[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Heb ik nog 1 punt nodig om me 3de titel op rij te winnen, verlies ik van PSV door de grootste lag ooit, ben echt bij FIFA 12 nog nooit zo boos geweest. Speel ook niet meer tegen PSV, ik verlies daar zelfs van als ik stukken beter ben, was bij FIFA 11 ook zo, kut team.

Stond net een potje om $23 2-1 achter, vlak voor tijd wordt het 2-2 door een eigen goal van hem, in de verlenging kom ik 2-3 achter maar win ik alsnog met 5-3 :lol:

Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  2. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Weet iemand hoe je met je VP een hakje maakt? Hij is nu al 82 rating en ik heb alles al geprobeerd maar ik krijg het maar niet voor elkaar.

3. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    (RB) + (A)

En als hij het nog niet doet is hij er 'nog niet klaar voor'. Dat is heel apart, dan moet je een x aantal wedstrijden hebben gespeeld om een hakje te kunnen doen.

Mijn Pro genaamd Simone Capalandi is 84 in de spits en ik kreeg gisteren de achievement van vijftig wedstrijden spelen met je Pro, dus ook wel nice. :)

Alleen had ik gisteren een doelpoging die er misschien wel in had moeten zitten. :+

4. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Bij me carriere met Ajax is er nog één speelronde te gaan en ik sta 4de, ik zou nog 8ste kunnen worden 8) Won net 2-3 bij Roda na een 2-1 achterstand en mijn concurrenten Groningen, Utrecht en Heerenveen verloren waardoor ik 3 plaatsen steeg, AZ en Feyenoord zitten me ook nog op de hielen, moet thuis tegen Vitesse winnen. Bij een gelijkspel kan ik eventueel ook nog de 5de plek halen (Europees voetbal).

5. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hey Godz, wil je nog vandaag een potje doen voordat ik naar Ajax - AZ ga?

6. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    / Verkeerde thread...

Laatst bewerkt: 15 okt 2011
  7. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Lekker boeie, hier ziet hij het gewoon eerder.

8. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Nee ik postte iets wat ik in het tussenstanden topic wou posten ;)

Dit was net de stand:

4. Ajax 56
    5. Utrecht 56
    6. Heerenveen 54
    7. AZ 54
    8. Groningen 53

Ik had een beter doelsaldo dan Utrecht, een iets beter doesaldo dan AZ (+2) en een slechter doelsaldo dan Heerenveen en Groningen.

Ik speelde thuis tegen NAC en was echt continue in de aanval, ik zag dat Utrecht tegen AZ speelde en op voorsprong kwam, Groningen thuis tegen de Graafschap snel op voorsprong kwam en Heerenveen ui bij Twente op achterstand kwam.
    Ik bleef maar 0-0 staan en bij Utrecht - AZ gebeurde alles, rond de 70ste minuut stond het daar 2-2 en was ik veilig maar bij een tegengoal on het over zijn, ik dus vol op de aanval.. komt NAC vlak voor tijd uit een counter 1 op 1 en schiet Malki op de paal, uit die counter krijg ik een corner en kop ik hem binnen met Vertonghen :D meteen die achievement van win in de laatste minuut van de CPU gekregen :+ uiteindelijk 4de geworden met 5 punten boven de nummer 9.

Eerste oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen met 5-0 van Bordeaux gewonnen :cool: dus heb eindelijk de legendary achievement.

Laatst bewerkt: 15 okt 2011
  9. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent de eerste maar we zullen je volgen, gefeliciteerd:thumbs:

10. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Zo... Ben eigenlijk wel een beetje klaar met FIFA 12... Gelukkig komt Batman eraan en Battlefield 3 en is FIFA EK over een 1/2 jaar beschikbaar ;)

Continu goals tegen in de 45e minuut en de 90e minuut... Ook direct na de aftrap, als ik heb gescoord, lijkt het wel of de bal persé mijn netje in moet. Ben ik beter, dan verlies ik en vica versa... Was in eerdere delen ook wel aanwezig, maar het lijkt wel of ze er in FIFA 12 een schepje bovenop hebben gedaan. Wordt allemaal wel heel erg scripted.

11. Sonny

Sonny Geiler dan neuken

Leuk Bevonden:
    24
    klopt, lijkt alsof voor de wedstrijd is begonnen al bepaalt is wie er gaat winnen.

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb dat idee totaal niet. Heel af en toe vraag ik me af waarom een mannetje zo makkelijk vrij komt te staan bij een corner maar verder vind ik het nog steeds erg leuk. Kansen die ik mis verpruts ik vanzelf. Bal op de paal? dan mik je verkeerd lijkt me. Heb het soms ook een aantal keer achter elkaar. Zie je in het echte voetbal ook wel eens dat de bal er niet in wil.

Heb nu 13 punten in divisie 6 met nog 3 wedstrijden te gaan. 1 overwinning is genoeg voor promotie!

13. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alles wat je zegt is zo waar! Die laaste minuut goals en na een aftrap. Ook is het bijna altijd zo dat als ik slechter speel ik 4 - 1 win en heel vaak ik de tegenstander van de mat speel ik 4 - 1 verlies.

Ik hoop dat die patch het een en ander gaat fixen wat dit betreft, want dit is geen toeval meer als het bij zoveel mensen gebeurd.

Is er al wat meer bekend over wat de patch gaat fixen en wanneer deze uitkomt?

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb misschien pas 1x gehad dat ze vanaf de aftrap scoren. Haal vaak het mannetje gewoon keihard neer :)

15. mw3 killer

mw3 killer Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke wie wil me ff helpen heb een probleem met 1op1 met de keeper .
    kan zo niet scoren met geplaatst schot en niet met normaal schot.
    iemand mis. een tip en keeper uitspelen heeft ook niet altijd succes

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Als ik 1 op 1 kom dan speel ik hem altijd in de hoek van de been waarmee de speler schiet. Dus een rechtsbenige speler schiet ik 9 vd 10 keer rechts in. Gaan er meestal wel in maar elke situatie is natuurlijk wel weer anders.

17. Sulaymanb

Sulaymanb Guest

Nadat ik mijn gameface had gedownload was me mannetje ze huidskleur benen armen grijs geworden iemand die weet hoe je dit verhelpt ? bij fifa 11 s t gwn goed.

18. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    assisted of semi ?

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Semi volgens mij. Heb het een aantal keer aangepast. Kijk vanmiddag eventjes!

20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Vaak glijden de tegenstanders dan gewoon op magische wijze door mijn tackles heen.

Het voelt echt zwaar scripted aan soms, zoals met PES vaak ook gebeurde...

Heel irritant. FIFA10 WC and FIFA 11 hadden dat probleem echt VEEL minder (niet), maar in FIFA12 idd steeds weer in de laatste minuut of wanneer je zelf even hefbt gescoord, dat ze dan opeens foutloos er doorheen combineren/dribbelen en weer 1-op-1 met je keeper steen, die de bal dan soms nog even pareert, precies voor de voeten van een andere tegenstander.

Wat je nu ook veel vaker hebt is dat de bal via de paal rechtstreeks voor de voeten van de tegenstander komt.

Ik vind dat ze de wedstrijden tegen de CPU echt compleet verneukt hebben op deze manier. Ik vind het niet erg als het moeilijk is (speelde FIFA10WC en 11 ook op Legendary en World Class), maar het moet wel 'eerlijk' blijven zeg maar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina