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat passen gaat bij mij nu beter, nog steeds wel wat rare passjes af en toe. Maar vond het in het begin nog irritanter, gaat nu wel lekker. Heb trouwens het idee dat als je de bal voor een één-twee inspeelt, dus LB+A op Xbox, dat ie de bal dan harder inspeelt. Enige nadeel is dat de speler dan ook naar voren rent voor een één-twee.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ben er mee bezig, maar nog steeds neppe kits dan. Helemaal geen zin meer in, pfff. :+
     
  18. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ligt het aan mij of kun je gewoon niet de snelheid van een Pass bepalen? dat is wel zo slecht. Waarom haalt konami altijd goede aspecten van vorig jaar eruit? Dat passen was vorig jaar gewoon voldoende/goed. Nu is het gewoon slecht.

    Welk niveau spelen jullie trouwens met de ML? Gemiddeld of Professional ? en hoe gaat het bij jullie?
     
  19. stw90

    stw90 Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad dat passen vind ik ook nog niet lekker werken. Ik speel nu veel meer met topteams omdat het dan wel beter werkt. Was ook ML begonnen met ajax maar dan heb ik constant dat ik naar het verkeerde mannetje pass of dat ze bal veel te zacht of juist te hard passen. In 11 had je veel meer controle en kon je ook beter worden, nu is het steeds willekeurig lijkt wel.

    Ook het schieten vind ik niet lekker werken (of ik kan er niks van:+). In 11 kon je met RT zon lage schuiver doen zeg maar, nu lukt het me bijna niet om strak laag te schieten. Ook de hoek kiezen lijkt wel automatisch te gaan.
     
  20. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    ey tyrant, ik heb geen storice device, maar bij mij staat er hard drive, memory unit en all devices, welke moet ik dan klikken? en bij geen eentje staat er daarna confrige!
     

Deel Deze Pagina