Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je het niet snappen of......?

De groep mensen die de game 2e hands kopen, willen de game ook spelen. 10 mensen hiervan hebben het ervoor over om de game nieuw te kopen en op deze manier dus de ontwikkelaar te steunen. De overige 10 niet en die wachten maar lekker tot de game in een budgetbak ligt ergens. Het gaat er niet om dat de game al een keer is verkocht, maar dat mensen die hem OOK willen spelen niks betalen aan de ontwikkelaar. Logische actie van EA.

2. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    of wat...!!

ik snap het wel maar vin het gewoon onzin, het was nooit een probleem. en natuurlijk willen de mensen die het spel 2de hands kopen het spel ook spelen, anders kopen ze het niet :+.
    maar goed meningen verschillen blijkt maar weer.

3. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Bij BC2 was het zo dat je als je een wapen bij een class unlocktn dat die alleen voor die class was, en als je een wapen met levelen unlockt voor alle classes.

Dus ik denk van niet.

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind het niet logisch hoor. Iemand die een spel 2de hands speelt gebruikt toch gewoon de server capaciteit van de eerste speler.

En die onlinepass zit ook helemaal niet daarom in het spel. Het is gewoon een verkapte manier om het illegaal downloaden tegen te werken.

5. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144

PC on LOW = Console visuals

Hmmm, die indruk had ik ook toen ik de PC beta probeerde op mijn low spec PC. Ik had hem op 720p gezet met alles op low of zo, en dan leek het net console (voor de gameplay maakte het trouwens geen bal uit en ik kon lekker 64 player MP'n)

Ben geen tech head maar console (360) is natuurlijk DX9 en PC is DX11 dus dat scheelt ook. (heb trouwens maar liefst 50E geinvesteerd in een gfx kaartje (DX11) en hoop nu BF3/PC richting medium te kunnen spelen)

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Hoe zorg je ervoor dat mensen in de war raken? Nou ... met zo'n presentatie.

LOW = LOWEST POSSIBLE
    - Console graphics...

WAT? Ik heb toch filmpjes van de PS3 gezien die er echt 100x beter uitzagen als de BETA. Hoe zit het nou DiCE!?

7. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Hoe moeilijk is het nou ?

BETA = niet representatief voor het eindproduct.
    PS3 filmpjes : van eindproduct/retailversie, dus mooier.

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Sommige mensen willen het gewoon niet begrijpen..

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Begrijpen jullie het uberhaupt zelf wel? :emo:

Gaat die "chart" over de BETA? Nee, die gaat over het uiteindelijke product. Nou, dat is in mijn ogen niet LOW, maar gewoon GOED. Zoals de BETA had moeten zijn ... sorry hoor. Waarom ga je in godsnaam zoiets op Internet zetten .... net alsof die BETA al niet genoeg schade heeft gedaan.

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Omdat er niet slechtere graphics zijn? Hoe moeten ze het dan noemen? Net niet medium? Voor BF3 zijn die graphics LOW.. :F:

11. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Je bent bekend met grafische settings in PC games ?

Low, medium, high, ultra high etc ?

Zo ja, dan zou je het toch moeten snappen.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het verhaal is wel duidelijk, de vraag is of die de manier is om het te presenteren. De marketing slaat een beetje de plank mis, en dat kunnen ze na de lauwe ontvangst van de beta niet echt gebruiken lijkt me

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vind hem eigenlijk maar een domme actie van DICE dat, en als het grafisch echt zoveel slechter is....goh...waarom lukt het een ID wel met Rage dan? Waarom lukt het een Crytek met Crysis 1 op consoles wel dan? En Irrational met Bioshock: Infinite? Stuk voor stuk prachtige games die qua graphics echt niet onder doen.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Rage is grafisch echt fenomenaal inderdaad.. Maarrrr,.. geen destruction, geen 24 spelers die alles lopen te slopen en op elkaar lopen te knallen etc.

Maar kleine gecontroleerde arena's. Na een weekendje Rage ben je echt wel verwend wat graphics betreft. Bizar mooi op onze oudevertrouwde xbox. Nog veel indrukwekkender dan de Crysis port op XBLA.

Belangrijkste voor mij is echter dat de retail versie stabieler is dan de beta. Graphics be damned. Ik wil niet onder de grond glitchen en ik wil dat het geluid altijd goed werkt. Ik wil een fatsoenlijke server browser en ik wil makkelijk met mijn squad in een room kunnen hoppen.

Dat zijn allemaal dingen die ik nog wel zie gebeuren. Dat de graphics achterblijven bij Rage is begrijpelijk. Een geleide SP ervaring is nu eenmaal niet waar DiCE op mikt. Als het allemaal maar goed werkt en degelijk in elkaar zit ben ik al blij.

Laatst bewerkt: 17 okt 2011
  15. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
  16. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    En allemaal bij lange na niet te vergelijken met BF...

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gast, wat loop je je franchise nou met man-en-macht te verdedigen?

Er is NIETS in BF3 wat ik nog nooit eerder heb gezien. Kom op zeg. Zo spectaculair is het nou ook weer niet.

18. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Rage en Battlefield is inderdaad appels met peren vergelijken... Er komen bij Battlefield net wat meer zaken om de hoek kijken die door een oud processortje berekend moeten worden ;) Eigenlijk is het zelfs bijzonder te noemen, hoe goed het er eigenlijk nog uitziet.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hmm dat weet ik zo net niet. Met Rage in het achterhoofd blijkt maar weer dat die oude hardware met de juiste engine toch nog dingen kan die je echt even laten opkijken.

En dan doet BF3 voorlopig bij mij nog niet. Ze hadden gewoon niet zo lang iedereen gek moeten maken met de PC beelden. Dan hadden we nu deze discussie helemaal niet gehad en waren we allang blij dat de game eindelijk echt uit gaat komen

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Laten we wel wezen, Battlefield heeft natuurlijk gigantisch open omgevingen. Vraag me alleen wel constant af waarom DICE ineens zoiets onderneemt? Ze weten dondersgoed dat de console markt momenteel ver boven die van een PC uitstijgt. Voordat die BETA kwam was ik echt tevreden hoe het eruit zag .. d'r na stukken minder.

Het is echt een maak-het-of-kraak-het zodra de game uit is en ik de 360 recensies ga lezen. Ik wou de game op release datum aanschaffen .. maar nu ben ik daar alles behalve zeker van.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina