[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

1. Sulaymanb

Sulaymanb Guest

Ik kan me niet herinneren dat ik met jou sprak. En k kan me ook niet herinneren dat je vriendje om hulp vroeg. Dus tegen wie praat jij timmy

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Waarom speel jij geen fifa?

3. Sulaymanb

Sulaymanb Guest

Waarom word jij geen ballenwasser

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Doe eens allemaal volwassen zeg...

5. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Komen er in de Jupiler League OF ook weer die zelf gemaakte stadions van de Eredivisie? Kan me nog herinneren van vorig jaar dat er wat namen waren aangepast en er wat zelf gemaakte stadions in zaten.. *)

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Allrighty.
    Vanaf hier gaat het weer ontopic.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Helaas wel ja maar aan de andere kant ik ben er +/- 20 minuten mee bezig geweest en vergeleken met de tijd die ik in PES2012 steek is dat natuurlijk niets.

Begin 2012 met elk potje meer te waarderen alleen de keepers blijven nog een probleem. Denk dat 50% van mijn goals makkelijk houdbaar zijn voor een keeper

8. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt er ook ergens gewerkt aan een jupiler pro league (belgie)?

9. Gi-Joe

Gi-Joe Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het gewoon op een beschaafde manier vragen ;)

Zijn er mensen die weten of er al goede option files zijn voor de ps3? Ik heb wel ff gegoogled maar de kwaliteit van de verschillende OF's laat zich moeilijk beoordelen.

Ik heb begrepen dat de Daymos OF een beetje dé OF voor de 360 is.

Is er ook een dude (of site) die jaarlijks een goede kwalitatieve OF maakt voor de ps3?

Alvast mijn dank!

10. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Bij PS3 heb je zoiets als BLES codes, ieder land/regio heeft een verschillende BLES code. Ik heb wel een goede gevonden, alleen dit is voor de UK versie, weet niet of de Nederlandse versie de zelfde Bles code heeft. Er staat ook ergens een link naar de maker, misschien dat daar meer staat ;)

http://winningelevenblog.com/blog/wenb-uk-bles-01406-of-realeased/

Weinig ervaring met PS3 OF's.

Edit: Hier nog één!

http://winningelevenblog.com/blog/euro-pes-2012-of-bles-01407/ :)

Laatst bewerkt: 16 okt 2011
  11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nederland heeft een andere BLES code dan de UK. Speel nu met deze Optionfile. Nog niet helemaal compleet (nPower en Bundesliga teams zitten er in maar nog zonder de echte spelers) maar dat komt nog wel

12. DRN

DRN Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, het is het waard. :p

De bles code moet 01407 zijn. ;) (voor de ps3ers.)

13. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Tweede link is 01407 *)

14. DRN

DRN Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doelde op je eerste link. :b:

15. Tuur1986

Tuur1986 Jupiler League OF

Leuk Bevonden:
    0
    Ja... Die zitten er weer in! :D

Ps.
    Zojuis dordrecht en eindhoven aangepast!
    Nu... Nog 12 teams te gaan!

16. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    My bad O-)

17. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Held! _O_

18. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels ook weer een aantal potten gespeeld. Ben bezig met de Copa Libertadores. Toplayer, alles op manual. Heb er 3 keer over gedaan om de groepsronde te komen, maar toch. Nu wordt het nog spannend...zometeen de (een-na-laatste) beslissende pot spelen.

Er zijn twee dingen waar ik me echt gruwelijk aan erger:

1. De keepers. Natuurlijk, daar zit iedereen over te zeiken. Als ik een onhoudbaar schot in de kruising tegen krijg, prima. Maar echt, die rolletjes, die nog trager gaan dan dikke stront door een trechter...wat kan ik me daar aan ergeren. De keeper moet die ballen makkelijk hebben. Hoe vaak gebeurt het wel niet dat de CPU de bal schiet en de bal via de kluts superlangzaam een hoekje in rolt. Hoop dat daar nog meer aan gedaan gaat worden.

2. De CPU in standaardsituaties, vooral bij een vrije trap. Meer dan de helft van de vrije trappen vanaf ongeveer niet meer dan 25 meter vliegen er in. Zelfs een speler op de achterlijn zetten werkt niet meer. Ergens wel leuk dat ik nu rond de 16 probeer zo min mogelijk overtredingen te maken (sowieso), maar als ik van te voren al zeg 'ja, tuuuuuuuuuuuuuurlijk, die gaat er weer in' en de CPU scoort dan ook nog (laat het de winnende zijn)... Dat gaat me binnenkort een controller kosten.

Verder is het wel een leuk spel hoor. :+

19. KingstonWoody

KingstonWoody Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Pesspelers,

Met Pesholland zijn we nog op zoek naar Nederlandse XBOX360 spelers die deel willen nemen aan de online competitie. Er zijn nog 7 aanmeldingen nodig om de competitie volledig te kunnen starten. Playstation zit al vol maar ik hoop dat er zich ook nog meer Xbox spelers melden.

Voor meer info of indien je misschien interesse hebt om deel te nemen vind je hier meer informatie..

Groetjes Woody

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Wij hebben op Digitaalgras de nodige ( slechte ) ervaring met competities.
    Het probleem is dat spelers die zien dat ze in de degradatiezone terecht dreigen te komen, gewoon zich niet meer laten zien.
    Dan plegen ze competitie-vervalsing naar de ploegen waartegen ze moeten en waar misschien wel een topplaats op het spel staat. Die krijgen dan punten cadeau. Zullen de concurrenten niet blij mee zijn.
    Daarom gaat zoiets bijna nooit goed via het internet.

Ook degraderen naar een lagere divisie zal weinig gebeuren, want dan zijn de betrokken teams vertrokken.

Daarom zijn we op Digitaalgras alleen maar met toernooien bezig.
    Zo zal binnenkort de inschrijving worden geopend voor het eerste PES 2012 toernooi. Dat zal ik hier bijtijds laten weten.
    Ik hoop wel dat er vóór het begin van het toernooi een patch uitkomt.
    Stel namelijk dat je het toernooi al begint en halverwege patchen ze de snelheid online. Daarom wacht ik nog even.

Laatst bewerkt: 17 okt 2011

Deel Deze Pagina