[XOne] Batman: Arkham City

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat is niet waar het is een DLC code (geen on-line pass)

2. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Naast Dead Space 2 de beste SP die ik dit jaar gespeeld heb. Nu Uncharted 3 nog.

3. sjaak marston

sjaak marston Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    heb hem je al dan? zoja hoe dan?

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Illegaal, daar komt hij af en toe even mee patsen ondanks dat duidelijk in de faq staat dat dat niet de bedoeling is

5. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft hem gewoon legaal hoor. Connecties met een gameshop in apeldoorn.

6. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    36
    Ik vind het altijd zo prachtig dat hier op het forum zo moeilijk over gedaan wordt :'). Er wordt altijd maar vanuit gegaan dat als iemand iets over het spel zegt, en hem gedownload heeft, hij dat doet om te 'patsen'. Wat een vreemde aanname. Zegt wat mij betreft meer over jou dan over hem (jaloezie?). Zo had ik zelf ook een spel eerder en deelde ik daar informatie over, puur omdat mensen dat (normaal gesproken) leuk vinden om te lezen.
    Maar nee hoor.. ik was aan het patsen.

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    mensen vinden het over het algemeen niet leuk om te lezen als iemand het spel voor de release heeft. veel mensen houden ervan om hun spel eerste keer zelf te ervaren.

en daarnaast de mensen die hem illegaal downloaden "patsen" er wel altijd mee.. "ik speel hem lekker nu al.." "ff Batman binnenslepen" een foto zetten dat ze hem al spelen. enzo. sta altijd versteld van mensen die stoer doen omdat ze een game "stelen"

Laatst bewerkt: 15 okt 2011
  8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als dat zo is dan heb ik te snel geoordeeld. Maar post dan een pic erbij

Het gaat me er niet om waarom je het doet. Gaat mij erom dat het duidelijk in de faq staat. En er al heel vaak gezegd is dat als je ver voor releases (maar nadat een game ge pre'd is) post over een game dat je kan wel de moeite even moet nemen om te laten zien dat het legaal is.

En waarom zou iemand jaloers zijn op illegaal verkregen games? Een 360 flashen is geen rocket surgery.. dat kan iedereen die een klein beetje technisch is. Ik zie verder geen reden om jaloers te zijn op mensen die het niet kunnen veroorloven om hun games op een legale manier te verkrijgen

9. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    36
    Maar het gaat jou er neem ik aan toch niet om dat het in de FAQ staat? Of ben je zo van de regels? Waarom zou iemand die het spel gedownload (er wordt vaak onterecht illegaal gezegd) heeft er niet over mogen praten? Het lijkt er gewoon heel sterk op dat sommige mensen jaloers zijn, en dan in de zin van 'Ik wacht gewoon netjes en help de gameindustrie, en zij niet!'. Mensen balen ervan dat zij wel vinden dat ze moreel goed bezig zijn, en andere niet.
    Maar; Het gaat er uiteindelijk toch om dat je informatie met elkaar deelt, of je een game nou koopt of download. Natuurlijk snap ik dat als er dingen gezegd worden als 'nou jongens ik heb hem al hoor!' dat dat irritant is aangezien het niets toevoegt, maar ik vind niet dat je gelijk iemand de grond in moet beuken als hij een spel gedownload heeft en gewoon wat wil delen, en dat gebeurt wel errug vaak.

10. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Sorry dat ik een ontopic post post, maar de cijfers verrasten me wel, hij krijgt alleen maar 9ens en 10en! En te koop voor 43 euro, misschien toch maar aanschaffen dit jaar..

11. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Moet je deel 1 hebben gespeeld om deze te spelen of niet?

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Het is een directe vervolg op AA, dus doe maar wel. AA is nog steeds fantastisch.

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Kwa verhaal weet ik het niet precies. Maar deel 1 is ijzersterk. Zou zonde zijn als je die laat liggen.

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, het is NIET nodig om AA te spelen voor deze game.

Maar als je een 15/20 eurootjes kunt missen dan is het wel een goede aankoop.:)

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Jij zou beter moeten weten... .

Het beleid is hieromtrent is duidelijk genoeg, dus on-topic blijven bitte!

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zou het wel doen! AA is een super game. EN als je eerst deel 2 speelt, dan valt later deel 1 erg tegen omdat die kleiner enzo is ...

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Catwoman skins

18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat zijn geen skins, dat zijn Bodypaints :p

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Als je dan dit soort dingen leest he....dan moet je die game toch gewoon gelijk spelen?!!!

This game could be one of the biggest and most enjoyable time sinks of the year. Arkham City not only lives up to the standards set by Arkham Asylum, it bests its predecessor in every way and stands tall as one of Batman's greatest moments.

[yt]hO6FZ4T2aGU[/yt]

Laatst bewerkt: 15 okt 2011
  20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    In mijn hoofd zit ik mezelf wijs te maken dat ik dit spel moet hebben terwijl ik deel 1 amper heb gespeeld. Maar door die open wereld begint het erg te kriebelen en er zitten zoveel toffe characters in dit deel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina