[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

1. Sulaymanb

Sulaymanb Guest

kan de toepassing niet juist initialiseren klik op ok....ik krijg die als ik usbxtaf wil openen?? wie kan me helpen

ik heb tot nu toe de system bestand op usb gedaan nu is de usb in me pc ik heb 3 mappen gemaakt en 200 per map. ik heb usbxstaf geinstalleerd verder dan dit kom ik niet iemand?

2. Tuur1986

Tuur1986 Jupiler League OF

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al een idee hoe de export en import functie werken?

3. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Dus nadat je schiet omhoog of omlaag inhouden? Wist wel dat dit effect had bij vrije trappen maar dus ook bij gewoon (afstand) schoten?

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die Master League is best wel geniaal. Heb een of andere Afrikaanse assistent-trainer(Kouloubale) die voor elke wedstrijd met wat random facts komt ('De Graafschap staat 159ste op de clublijst!'). Daarnaast voelde het ook goed toen ik Ooijer op de transferlijst had gezet, waarna hij vervolgens mijn kantoor binnenkwam, vragend om redenen en ik kon zeggen 'Je bent gewoon niet goed genoeg'.

Dit stond er trouwens bij Verhoeven. :lol: Best flauw van Konami maar ik kon er wel om lachen.

5. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik je eens wat advies geven.

Wat dit is een essentieel punt wat het verschil maakt tot de average speler en de betere spelers.

Dit punt, soms is ie hard, soms niet. Dat is zo. Alleen op bepaalde plaatsen weet je zeker dat die te zacht gaat. Je moet die game veel spelen en dan ken je na een tijdje alle plaatsen wel zo een beetje, en vanaf elke plek heb je andere mogelijkheden.

Dit bedoel ik met ''stoppen met voetballen maar ga pessen''.

Als je een lange lage pass wil geven, maar vanaf die postie lukt dat niet, dan moet je dat dus niet doen. Andere oplossing zoeken.

Maar goed, ik zie liever ook dat er gewoon gebeurd wat je doet, maar als dat niet is, moet je je daar op aan passen, anders is de game snel niks meer aan vrees ik.

6. Sulaymanb

Sulaymanb Guest

helpme dan ik heb die dingee nodig tenues enzo zoda tik aan become a legend kan beginnen

Laatst bewerkt door een moderator: 15 okt 2011
  7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Whahaha:lol:

8. Sulaymanb

Sulaymanb Guest

kan de toepassing niet juist initialiseren klik op ok....ik krijg die als ik usbxtaf wil openen?? wie kan me helpen

ik heb tot nu toe de system bestand op usb gedaan nu is de usb in me pc ik heb 3 mappen gemaakt en 200 per map. ik heb usbxstaf geinstalleerd verder dan dit kom ik niet iemand?

9. Sulaymanb

Sulaymanb Guest

tering pro ik ga wel weer terug na fifa teveel moeite dit

10. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    :):

11. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    als je LT ingedrukt houdt en dan passt, kun je m manual neerleggen waar je wilt daapie.

12. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gisteravond lange pes avond gehad en het betert stilletjes aan. Je moet inderdaad geduldig zijn. Ik heb de speelsnelheid naar -2 gebracht. Lijkt me beter. Het geen ik jammer vind is dat je soms in een duel de bal veroverd maar dan loop je in die beweging tegn een medespeler. De bal blijft dan tussen je 2 eigen spelers liggen maar ik kan met geen van beide de bal meenemen/passen. Een tegenstander kan er dan gewoon mee weg. In het middenveld ok,maar als je dit in je eigen rechthoek tegenkomt is het om zot te worden. De keepers zijn een stuk verbetert in vergelijking met de demo maar ze mogen nog verder getweaked worden. Simpele ballen die langzaam langs hem binnen rollen en hij doet dan een duik alsof er een kanonbal van Alex gelanceerd is vind ik een tikje overdreven. Ze zijn zeker niet zo goed als PES 11.

13. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Julien, weet jij die site nog die ik gebruikte voor de jupilerleague (foto's spelers e.d)??

14. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Uuuhm, nee... Denk je niet dat het ergens in het PES 2011-topic staat? Zal wel even zoeken zijn dan... ;)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Je kunt wel steeds vragen om hulp maar wat lukt er niet?
    Zeg eventjes waar je vastloopt en dan kunnen we helpen...

16. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    haha gisteravond als een malle gedaan :) niks gevonden... tenminste elfvoetbal.nl ... maar volgens mij is deze site veranderd... als er iemand nog wat heet hoor ik het graag.

BTW: Jupiler League is wel bruut hoor... met Daymos Files :D

Ik hoop volgende week hem te releasen :D

Moet wel meer aanpassen dan gedacht: Almere city WEER nieuw logo, FC OSS :F:

17. Tricarico10

Tricarico10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij de link geven om dit programma te downloaden, aangezien de hyperlink verwijderd is en ik altijd de verkeerde versie van dat programmaatje download....

18. Sulaymanb

Sulaymanb Guest

kan de toepassing niet juist initialiseren klik op ok....ik krijg die als ik usbxtaf wil openen??

ik heb tot nu toe de system bestand op usb gedaan nu is de usb in me pc ik heb 3 mappen gemaakt en 200 bestanden per map. ik heb usbxstaf geinstalleerd verder dan dit kom ik niet

19. stw90

stw90 Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Tyrant, je zei iets over een makkelijkere installatie als je de transfer-kabel gebruikt.
    Hoe ziet het er dan uit?

Ik weet trouwens niet zeker of ik zo'n option-file ga gebruiken, misschien verander ik alleen de team-namen.
    Is er ergens een lijst die laat zien wat de echte team-namen van de teams zonder licentie zijn?

Deel Deze Pagina