[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je komt dan lvl 10 vijanden tegen. Ben je later lvl 15 en je komt terug in de zelfde grot, heb je nog steeds lvl 10 vijanden. De lvl van de vijanden is gelijk aan het lvl waarin je ze voor het eerst ontmoet.
     
  2. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ok... ik kan je verkeerd begrijpen, maar stel dat je level 10 bent en je gaat alle grotten binnen, dan zullen daar alleen maar level 10 vijanden voor altijd zitten?
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jup. Maar best knap als je alle grotten kan plunderen en steeds op het zelfde lvl blijven.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat is alleen bij bepaalde grotten (en andere locaties). Volgens mij geldt dat alleen voor de locaties waar de random quests je naar toesturen. Main Quest en grote Sub Quests zullen, net als in Fallout 3, wel vastgestelde levels hebben. Althans, zo interpreteer ik.
     
  5. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ja, ik bedoelde het vooral als voorbeeld. :+
     
  6. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht iets te hebben gelezen dat (misschien niet op alle locaties?) de vijanden deels mee-levelen met je karakter, maar dus na een aantal levels stoppen met mee-levelen!
    Naast dit heb je dan bijvoorbeeld grotten waar je als bvb Level 5 hero vijanden kunt ontmoeten van een veel hoger level, vbv 20 of 30 !

    Maar daarmee is Concience's vraag nog steed niet beantwoord :
    wordt het Level van elke (of de meeste) vijanden aangegeven? Ik vraag me dit ook wel af ! ;)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Het is dan wel een speedrun maar damn....dat is wel erg snel. Maar goed, speed runs heb je ook wel eens op youtube toch? Dan jagen ze idd echt door die game heen.
     
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.863
    Leuk Bevonden:
    9.248
    Ja en dialogen doorspoelen, en dit is alleen de main story he. Met niemand praten, precies weten welke kant je op moet, alle oplossingen weten van puzzels etc. Denk dat wij er wel langer mee doen, zeker als je net als ik bezig bent met een quest en dan op weg weer wat anders tegenkomt wat je eerst wilt doen.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat sowieso, ik zelf ga niet eens met de main quest bezig in het begin, dus wij zullen er altijd langer over doen. En volgens mij heb je zelfs Oblivion speed-runs van een uurtje op internet.

    Maar het komt er dan wel op neer dat ie met een low-level character gewoon het einde kan halen....weird.


    Ik besloot het eens te gaan opzoeken op youtube, speedruns van bepaalde games..waar ik echt laaaaaaang over gedaan heb.

    Gothic 1:

    -19 minuten en 30 seconden

    - 2 uur en 50 minuten

    En Oblivion speedruns van .... 11 minuten, 13 minuten etc...een speedrun is een speedrun,lijkt me toch? Geen echte verschillen tussen een speedrun, lijkt me toch? Dan klinkt de lengte van de main quest van Skyrim duidelijk langer dan.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854


    Fallout 3 heb je een speedrun in 30 minuten. Niks om je zorgen over te maken. Die mensen werken dag en nacht, jaren lang aan Skyrim. Die kennen echt alles, en zelfs dromend spelen ze de game nog sneller uit.
     
  11. sjaak marston

    sjaak marston Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    15
    die speedruns doen ze altijd met glitches he.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556



    Ja precies, ik denk op normaal tempo dat je gewoon gelijk aan Oblivion zal zitten voor de main quest. Bethesda zegt zelf schijnbaar dat de mq tegen de 30 uur zit, maar dat geloof ik gewoon niet.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jezus dat filmpje :lol: tering snel 8)

    Ik weet nog wel dat ik in totaal 2 uur rondliep in die dungeon :9
     
  14. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Whoehoe, oblivion binnen. Tot skyrim toch maar weer spelen. Incl alle dlc, map en extra's :). Ga straks gelijk beginnen.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Mooie update van mij:

    194 ontdekte plaatsen, nog 173 te gaan.

    42/60 gesloten Oblivion poorten. :+

    Gisteren 8 poorten gesloten en vandaag nog drie in mijn vizier. Alles doe ik op de tast door puur te exploren. Die drie van vandaag heb ik maar een klein beetje gespiekt op een map die ik heb laten drukken. :9

    Level 38 ook alweer btw en een paar skills weer op 100.
    Nog geen maand gespeeld met deze char en nog geen 100 letterlijke uren.
     
  16. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Nice, ik ga zo een start maken. Heb oblivion gelijk met de release op de xbox gespeeld. Nu speel ik op de ps3 dus alles opnieuw doen. Hou me wel ff bezig tot skyrim. Wat voor class ben je? :). Denk dat ik Keer puur magie ga doen. Hen ik nog nooit gedaan.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik ben altijd een warrior en daarom blij om te zien dat er geen ''class'' achievements in Skyrim zitten. Dit zorgt voor een Achievement ''liefhebber'' als ik wel voor dat ik me daar niet druk om hoef te maken.

    Naja, vanzelfsprekend de game altijd wel gekocht. Als ik echt zo'n achievementhoer was had ik nu wel meer 100% games.

    Anyway: Skyrim Nord Warrior FTW!
     
  18. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Wood elf (dunmer?) thief! ^^. Heerlijk oblivion weer aan het spelen en heerlijk naar mijn zin. Ook woodelf, bow, , lockpick, shortsword en light armor etc
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Jou kan ik de hand schudden!
    En in Skyrim compleet zelf voorzienend: zelf koken, repareren etc. Alleen naar de grote stad om loot te verkopen :D.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ga sowieso eerst als Nord Warrior spelen. Daarna lekker experimenten met de andere rassen en de verschillende types proberen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina