[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik gebruik die instellingen. En het is een verademing. Ze beginnen als het ware te voetballen waardoor de wedstrijden veel leuker worden.

2. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    En Gamespeed op Normal of Slow?

3. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je met Man City een carriere opstart en je moet dan opslaan,verander dan gewoon de opslag naam in Man City.
    Als je dan weer opstart kies je gewoon Carriere laden,en dan kies je Man City...

4. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Slow word aangeraden met die instellingen.
    Ik heb hem op Normal staan omdat wij ook Pro Clubs met onze VP spelen,het verschil is anders te groot met online en offline,online word er toch sneller gespeeld...

5. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je meer offline als online speelt op slow zetten. Speel je meer online zou ik hem op normal zetten.

Zelf speel ik alleen clubs en heel eerlijk merk ik het verschil niet zo. Maar het is even proberen. Gewoon wat je zelf het lekkerste vind spelen.

6. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Oke thx, ik ga gelijk beginnen :)

Ik vat hem niet helemaal? Je zegt dat Slow wordt aangeraden, maar je hebt hem zelf op normaal staan. Vervolgens zeg je dat het verschil te groot wordt omdat er online sneller wordt gespeeld, maar als je dan op Slow speelt wordt het verschil tog nog groter? (dan normal)

7. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat hij bedoeld is, dat als je online speelt de snelheid "normal" is. Speel je dus offline op slow dan krijg je dus een verschil.

Persoonlijk heb ik geen probleem met het verschil maar dat is gewoon even proberen.

8. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet trouwens iemand of EA nog iets aan de VP hack gaat doen? Want online clubs is eigenlijk al weer helemaal verpest.

9. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor offline is slow goed te doen,maar als je vaak online speelt is de omschakeling best groot,spelers spelen gewoon sneller dan de CPU.
    Het is fijner om altijd ongeveer hetzelfde te spelen dan dat je telkens moet omschakelen als je een Carreer speelt of een online match...
    Daarom heb ik hem dus op Normal staan,dat komt overeen met het tempo dat online word gespeeld...

10. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Patch op de PS3 is een feit :thumbs:

Select losers eat your heart out ;)

11. mister9

mister9 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus op de PS3 kun je online de keeper niet meer selecteren? Heb je het getest?
    Zou fantastisch zijn, kan nooit lang duren voordat de Xbox patch er ook is!! \o/\o/\o/

12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.079
    Je blijft op World Class en hoger maar goals weggeven doordat je keeper die ballen panklaar voor de voeten (of het hoofd) van de tegenstander pareert. 8)|:-:mad:

Dat moeten ze echt aanpassen hoor. Dat kan niet. In WC 2010 en FIFA11 waren de keepers prima, en nu deze shit?

13. mister9

mister9 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om over die vreselijke afstandschoten maar te zwijgen. Zijn soms gewoon rollertjes die erin gaan...

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tegen de CPU? Bij mij schiet de CPU vrijwel nooit van afstand, allemaal dribbelen en passen in bij het 16 meter gebied. Wat ik trouwens wel merk is dat ik op Wereld Klasse met Ajax tegen lagere teams altijd minimaal win, heel soms een 2-0. En nu speelde ik tegen AZ en domineerde ik, had ik véél meer ruimte en won ik 4-0. Tegen PSV ook gespeeld, 0-0 wat ook een hele leuke wedstrijd was met veel aanvallend voetbal. Denk dat ik aan het einde van het tweede seizoen (zit nu in mijn eerste) maar naar de Premier League verhuis ofzo.

Overigens is AZ overgenomen bij mij en boden zij en Malaga 30 miljoen op Eriksen in de winterstop maar dat heb ik niet ge-accepteert.

15. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Goalkeeper control in online matches: We asked for your feedback and we got lots of it. After reviewing that and our own telemetry, we decided that enough people were abusing this feature online to negatively affect the experience of the majority. So we have decided to remove the ability to press Back/Select and play as the goalkeeper, allowing the CPU to defend, in all online matches. The function remains available in offline matches.

16. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Wat kon je er precies mee dan, heb dit nooit helemaal begrepen? Waar lag het voordeel?

17. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.079
    Je drukte op back/select, waardoor jij dus alleen de keeper bestuurde, en de CPU dus de rest van je team ging besturen, en in de meeste gevallen is de CPU daar iets beter in dan de gemiddelde speler, dus dat gaf spelers een oneerlijk voordeel...

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Plus als diegene die de keeper bestuurt goed is in keepen dan ben je vaak kansloos met schoten tenzij je 2 op 1 komt te staan.

19. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  20. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina