[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik vind het zelf ook wel vrij slecht geregeld want er zullen inderdaad genoeg mensen zijn die het niet eens hebben de Wiimote Plus dus, ik had het zelf al lang, gelijk dat ze hadden aangekondigd dat Skyward Sword alleen met Wiimotion Plus is te spelen(dat is volgens mij al meer dan een jaar terug :+).

    Trouwens als je de Bundel wilt, is hij hier: http://www.nedgame.nl/zelda-skyward-sword-l.e.-plus-gouden-remote wii.html nog te bestellen.

    Met Nedgame heb ik zelf nooit problemen mee gehad, altijd werden mijn games voor de releasedatum verzonden.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik heb al betaald voor m'n preorder van de gewone, en geen zin om die te cancellen etc. Ik koop binnenkort wel een losse wiimote met wiimote plus ingebouwd.
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Bron: N1ntendo.nl


    Na de bossfights gezien kan ik wel zeggen dat de nieuwe Zelda wat meer uitdagend is vergeleken met de andere Zelda's.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben benieuwd. Oudere Zelda's waren soms best moeilijk. NES + GB. De andere had je 20 hartjes maar op minder dan 17 kwam je nooit.
     
  5. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Skyward Sword zag er tof uit bij Firstlook! Heb al erg veel zin in de game :)
    Art style is wennen, maar in de kern voelt de game erg goed!
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Nog een lange maand en dan kunnen we eindelijk Skyward Sword spelen! De laatste weken worden er echt teveel video's en screenshots van de game op het internet gezet en het wordt ook steeds moeilijker deze te negeren. Laat het snel 18 november zijn!

    Dit is trouwens ook de enige game in november die ik heb gepreordert. Op ACR na komt de rest nog wel een keertje. :cool:
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb ook alleen Zelda geperordert want ik WIL de special/limited edition hebben.
     
  8. i EnDleSs GaMeR

    i EnDleSs GaMeR Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook geen enkel videobeeld of screenshot bekijken,dat vind ik zonde.Vindt het altijd toffer als je het voor de eerste keer ziet,als je het spel speelt.Als je alles al gaat bekijken,is de verrassing er van af.
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Gelijk hebben jullie, er komt te veel videobeelden de laatste tijd uit en screenshots van Skyward Sword, er is zelfs een introfilmpje verschenen(dus als je het spel net opstart) als ik zoiets zou bekijken zou het spel best wel op een manier verpest voor me zijn. :+
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Daarom wil ik dat het zo snel mogelijk 18 november is, ik kan niet wachten.
    Kijk van alle games van het najaar toch wel het meeste uit naar deze.
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Zoals verwacht... naar The Legend of Zelda Skyward Sword kijk ik ook het meest naar uit, ik ben enorm benieuwd en zenuwachtig en het is eigenlijk best wel dichtbij de release nu.

    Maar voor dat Zelda uitkomt vermaak ik me nog wel met een aantal games zoals Sonic Generations, Skyrim etc.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik heb er momenteel het geld niet voor, dus ik ben blij dat ik Zelda al een tijd geleden heb gepreordert. :+
     
  13. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb hem ook al in bestelling staan. En ik kijk er ook erg naar uit, inderdaad ook wel meer dan welke game ook.
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Awesome, ik kijk trouwens ook enorm uit naar het Zelda concert waar ik volgende week heen ga, ik ben zelf nooit eerder in London geweest om eerlijk te wezen, maar goed... het zal wel een leuke nacht wezen!.

    Maar als het goed is heb je nog wel genoeg games om uit te spelen toch? :+, en Assassin's Creed Brotherhood moet ik eigenlijk nog steeds gaan halen.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2011
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ja, dat is dan weer een voordeel bij dit nadeel. :+
    Ik wilde al aan Darksiders beginnen om toch een beetje in de Zelda sfeer te blijven, maar die kan ik weer niet vinden. :lol:

    ACB moet ik nog steeds even de multiplayerachievements halen voordat de servers straks leeg zijn na de release van Revelations.
     
  16. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Nieuwe beeldje trouwens:

    [​IMG]

    de Exclusive versie ziet er echt tof uit, het was dan wel ietsje duurder dan de normale editie maar dit was het zeker wel waard, ik krijg binnenkort van First4Figures ook de Wolf Link & Midna statue(exclusive) binnen trouwens die ik ook wel zal posten hier :+.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2011
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch nog iemand anders op 't forum die hier zin in heeft:b:
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Maar dit had ik al eerder aan jou verteld. ;)

    Wat me wel verbaast is dat er geen topic is voor Sonic Generations!(er zullen heus wel veel meer mensen in Sonic Generations geïnteresseerd zijn :+).
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit zijn op 1 vinger te tellen :+
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    [​IMG]

    _O_
     

Deel Deze Pagina