@ Exionche Niet slecht, maar het Nintendo logo zit eigenlijk op een niet-zo-mooie plek @ Tyrant Mooie pics van die Lotusjes! Welke effecten heb je gebruikt? Ik ben op zoek naar zulk soort effecten!
Ja klopt die heb ik er ff snel opgezet ga de motorkap/achterkant nog wat fixxen, maar wel tof dat je het wel goed vind [voor m'n paar eerste paints]
geen idee aan wie je het vraagt maar ik; die van mario heb ik allemaal zelf gemaakt, die zwarte mazda ook (is ook niet veel haha) de bmw half half vind sponsor logo's kut om te maken en staan toch op AH dus soms gewoon van AH halen
Wil je misschien even de startpost updaten? Juiste links, en de "geen idee waar dit en dat" stukjes even aanpassen.
Ik moet zeggen dat ik die Bernese Alps track toch wel ERG vet vind. Maar dan wel de full track, als je over de dam rijdt . Hopelijk een DLC met alleen maar nieuwe tracks. 2 nieuwe locaties ofzo
Ik heb ook expres met de filters zitten kutten tot het niet overdreven gekleurd was. Nog 2 pics van mijn nieuwe ride.
Gekocht voor 1000 Cr..... Ik kan dit nevernooitniet zelf. Ben er te lui voor en heb er geen tijd voor. Racewagens nabouwen lukt nog wel, maar dit soort complexe dingen...... En btw, het is 1 paintjob met 2 kanten.