1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Skylanders: Spyro's adventure

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 12 okt 2011.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38

    [​IMG]

    [​IMG]

    Skylanders: Spyro's adventure is een nieuwe game die vanaf deze week te koop is en
    maakt gebruik van beeldjes die je op een apart apparaat mikt en de character wordt
    op die manier de game 'ingezogen' en vervolgens speel je dus met die
    bepaalde character, inclusief zijn eigenschappen en powers, de game.

    De adviesprijs voor de game is 64,99 (geloof ik)
    en de beeldjes zijn los te koop voor 8 euro of in 3 packs voor 20,-
    Als er andere prijzen zijn, stuur me dan ff een PM..

    [​IMG]

    E3 Trailer:

    [yt]GEpFkClI8F0[/yt]

    Gameplay

    [yt]O0_H376IV8E[/yt]

    Website: http://www.skylanders.com/



     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Vind het idee wel grappig, maar de gameplay lijkt me toch een beetje tegenvallen.
    Kreeg het vandaag opeens in de winkel en dacht even dat ik in een Bart Smit terecht gekomen was 8)
    Maar al die beeldjes, waarvan ik dacht dat het speelgoed was, zijn dus losse elementen uit dit spel.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik vind het idee echt goed; zo had pokemon moeten zijn!

    Maar goed; als ik de filmpjes zo zie, weet ik het ook nog niet...denk dat het te moeilijk zal zijn voor mijn dochter, en te makkelijk voor mij.....

    Zit er eigenlijk co-op in deze game??
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja. Voor zover ik het heb kunnen zien achterop de verpakking; Offline co-op (2 characters plaatsen op dat beeld).
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Vandaag gekocht (starterpack + expansion pack met dat schip) en.....het is echt geinig.

    Een beetje ervaren speler zal het niet moeten doen voor de moeilijkheidsgraad, want die is echt laag, maar als je een kind hebt dan is dit gewoon een must buy. De karakters zijn leuk met grappige one-liners, en vooral Triggerhappy is gewoon cool.

    Mijn dochter van 4 vind het echt ge-wel-dig en vroeg al meteen of we morgen verder gingen. :9
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb ook weer zin in een Spyro. :'-( Is ie ook maar een beetje aan te raden als ik geen kids heb om mee te spelen?
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Speel deze game niet als je een puur Spyro spel wilt, want dan gaat ie tegenvallen. De game heeft veel raakvlakken met de eerste Spyro game vind ik, maar persoonlijk vind ik deze leuker door de afwisseling van karakters; meer mogelijkheden.

    Is de game ook leuk als je geen kids hebt? Ja, maar je moet dan wel er tegen kunnen dat je toys erbij nodig hebt....:9
    (met andere woorden, vind je dat je voor lul staat als je vriendin/vrienden langskomen)
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    voegen die poppetjes wel wat toe? Dit komt op mij over als DLC personages. Alleen voer je geen DLC code in maar koop je een poppetje dat je activeert met dat apparaat
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb Kinect. Ik speel Kinectimals. Nee, voor lul staan is geen probleem voor mij. :+
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ze voegen wel wat toe (verschillende elementen, en die hebben elk hun eigen geheime gebieden) en ze hebben ook echt verschillende krachten.
    Dat is op zich wel leuk en goed gedaan.
    Wat dat betreft zou je eigenlijk van elk element er minstens 1 moeten hebben om echt alles uit het spel te halen.

    Maar in principe zou je het idd als DLC karakters kunnen zien....alleen kun je deze nog verkopen als je zou willen.:9
    (in de karakter menuutjes kun je de poppetjes resetten, dus verkopen kan)

    Ik schrok in het begin even dat Spyro niet kon springen/vliegen, maar dat kun je later unlocken, net als andere krachten die je kunt verbeteren.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2011
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    doen die poppetjes dan in het echt ook nog iets in dat apparaat? of is dat alleen om te activeren? Ze doen me trouwens aan de elementals denken uit Kameo .

    De gameplay overigens ook
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Die figuurtjes zijn inderdaad alleen om dat karakter te activeren in het spel, voor de rest niets.

    Maar dat wisselen van karakter tijdens het spelen werkt echt goed.

    Figuurtje eraf, andere erop, en binnen 1 seconde kun je weer verder met spelen.

    Ook groot pluspunt; de game is Nederlands gesproken. Makkelijk voor de kleine.

    Al haalt dat nederlands zoals gewoonlijk wel weer de humor uit de texten (er zitten echt grappige momenten tussen), maar ja, tis niet anders....misschien anders een keer in mijn uppie het spel spelen in het engels.....


    Oh, en een groot pluspunt; je hebt het spel niet binnen een paar uur uitgespeelt. Valt mij niet tegen dat wij de eindcredits nog niet gehaald hebben!
    (al gaat het natuurlijk ook niet zo snel omdat ik samen speel met mijn dochter)
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2011
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb de game nu toch ook gehaald. :+
    [​IMG]
    Wat ik me nu afvraag over die figuurtjes... Ik heb gelezen dat de data (level van die Skylander etc) op de figuurtjes wordt opgeslagen, zodat je ze zelfs cross-platform kunt gebruiken bij vrinden. Heel handig en een leuk concept, alleen heb ik er niks aan. :p Sterker nog, betekend dit dat als mijn zusje met Spyro speelt, dat ik hem niet meer kan gebruiken (dat ik iig niet meer van 0 kan beginnen met hem?)
    [​IMG]

    Spyro is te zien aan die kaartjes overall de sterkste, dus dat zou op een battle om hem uitlopen. :+
    [​IMG]
     
  14. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ik vind dat Spyro beeldje maar agressief kijken,.. zo ken ik Spyro helemaal niet :F:

    maar zo gauw de set in de aanbieding komt, haal ik hem ook wel :)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Klopt. Heel jammer wat ze met hem gedaan hebben. Alsof iemand een paar bakstenen tegen zijn gezicht heeft aangegooid. Om er daarna nog eens met een auto overheen te rijden.

    edit: He, wtf. Wil ik me op de Skylanders website registreren zeggen ze dat mijn username al bestaat.
    Ok, kan...misschien hebben ze mijn account van een andere Activision site mee overgenomen. Dus ik inloggen met alle wachtwoorden die ik gebruik, maar geen enkele herkent ie. Net als mijn emailadres als ik gegevens wil opvragen.

    Ok... Wie van jullie heeft mijn username gestolen? :mad:

    Hoe kan dit nou... :+ De eerste keer ooit dat iemand ook mijn naam zou gebruiken, maar dat is eigenlijk onmogelijk voor mijn gevoel. :p
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    :+ ga hem ook denk maar halen ;)
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Voor jezelf of ga je heel laf je kids als excuus gebruiken? :+
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    voor mezelf .. concept is wel grappig ;)
     
  19. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe valt de game mee ?
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik kan niet eens registreren......:mad:

    Vandaag weer effe gedaan met dochter. Blijft leuk, al is het soms wel wat frusti als ze niet doorloopt of ergens staat te dromen.:+

    Van het weekend maar eens wat meer figuurtjes kopen.:9
    Wil er toch wel van elk element 1tje hebben.
     

Deel Deze Pagina