Listen: 5 wedstrijden spelen... Dan heb je 100 pes punten.. Deze kun je in een menu (pesshop) ofzo verzilveren en dan heb je de echte namen. Download volgende week mijn/daymos OF. Heb je ook de realistische degredatie promotie en knvb beker voor Nederland.
Vanaf eind volgende week: jupiler league OF met daymos files(premier league e.d.) ik kan je wel usb toesturen met de file. Heb je geen gekloot met importeren.
Ik hoef geen j l ik wil premier l met echte tenues en logos en als het goed is heb ik die al van daymos op me bureaublad staan alleen ik heb wat moeite om het op me xbox te zetten terwijl het met pes 11 gewoon te doen was
Even voor de duidelijkheid, de Jupiler League vervangt dan waarschijnlijk de NPower League en de Bundesliga heeft geen echte logo's? Of Portugese competitie zonder logo's? Kan niet wachten op je OF!
iheb tot nu toe de system bestand op usb gedaan nu is de usb in me pc ik heb 3 mappen gemaakt en 200 bestanden per map. ik heb usbxstaf geinstalleerd verder dan dit kom ik niet ik krijg dit kan de toepassing niet juist initialiseren klik op ok.... als ik usbgtaf wil openen daarom kan ik niet verder
heb je xboxof pc ik heb allesop die usb en dan stop ik em in me xbox en dan load ik em en staat er tuneu001 is beschadigt en dan stop ie metladen en dan heb ik nog steeds niks MOET IK EERST DIE DLC DOWNLOADEN OF NIET
bij mij werkt t niet http://digiex.net/downloads/downloa...sb-storage-explorer-xplorer-xtaf-v44-new.html
Ik moet nog even onderzoeken... Welke zonder logo's komen en welke compitite ik kies npower of bundes. Anders doe ik wel als daymos 2 versies kun je zelf kiezen! Ik heb JL iig gewoon nodig voor promotie/degrdatie in de eredivisie\o/