[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.234
    Leuk Bevonden:
    4.756
    *zucht*

    Als ik alles al gehaald heb, elke quest al heb gedaan, elke uitbreiding al gespeeld, is er dan nog zoveel meer van te genieten dan?

    Van alle actieve mensen in het topic van Oblivion en hier verder heb ik denk ik de meeste uren er wel in zitten.

    Op de manier zoals ik het nu doe geniet ik er ook nog wel het nodige van.

    Probeer ook niet te vergeten dat ik op de DB na alle guilds nog moet, bijna alle side quests en ook nog eens een aantal huizen moet kopen. Ik moet Knights of the Nine nog, maar ik had dat beter eerder kunnen noemen denk ik. :+

    55 poorten nu btw.
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik kijk echt uit naar Skyrim, damn! Gelukkig heb ik 2 weken geleden The Witcher 2 nog ontdekt, heerlijk zoethoudertje tot Skyrim uitkomt. :)
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    is dit deel wat Magiër friendly?

    Ik merkte dat een warrior, een rogue, een archer goed speelde in Oblivion.

    Maar een all-out magic user was zoveel moeilijker.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Huh... hoe kom je er bij dat het als magiër moeilijker was? Juist super makkelijk. Met allerlei spreuken om jezelf te beschermen en je stats te boosten is het juist super makkelijk.
     
  5. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Na het zien van de trailer krijg ik er alleen maar meer zin in 8)
    wat een belachelijk publiek trouwens..
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Je ging zo snel dood vond ik altijd, en zat snel zonder magie. Heb het spel gespeeld als wariior, maar die vond ik eentonig, toen als magier, dat vond ik te moeilijk, en toen als rogue/thief en heb me toen enorm vermaakt.

    Maar gebruik toch altijd liever spreuken in games
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dan denk ik dat je het niet goed aangepakt heb. Ik denk dat ik magiër wel het makkelijkst vind. Als boogschutter kan je ook heel sterk worden, maar je moet dan wel heel bewust gebruik maken van schaduwen. En ik vind het mikken niet zo fijn in Oblivion.
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    schiet me weer te binnen wat ik lastig vond. Ik wilde geen schild gebruiken want dat past niet bij een magiër vind ik.

    Verdedigen was erg lastig zonder schild vond ik in Oblivion
     
  9. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    Even voor de duidelijkeheid; mijn post waar jij weer op reageerde was weer puur een sarcastische opmerking, maar dat zul je wel weer niet begrepen hebben. Je bijt te makkelijk.

    Ik moet zeggen dat je argument niet echt opgaat. Ik zie het verband niet zo tussen "je moeder moet strijken", en het feit dat je moeder ziek is geweest. Als ik nou denigrerende opmerkingen had gemaakt over moeders met ziektes had je een punt gehad. Dit was gewoon puur een (hele goeie) grap.
    Je kan toch ook om Hans Teeuwen en Theo Maassen lachen? Dan moet je hier niet ook zo over zeiken..en dat geldt voor de rest ook.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    b1gb3n2010 Benjamin Anderson
    @DCDeacon For Skyrim, will there be stealth like kills, like slitting peoples throats or knocking people out?


    Pete Hines
    @b1gb3n2010 Yes, there are stealth kills and stealth kill animations
     
  11. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Dat is al een tijdje bekend toch ^^.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad, ik speel al maanden met een thief in mijn hoofd :)
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    ik vond in oblivion mage juist lekker spelen,. Met een staf, robe en spells knorrde ik met gemak al die dungeons door. Vond het erg vervelend om zoveel in het menu te zitten om alles steeds weer aan passen, maar het was zeker goed te doen.

    Hoe zit het trouwens met de hotkeys in Skyrim? Kun je nu eindelijk wat meer kwijt?
    Weet nog wel dat je met LB dingen kon oppakken maar dat gebruikte je nooit... Ze hadden daar beter een soort shift van kunnen maken en zo dus nog 8 spells kunnen hotkeyen
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2011
  14. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Super nice, je ziet dat hier veel meer tijd in de grotten zijn gestoken dan in oblivion waar je altijd maar door saaie ééntonige levenloze grotten moet kruipen waar buiten een paar paddestoelen en takken geen detail te bekennen is.. Ik vond die dungeons allemaal op hetzelfde lijken. Heel veel stukken waren gebruikt voor in andere dungeons enzo. Ik hoop dat deze cave ook niet te eentonig gaat worden qua ruimte en dat er veel meer variatie in te vinden is. Maar zoals ik het nu ziet dan denk ik dat mijn wens wel bevestigd zal worden!:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2011
  15. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Wat ik (hier?) gelezen heb, zijn die grotten etc nu met een team van 12personen gemaakt en er is dus veel meer tijd in gestoken. In oblivion zijn alle grotten door 1 persoon gemaakt, vandaar zo weinig variatie.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Toch is het wel een nieuwe tweet :)

    Volgens mij is erover gespeculeerd een tijdje terug maar nu hebben we zekerheid :D
     
  17. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerste deel van een preview op Gamer.nl van een drie uur durende speelsessie met Skyrim.

    Imo de meest opvallende quotes:

    "Een bos dat er door de enigszins teleurstellende anti-aliasing op de Xbox 360 wat korrelig uitziet, maar uitermate gedetailleerd gevuld is. We gaan ervan uit dat de karteltjes niet meer worden verholpen, maar gelukkig krijgen consolegebruikers er de levendigheid van Skyrim voor terug."

    "...daarvan sterven we. Keer op keer opnieuw, totdat we de conclusie trekken dat in Skyrim, in tegenstelling tot voorganger Oblivion, sommige vijanden aanvankelijk gewoon te sterk zijn."
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Zitten wat nieuwe tussen volgens mij. Veel gamesites hebben ook een preview geplaatst van hun eerste drie uur in Skyrim, maar die shit lees ik niet.
     
  19. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    [​IMG]

    Wow _O_
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2011
  20. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion vind ik niks. Stijl sprak mij niet aan. Deze heeft mijn aandacht te pakken!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina