1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Bij welke auto's merken jullie echt verschil in het geluid als je de uitlaat upgrade?
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ow, hierboven staat dat in dlc komt.
     
  3. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    hoe rijden jullie de career een heel seizoen met dezelfde klasse auto's of ene race van het seizoen met een D en de andere keer met een R1??
     
  4. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in season 6, en ik ben veel "A" en "S" races aan het doen, soms kun je niet anders dan moet je de R1 Euro/Asia of World tour doen.
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    mhh okee dat vind ik wel minder dat je met je career niet je 1e seizoen moet doen met D auto's etc. en als je dan persee meteen A wilt moet je dat maar doen via event list
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben nu net in seizoen 3, en wat ik doe is een beetje afwisselen. Heb natuurlijk nog niet zoveel keuze qua races die ik mag doen, maar de ene keer een A race en dan weer een D race, beetje variatie. Daar zit het sowieso tot nu toe wel goed mee in de Career.

    Ook gaaf dat je per level de auto mag uitkiezen, ipv dat hij je direct toegewezen wordt, vooral op latere levels met dikke supercars lijkt het me wel even nadenken welke je zal kiezen. :9

    Net ook even met een standaard Veyron SS 422 km/h aangetikt op Le Mans Mulsane, niet normaal hoe dat er uit ziet met al die blur, trillingen etc. :D
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat deed ik ook vanmiddag, en telkens als ik weer aan het einde was dacht ik "nog 1 keertje"... Uiteindelijk bijna een uur heen weer gereden :9

    Wat een monster.
     
  8. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Voor t eerst een online race doen, volle lobby. Ben benieuwd :)
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ziek ding is het he, op zoveel punten haal je echt easy de 300+. 8)
     
  10. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    En het is een van de weinige die ik met zulke snelheiden dan nog goed onder controle kan housen, :emo:
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb er zelf natuurlijk nooit in gereden, maar die auto schijnt met die snelheden heel erg stabiel te zijn.
     
  12. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Was het maar zo feest dat ik er een tot me beschikking heb, Al mocht ik er maar 1x in rijden O-) Maar gelukkig is daar forza haha.
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Waar kan je ook alweer de achtergrond in het hoofdmenu veranderen? Heb paar dagen geleden de Topgear studio gekozen, maar weer niet meer waar ik dit had gedaan.
     
  14. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Echt super tof, kuch kuch, dat alles in het Nederlands is, inclusief de tekst voor Kinect Voice, maar dat is nog helemaal niet in het Nederlands uitgebracht, dus moet je gokken wat het in het Engels zou moeten zijn. :emo:
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    In Career, My Cars en dan ergens waar je ook een foto kan maken. Zoiets was het :9.
     
  16. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox settings -> locale op Engels/Amerikaans zetten, dan ingame in de opties de meet eenheden op metric zetten als je km/u etc. wil hebben.
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik wissel de races af met alle soorten auto's. Heb in elke klasse wel vaak een favoriet. Kortom gewoon waar ik zin in heb. Heb verder ook niet de intentie om het uit te spelen.
     
  18. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Tot nu toe zowat allemaal. DS3 (:thumbs:), cupra r, punto evo
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik rij vooral B, A en S. Inmiddels level 10 Mitsubishi affinity :D.

    Sowieso gaat het levelen erg hard, ben al level 25 en season 5 ofzo! Heeeeeeerlijk spel.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gaat wel lekker dus! Ben nu pas begin Season 3, dus vandaag proberen Season 5 te halen. Echt een toffe optie om bij elk level zelf je auto te mogen kiezen.

    Je zal al wel een nice wagenpark hebben of niet? *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina