[XOne] Batman: Arkham City

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Same here. Ga puur voor de SP!

Die indruk krijg ik ook uit de reviews. Deel 1 was precies goed op dat gebied wat mij betreft. We gaan het wel zien volgende week...

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440

Goed om te zien dat de game de hoge verwachtingen wederom waarmaakt.

Arkham City maar ook in bestelling gegooid. Deze titel ga ik zeker uitgebreidt spelen als ik klaar ben met Dark Souls.

3. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Maar wat als je geen internet hebt op je xbox?

4. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet de developer, maar de publisher. En deze business strategy slaat als edn tang op een varken en het kan toch niet zo zijn dat dat dergelijke bedrijven alles maar mogen flikken.

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Je bedoelt dat je ook niet met je silver abonnement online bent... totaal niet aangesloten dus? Lijkt me dat je dan de redeem code niet kunt activeren. Daar is namelijk een online verificatie voor nodig.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Being a gamer sucks :9

Als ik die reviews zo bekijk zijn de graphics ook echt _O_

7. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Waar slaat dat op? (niet dat ik geen online heb) Sommigen mensen hebben toch geen online op xbox?

8. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die hebben pech, want het is niet alleen de verificatie, om de Catwoman missies te spelen dien ook online te zijn. Zit je online, dan kun je ze niet spelen.

9. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090

... en steeds meer mensen gaan JUIST door dit soort irritante onzin overstappen op illegale versies, of kiezen ervoor om de GOTY af te wachten. En terecht.

Ik zou hem zelf eigenlijk ook overslaan tot er een GOTY zou zijn, ware het niet dat ik hem voor mijn verjaardag krijg. Normaal gesproken sla ik dit soort games (veel DLC enzo) altijd gewoon over totdat hij goedkoop in de budgetbakken ligt.

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Kom nou. Als de developer gewoon zegt: "Leuk en aardig, maar dat gaan we niet in onze game stoppen", dan kan de publisher er verder weinig tegen doen.

De developer kiest ervoor dit erin te doen en de consument te naaien. Daar mag je ze gewoon voor verantwoordelijk houden.

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    gast, waarom denk je dat? de prijzen van games gaan alleen maar omlaag! alsof de nieuwe games verkoop omlaag gaat erdoor. ik vind dit echt onzin, maar tis maar net waar je je standpunt wilt nemen..

wie naait wie door 2e hands verkopen en illegale downloads? ik vind dit echt zo een gezeik. ik wil deze game echt graag spelen en gun de developer mn geld en de strategie vind ik niet erg. nogmaals, devs doen ergere dingen dan proberen geld te halen uit 2e handsverkopen en illegale games

Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wie financiert je game dan? Denk je dat de devs dat zelf doen? Er zijn maar een paar studios die zich die luxe kunnen veroorloven (Valve, Bungie , iD en nog een handjevol)

de rest tekent gewoon eerst een contract met een uitgever en daarin staan dit soort zaken gewoon zwart op wit.

13. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In dit geval kan de publisher daar meer dan genoeg aan doen, gezien het feit dat Warner Brothers eigenaar is van de Batman licentie. Bovendien heeft de publisher de ontwikkeling van de game van a tot z betaald.

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    zit die DLC en die pass er ook bij als ik over een paar maanden het spel koop als de prijs wat is gezakt?

Er komt momenteel al zoveel uit

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Als je om die reden deze game (voorlopig) laat liggen, dan heb je daar alleen jezelf mee. Veel beter als deze komen ze niet. En je krijgt met deze game echt een shitload aan content...

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    bij nieuwe games altijd. het is voor als je de game illegaal download of 2e hands door verkoopt dat diegene nog wat extra geld moet tellen voor "bonus" content

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    weet ik, maar er komen teveel MP games uit. MP games speel ik graag vanaf de release omdat je dan meekan, of omdat de co-op dan veel gespeeld wordt. Dit soort games, of Skyrim en ME3 speel ik dan in de periode dat er minder games uitkomen.

18. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
  19. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Je haalt nu volgens mij de DLC en de Online Pass door elkaar. Om ze even uiteen te zetten: koop je de game dan krijg je de Online Pass, echter mis je de DLC. Dat is iets wat ik zelf ook belachelijk vind, dat je eigenlijk nog twintig Euro (of meer?) neer moet leggen om een complete game te krijgen voor content die al afgewerkt is.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben ook niet weg van DLC tegen big bucks terwijl die content gewoon in de game zou moeten zitten. Maar volgens mij is daar hier totaal geen sprake van en krijg je meer dan waar voor je geld. Als je de game tweedehands koopt mis je 4 catwoman missions, that's it...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina