[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, mits je shortcuts hebt unlocked zul je nooit langer dan 20 minuten ~ bezig zijn een stuk opnieuw te doen. Vaak kan je het na een tijdje dromen dus kost het je slechts 5-10 minuten.

    Ik heb nog nooit langer hoeven doen dan 3 minuten naar een boss toe te rennen (toen skipte ik wel wat trash mobs).

    Sowieso heb ik nog geen "onverslaanbare boss" mee gemaakt. Sommige bosses deed ik echt met 2 vingers in me neus, alleen Smough en Ornstein waren echt lastig.

    Vind sowieso de moeilijkheid wel overgewaardeerd so far.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Waarschijnlijk ben je een oplettende speler, Heroic. Sommige gamers proberen het hele spel op de automatische piloot te spelen en dat loopt meestal niet goed af.
     
  3. TheBoomBoomMan

    TheBoomBoomMan hallo

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    whut whuuutt, net easy going die gaping dragon verslagen en 25000 souls verdiend.
    iemand nog een goeie tip om deze ergens aan te spenderen ?
    heb een lvl 24 knight die ook miracles kan casten
     
  4. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dat op het begin (de eerste uren) ook wel redelijk. Daarna begon ik het door te krijgen.
    Havel's Armor + Pyromancy ftw. Mn stats zijn iets van 38 end, 23 dex, 9 vit, 22 int, 16 str (rest weet ik niet, ik heb 4 attument slots).
    Best sterke combinatie, vooral met Iron Flesh...
    4 Kings was ook een eitje zo.
     
  5. zyler

    zyler Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Hele lichte spoiler, maar dit zal je curse probleem voor nu verhelpen.

    Ik neem aan dat je al toegang hebt tot de lift in de cathedral naar firelink? Als je via de onderkant omhoog gaat er iets boven uit springen.
    Als je naar rechts loopt zie je schatkisten. jump naar beneden en in een van die kisten zitten 4 crack red orb.

    terug naar die lift en weer er uit springen. Als je naar voren kijkt zie je een richel die naar een toren leid. spring daar op. Ga eerst op het groene gebouw om een sleutel te pakken. Dan helemaal omhoog, dan zie je een vogel nest. ga er in zitten met x.

    Tadaa je bent terug bij het tutorial gedeelte. Ergens aan de linker kant heb je een richel met een vogel nestje. Drop daar een crack red orb in en je krijgt 2 anti curse items. ^^
    Ja hij wil ook andere items.. probeer er een paar.
    Je moet je item in zn nest droppen. Dan quit game en je game weer laden. Je item ligt dan in zn nest. (wel 1 tegelijk of ze verdwijnen)
    ( als je verder explored kan je met die sleutel van op dat groene gebouw een ring vinden die je niet wilt missen. )
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2011
  6. zyler

    zyler Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst je wapen of wapens die je gebruikt upgraden. Wellicht een goed schild om meer stability er op te krijgen.
    Daarna pas jezelf lvlen.
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Normaal ben ik altijd wel goed in moeilijke games, maar dit is toch niet voor mij weggelegd. Ik ga hem verkopen.

    Heb echt wel moeite er in gestoken en 3 starterklasses geprobeerd. Maar toch...
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Waar gaat het mis Syke? :)
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ben eindelijk voorbij die Taurus maar dan ga ik weer 3 keer dood tot de volgende bonfire en verlies alle souls. Dan warrior proberen en gebeurt het me nog een keer. En dit is dan het eerste lieveling na de tutorial. Heb hier wel 6 uur in gestoken denk ik voor dat stuk
     
  10. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet dat er een shortcut is met een ladder naar de eerste bonfire hea? Onder de brug van de draak..
    Je moet sowieso niet té veel om souls caren. Het is belangrijk, maar niet essentieel. Later kan je er toch ontzettend veel krijgen.

    Daarna gewoon langzaam progressen, als je eenmaal bij de Parish bent kan je rechts gaan naar de Blacksmith voor een Bonfire, of naar de liften lopen IN de Parish naar Firelink.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2011
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Die shortcut ging ik dood door 2 soldaatje die een combo deden tegelijk terwijl ik volle healthbar had
     
  12. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de moeite! ga ik straks proberen!


     
  13. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff dubbelpost ivm iphone:

    Bigsyke, niet opgeven! Ik weet zeker dat je gaat genieten van die game! Het wordt straks echt makkelijker! We helpen je er doorheen! ;)
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    zal nog even verder spelen dan
     
  15. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup je moet een ladder naar beneden schoppen waar heroic zegt. Scheelt enorm veel hoor.
     
  16. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Zit nu al een paar uurtjes in de game en vind het echt super bruut!
    De hele game ademt gewoon sfeer en de moeilijkheidsgraad is ook weer eens wat anders dan de overige casual games.

    Kan niet wachten om verder te spelen om te kijken wat voor creatures ik allemaal tegenkom en wat voor tactiek ik nu weer moet gebruiken! :D
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Souls zijn er om op te maken aan stats of equipment. En zoals heroic al zei: straks verdien je er nog veel meer. Persoonlijk vind ik het verlies van humanity iets vervelender; hoe meer humanity je verzamelt, hoe beter je magic find stat namelijk wordt. En je hebt altijd nog een kans om je stuff te heroveren door een succesvolle corpse run te doen. Vooral rustig blijven en niet te roekeloos gaan spelen is het devies. Gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk als er veel souls en humanity op het spel staan.

    Die trap naar de bonfire ligt bijna letterlijk onder de trap die je gebruikt om af te dalen vanaf de brug (waar je het vuur ontwijkt). Kom je de drie pestilence ratten tegen en je hebt de short cut nog niet gevonden, dan ben je al te ver doorgelopen.

    Sowieso word je karakter altijd *iets* beter (al is het maar met jouw kennis), dus je tijd is nooit verloren gegaan. Ben je bij wijze van spreke echter al een uur geen bonfire tegen gekomen... dan heb je deze waarschijnlijk over het hoofd gezien.
     
  18. zyler

    zyler Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Souls doen er niet echt toe in het begin.. maakt dus niet uit als je ze verliest.
    Als je iets verder ben en bij die kerk komt.
    Er is een bonfire tegenover met een smith er beneden.

    Dan kun je dus wat grinden en je wapen naar +5 upgraden.
    Scheelt een hoop. :thumbs:
    Titanite shards a 800 souls kopen van smith dan reinforce in menu kiezen en voor nog eens 200 gaat je wapen een lvl omhoog.
    Lvl 1 en 2 kost 1 shard. lvl 3 kost 2 shards en lvl 4 en 5 kosten 3 shards

    Trouwens wat ik eerder poste met die vogel waarmee je kan ruilen.
    Je moet je item in zn nest droppen. Dan quit game en je game weer laden. Je item ligt dan in zn nest. (wel 1 tegelijk of ze verdwijnen)


    Hoe verder je komt in de game hoe beter dark souls word. Dat zie je niet vaak in games.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2011
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    heb de bonfire gevonden maar kom nu weer niet verder bij het ijzeren zwijn. Probeer later nog wel eens
     
  20. zyler

    zyler Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht je vast zitten bij dat ijzeren zwijn.

    Hij heeft 1 zwakte en dat is bij zn kont.
    het zwijn de trap af lokken tot hij terug loopt, dan backstabben.
     

Deel Deze Pagina