Gewoon fix voor je GTX gedownload of iets dergelijks? Morgen/overmorgen komen de spullen voor mijn game-pc binnen namelijk en Rage staat al klaar om geïnstalleerd te worden
Eerste run met WRC 2. Niet echt een bijzondere game qua Graphics en Handling. Maar een leuke Arcade. Vaag dat je niet meerder axis kan gebruiken. Dus mijn Clubsport pedals doen het niet. Zo moest dus 360 controller gebruiken...
Moet hem nog uitspelen op de 360, game is niet zo boeiend. Maar als ik zo die screens dan vind ik de sfeer er weer af druipen en krijg ik er weer zin in .
Dat is ook het enige echte toppunt aan de game, de sfeer is geweldig in de Fable serie. En dan kan je hond opeens vliegen en dan vergeet je die geweldige sfeer weer even.
Die hond is Fable is dan ook gewoon dom. Was op een gegeven moment blij dat ik hem gewoon was kwijt gespeeld (hond was ergens blijven hangen een halve dungeon terug ofzo) .
Wat een lighting in deze game. [yt]VDUatoBRzhM[/yt] [yt]JZk4o_VXZPk[/yt] Rotyoutube heeft m'n filmpje weer veel te donker gemaakt.
Ik was laatst voor de fun Combat Arms aan het spelen, met de sniper ofc. Killde ik 2 man, hitte ik een triple (!), waardoor ik een 5 man feed had. Ik had een deel gerecord, maar nét recording stopgezet. Nu heb ik dus geen zieke CA clip EDIT: Kan hem niet meer vinden
Vandaag voor het eerst F1 2011 en Crysis 2 op me nieuwe pc gespeeld. Ik ben voornamelijk een console gamer en toen ik de in-game graphics zag werdt ik er even stil van. Ik werd totaal weg geblazen door de prachtige graphics (alles op ultra settings )
Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 3.30GHz 8GB geheugen SAPPHIRE HD6950 DIRT3 Edition 2GB 60 GB SSD (W7 OS) 1 TB HDD F1 2011 getest op ultra settings en anti-aliasing op 8 *. Draaide stabiel op 75 FPS Echt een plaatje op me Samsung full hd LED
Netjes. Ik heb ook de i5 2500K. Loopt bij mij nu op 4.4Ghz wel Bad Company 2 met alles op het allerhoogst is geen enkel probleem! Zometeen Rage maar eens proberen
Dat zijn nou niet echt de games om je pc mee te stressen. Rage is enorm geoptimaliseerd, dus die draait elke redelijk recente pc met gemak. Een echte stresstest is The Witcher 2 met ubersampling.
Weet ik The Witcher 2 draait ook erg goed trouwens hoor Op allerhoogste settings. FPS van 30 gemiddeld. Goed speelbaar dus!
Wow, sfeer ziet er daar echt top uit. Ook maar eens proberen! Is het een must om eerst deel één gespeeld te hebben\?