Het is geen must, maar wel een pre. Je mist wat characterintroducties en achtergronden en achergrondinformatie bij bepaalde gesprekken, maar het is niet alsof je er geen drol van snapt. Het is dan overigens wel aan te raden om het eindfilmpje van deel 1 even te kijken, aangezien dit deel daar direct op inhaakt.
Is er eigenlijk een PC die Witcher 2 met alles op Ultra + ubersampling op een solide 60 fps zou kunnen draaien? Of is dit zo een game als Crysis in 2007. Zelfs een paar jaar later hebben PC's er nog moeite mee om het op max te kunnen draaien.
Ubersampling is idd voor toekomstige pc's. Alhoewel je het waarschijnlijk wel zou kunnen draaien als je twee GTX580's of iets dergelijks in je bak hebt. Of 3-way SLI, maar is er uberhaupt iemand die dat werkelijk gebruikt? Dan heb je echt een eigen kerncentrale nodig.
Snap sowieso niet heel veel wat het allemaal inhoudt. Als je bij Dirt3 (geloof ik) kijkt, heb je MSAA MQAA, QSAA of weet ik veel. Je hebt iets van 3/4 verschillende dingen. Geloof dat ik ooit een grafiekje vorobij heb zien komen wat het precies inhoudt en wat het 'beste' resultaat geeft. Weet iemand welke ik bedoel want zelf kom ik er via google niet uit.
Zijn gewoon verschillende manieren om aliasing tegen te gaan. Tegenwoordig gaan ze voor post-processing technieken (ook op de consoles) zoals MLAA of FXAA die qua kwaliteit niet hoeven onder te doen voor 4x of zelfs 8x MSAA, maar een veel kleinere performance impact hebben. En volgens mij is het niet bij Dirt 3, anders had het waarschijnlijk wel in de performance review van HardOCP gestaan. QSAA is trouwens Nvidia's Quincunx, een veel gebruikte techniek op de PS3 een meestal één van de redenen waarom de PS3 versies er zo blurry uitzien.
Want? Veel meer details ofzo? Rage geprobeerd. Laatste beta driver van NVidea heb ik eerst geïnstalleerd wel: Licht is inderdaad prachtig in deze game zeg! Voor de rest lijken de graphics wat soft... Was er nu een configfile die je kon aanpassen om dit te fixen of iets dergelijks?
Versierpogingen van Modder! Het werkte! We trouwen in een door mij gekozen locatie. Een moeras. Romantiek kun je wel aan mij overlaten. Huwelijk begint slecht. Ik word uitgelachen voor mijn romance skills. Ben ook nog een filmpje aan het uploaden, maar die post ik wel als ie klaar is. Niet van het huwelijk btw.
Onze huwelijksnacht moet nog komen; het werd gedwarsboomd door een oneindig laadscherm aan Modder's kant en door mijn onbekwaamheid in het lezen van een kaart (ik heb nog steeds geen idee waar ons huisje staat. ) Het filmpje is van voor het huwelijk; waar onze liefde opbloeide.
En toen ben ik weer gevlucht naar mijn eigen wereld, het avontuur tegemoet. Oh, en Peter. Volgens mij staan jouw textures op low. Heb je wel de textures in het menu op high gezet? Dit dus:
Ik heb alles zo hoog staan als mogelijk is. Gek genoeg blijft V sync niet op On staan, hoe vaak ik ook opsla... Nu maar V Sync geforceerd aangezet via Control Center van NVidia. Alsnog vind ik het wel wat dof allemaal. Die 8k/16k textures, hoe doe je dat precies? Heb gelezen dat dit icm de officiele patch niet werkt.
Ook de patch geïnstalleerd? Ik heb niet helemaal de steam versie trouwens Hehe. Maar zal hem ff maken
Net als met de vorige 2 quests vond ik wel dat deze iets korter had gemogen. Nu lijkt ~6 minuten niet veel, maar tijdens het spelen had ik toen er wéér een wave Hollow Men aankwam toch een 'alweer?' gevoel. Deze had ik ook nog opgenomen en geupload. Jammer alleen dat ik er achteraf pas achterkwam dat dit hetzelfde stuk als Modder's 2e filmpje is (wel incl de battle vooraf en wat rondslenteren achteraf ) Beide games zijn goed om je PC mee te testen btw. Fable vanwege de slechte optimalisatie en Metro omdat ie zelfs meer dan een jaar na zijn release je PC nog weet te pushen.
Die lichteffecten in Metro horen echt bij de mooiste tot nu toe. En wie is die awesome gast die daar in de achtergrond vecht van het eerste filmpje?