[XOne] Batman: Arkham City

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    ShopTo is de enige met PayPal die een steelbook versie heeft. Two-Face versie.

Erg tof trouwens dit, thanks. Eerste zeven issues doorgenomen en erg vermakelijk. Elke issue richt zich op een badguy of goodguy, nice.

Laatst bewerkt: 16 okt 2011
  2. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
  3. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Bij sommige online winkels zie ik bij een pre order staan dat je een batman ingame skin als DLC erbij krijgt. Geld dit bij alle normale edities van het spel of is dit echt alleen bij sommige winkels bij een pre order. En wat is de ervaring bij xboxhome voor het leveren van een pre order op de release.

4. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Ik ben blij om te zien dat er in het het freeflow systeem nu echt veel nieuwe moves/animaties zitten. Ziet er echt goed uit. Vooral die dubbele counters zijn tof.

en nabij de muur ziet het er ook goed uit als hij ze tegen de wand aan slaat\o/.
    Ik zou deze gaan overslaan om later uit de budgetbak te vissen, maar dit gaat toch wel een kopertje worden op dag 1 denk ik.

Heb AA helemaal kapot gespeeld en zelfs die wil ik soms nog wel eens spelen (maar doe het dan nooit omdat alles al behaald is)

5. Jimbo NL

Jimbo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand toevallig de game al ergens gespot? Bij de eplaza en bart smit stond de release op 17 oktober maar in hun folder staat nu 19 oktober.

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    de meeste winkels zijn nog niet eens open man xD

7. Jimbo NL

Jimbo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doh 8) je hebt helemaal gelijk. Niet bij stil gestaan.

8. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat het spel nu al in de winkel te krijgen is. Zal wel woensdag of donderdag gaan worden.

9. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.450
    Begint toch altijd in de week van de release te kriebelen :) Woensdag maar eens een rondje in mn lunchpauze maken..

10. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zie in sommige review op internet staan dat de speelduur tot 40 uur is. Vergeleken bij andere spellen is dit wel heel lang.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ben er van overtuigd dat als voor alle riddles enzo gaat, dat dat nog wel meer is. En dan heb je nog de challenges... Die speel ik niet, das niks voor mij ...

12. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    zonde om die challenges niet te spelen man.=(
    OK die combat challenges waren in AA soms vrij irritant om te maxen, maar die predator challenges waren echt geniaal!
    Mooi om af en toe gedwongen te worden op een speciale manier een takedown uit te voeren. Ik heb zo nu en dan een uur zitten puzzelen voordat ik een situatie had gecreƫerd die aan de eisen voldeed\o/

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond juist de combat challenges weer erg tof. De predator challenges vond ik wat minder, zonder context beleef ik daar minder lol aan.

Maar de combat blijft voor mij altijd leuk

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Echt? Ik vond de predator challenges juist geweldig, je voelt je echt de Batman, voor zover dat kan dan. Het sneaken, en het stilletjes omleggen van je vijanden, en hoe die gasten steeds banger en banger worden,prachtig. Hoop echt dat Arkham City ook genoeg van die predator challenges heeft weer.

15. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De IGN review is echt vet! Deze game is uber, kan niet wachten..nog heel heel even!\o/\o/\o/\o/\o/

16. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Ik vond beide tof, zowel combat alswel de predator missions. Beide voelt echt aan als Batman.

Ik ben trouwens benieuwd naar die gliding-missies in Arkham City. Je zou verwachten dat je die missies dan zou incorperen m.b.t een villain, maar wanneer ik de beelden ervan zag in de video-reviews dan was het gewoon door ringen heen vliegen.

Waarom niet gewoon een chase met bijvoorbeeld ManBat ofzo? Dat is toch veel logischer?

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Wat ik begrepen heb zijn die gliding missies meer een soort van challenges, door alle ringen vliegen zonder de grond te raken. Had op youtube een filmpje gezien waar je iemand moet achtervolgen en daarvoor kan je die gliding techniek ook weer gebruiken.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    En het mooiste is nog wel dat deze prachtgame de wachttijd tot Skyrim (gevoelsmatig) erg zal verkorten :)

19. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Geen idee of ik deze voor PC of voor Xbox moet halen..

Mijn PC maxed hem waarschijnlijk makkelijk, maar deze is delayed naar een periode met veel releases en het is maar de vraag of het geen slechte port is.

Daarnaast is de Xbox versie duurder, in vergelijking met mijn PC niet zo soepel maar is ie wel nu al uit..

What to do?

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Simpel, een spel als dit speelt veeeeeeeel lekkerder weg op een console. Dus, de 360 versie halen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina