Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Vanaf 4:15 is het heel kort te zien. De luchtbattles zijn wel PC maar dat is duidelijk.

2. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Haha dit bevestigd het voor mij wederom, CoD is een no-go en BF3 is killer \o/

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Combinatie van 360/PC/PS3(?) beelden, je ziet inderdaad soms de (X) en soms de [R] bij het herladen.

4. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Er zijn 3 nieuwe maps bekend gemaakt gisteren.
    Highway

Highway will support all game modes, and has been described as "infantry fighting in tight city streets.Niklas Astrand's design thoughts mention:

"One of the inspirations for this map was a photo of a night time skyline of Tehran which now is basically the same vista that is available in the game. You start up on the hills above the city outskirts and eventually work your way into town. This atmospheric night-time map, where you can see rockets lighting up the sky, has a balanced mix between vehicle and infantry focus. It plays length-wise and starts semi-open with plenty of room for vehicles, but ends on a much more urban and tight note with less focus on vehicles and more on infantry."

Basejump

Similar to Highway, Basejump is compatible with all game modes. It appears Basejump takes you "fighting in winter mountains." Astrand comments about Basejump:

"Damavand Peak, internally known as Base Jump, is built on the idea that we want players to be able to base jump, and features our most extreme height differences ever in a Battlefield map. Attackers in Rush and Squad Rush will start high up on a mountain ridge above a mining facility. The only way down into the valley is to somehow make the 500 meter descent. The further the attackers progress in the map, the more vehicle warfare will be present. There is also a large tunnel section dug into the mountain side at the bottom of the map, and the view when you look up at the starting location is spectacular."

Operation Firestorm

Finally, Operation Firestorm is centered around "all out desert warfare," something that Battlefield fans have come to expect. Astrand mentions:

"One of our largest and most vehicle-friendly map, Operation Firestorm is the classic Battlefield gameplay taken to the extremes. Size-wise, and with some puzzle skills, you could actually place three Atacama Deserts — one of the largest maps from Battlefield: Bad Company 2 — within the playable area of Operation Firestorm. This is a wide-open desert map where the burning oil fields in one direction are contrasted by clear blue sky in the other direction. Construction sites dotting the area bring interesting possibilities for infantry to hide in elevated positions, spot vehicles, and take them down by mortar or RPG."

DICE has also mentioned that there will be a "massive DLC plan" for the game. With this amount of content streaming, Battlefield 3 should have an excellent life span.

It appears that DICE has been working hard to provide gamers with quality content, starting first with their level design. The graphics and details (as we have seen in the alpha and beta) are of paramount quality, and this sort of attention to detail is what will make Battlefield such an amazing experience.

5. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    mappen zien er wel nice uit :thumbs: , alhoewel ze altijd nog kunnen tegenvallen als je ze speelt ..

nieuwe tv spot , ik snap zulke filmpjes niet want je ziet helemaal geen gameplay

Edit : iets doe ik verkeerd want zie alleen een groot wit vlak en geen video

Laatst bewerkt: 15 okt 2011
  6. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nvm

7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Fixed:)

(alleen het stukje achter v= tussen de YT tags plaatsen dus <YT>LJalY5_Z_fw</YT> maar dan met [ en ])

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  9. Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ik vind het er prima uitzien hoor, waar bedoel jij dat het er slecht uit ziet ?

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Eerste video, behoorlijk slechte framerate op stukken.

11. Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ik vind de 1e juist nog wel goed eruit zien op eerste gezicht dan , firestorm vond ik het minst.

maar allemaal goed genoeg voor mij \o/

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Framerate dropt wel aardig inderdaad, maar misschien dat het aan het filmpje ligt want het is ook bij momenten dat er haast niets gebeurd en in eerdere filmpjes is het me niet echt opgevallen.

Maar kolere, wat is deze gast weer een partij scheef. Ik snap echt niet dat reviewers, oftewel gasten die vaak dit soort spellen spelen, meters naast hun doel schieten dat tevens ook maar een meter van hun vandaan is, zo slecht...

13. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen er echt niks van inderdaad :p

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Framerate nooit beoordelen op een internetfilmpje.

15. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Bijna alsof ie voor het eerst een controller in zijn handen heeft ja. (dat je soms denkt WAAR the F* schiet ie nu op:))

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Rond 1:20 :lol:
    hij ligt op de grond en sprayt een beetje op die gozer voor zich> kill. "naaaaiizzz" :9

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind het er ECHT niet slecht uit zien eerlijk gezegd :eek: Had ik niet verwacht.
    Je ziet wel wat pop-ups in beeld komen zodra hij in een jet kruipt maar dat vind ik wel te overzien ...

18. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
  19. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er eigenlijk al beelden van de mappen die in het Karkand pakket zitten?
    Wil echt Karkand op BF3 graphics zien.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Erger zijn die gasten die eerst een heel magazijn leegschieten op niks voor ze verder gaan met reviewen. :cool:

Ik weet nog een gozer die toen de eerste 15 minuten van Halo ODST in HD online had gezet, dagen voor de release. Hij hoefde hem dan wel niet te reviewen, maar wat was die gozer slecht.

Reviewers idem dito soms. Heb dat een keer in een COD review gezien, daar ligt de accuraatheid van elke gamer een flink stuk lager dan bij menig ander shooter.

Rest inderdaad de vraag: Waar de fuck schieten ze nu op? :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina