Ik wou wow gaan spelen maar de launcher stopte bij downloading updated tools. PS:Ik heb een mac os x 10.5.4
Ik zou voor de zekerheid wel even naar 10.5.8 gaan, maar in principe zou die gewoon prima moeten draaien, tenzij het op een Macbook is met die gare intel video chip is
Doe ik dat gewoon met systeem update, want had eerst 10.5.8 maar toen moest hij worden gerepareerd ( lees geherinstalleerd) en nu heb ik weer 10.5.4
Heb het probleem denk ik gevonden: Firewall-instellingen: Modus: Beperk inkomende verbindingen tot specifieke voorzieningen en programma's Programma's: com.blizzard.downloader: Blokkeer alle verbindingen com.blizzard.launcher: Sta alle verbindingen toe com.blizzard.worldofwarcraft: Sta alle verbindingen toe com.smarttech.SMARTBoardService: Sta alle verbindingen toe Hoe verander ik dit?
Doe ik dat gewoon met systeem update, want had eerst 10.5.8 maar toen moest hij worden gerepareerd ( lees geherinstalleerd) en nu heb ik weer 10.5.4 Edit: weet het al
Hier en daar begint het toch weer te kriebelen. Feeling is nog lang niet terug, maar dat komt ook deels door de vette games dit jaar en Oblivion weer. Ik heb nog steeds niet veel zin om echt weer volop in de game te gaan, maar 4 november verleng ik mijn abo nog wel even denk ik. Aanstaande dinsdag HE en dan kunnen we weer voor de mount en maskers gaan. Ik hoop alleen dat ik nu wel een mount krijg, want de drop chance bij Brewfest is echt kut. Weer een jaar wachten.
/Mod Een simpel "dankje" zou ook volstaan. - Pim Was erg blij naar 10 uur oplossingen zoeken en uittesten Nieuw probleem : Als ik minuten soms 5 maar soms ook 30 seconden ben aan het spelen krijg ik in het chatbalkje te staan: You have been disconnected from Battle.Net Ik kan dan niet uitloggen/de game uitzetten, ik moet mijn computer uitschakelen. Deze error zorgt er wel voor dat mijn internet eruit ligt, maar als ik gewoon internet kan ik onophoudelijk internetten zodner dat internet eruit ligt. Ik heb al geprobeerd mijn cache eraf te gooien en te spelen met internetkabel, niets hielp.
hier heb je natuurlijk gelijk. maar ook weer een beetje niet. Zit nu paar dagen op Nordrassil en heb dankzei pugs nu de defender of the shattered world achivement. Met 3 verschillende groeps heb ik op 1 dag BoT, BwD en ToT4W gecleared zonder whipes. Wel dat er is iemand door ging maar elke baas ge1shot. Op blade's edge met pug groups had ik in 1 week met pugs geluk als ik BoT helemaal gedaan kreeg. Nef op BwD nooit gedowned daar en ToT4W daar ook nooit gehaald met pugs. op nordrassil alles in 1 keer. Ben ook met pugs aan FL begonnen ( niet mijn groep ) en waren binnen 3 en een half uur 5/7. helaas moesten toen de meeste weg. Er zit dus wel degelijk verschil in per server, de meeste daar pugge FL gewoon op 1 dag... echt ziek. in oggrimar zie je ook bijna geen low item dudes..
ok zal me even toelichten, ik speel WoW omdat het een 3rd person game is. Warcraft 1 tot 3 zijn strategie spellen. En ik haat srsly strategie spellen vandaar mijn opmerking haha