[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb nu:

    Saviola - Kone - Lazarov
    Llajic

    .................................
     
  2. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik juist superchill. Ik erger me altijd blauw aan tegengoals online en als ik ze dan ook nog terug moet zien, terwijl de tegenstander die standaard-berichten stuurt (GOAAL!!! GOAL!! etc.etc.)...pfff, daar kan ik niets mee. Als het een mooie goal is, prima. Maar heel veel hummeltjes willen alle goals zien en gaan dan irritant lopen doen met die berichten.

    Als je nu een goal terug wil zien, dan kan dat nu mooi in je eigen tijd tijdens pauze of na de wedstrijd.
     
  3. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je goed moet kopen in PES 2012? mijn kopballen gaan altijd met grote boogballen over het doel, alleen de strakkevoorzetten ( 2x voorzet knop ) knikken ze hard en goed op doel, alle anderen gaan met trage boogballen hoog over...
     
  4. KingstonWoody

    KingstonWoody Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    HoI Hanterp,

    Deze reactie valt me echt van je tegen.
    Inderdaad is Digitaalgras benaderd door Pesholland, netjes buiten het forum om en is er direct gemaild met de eigenaar van Digitaalgras. Van Jeroen heb ik idd gehoord dat hij nu in contact is met Koen. Lijkt mij persoonlijk een hele nette manier en totaal niet onsympathiek.

    Tevens heb ik alvorens ik mijn post hier heb geplaatst contact gezocht met de eigenaren van deze website. Dus volgens mij, als je vooraf toestemming vraagt, heeft dit niks te maken met spammen.

    Je zou het dus ook positiever in kunnen zien. Wij hebben het doel om mensen een goed platform te bieden om hun geliefde spel Pes in competitieverband te spelen. Een initiatief dat ook heel positief wordt ontvangen door iedere Pesliefhebber..

    Wij hebben dus niet tot doel om mensen ergens weg te trekken maar om een uitdagend competitieplatform te bieden voor Pesspelers.

    Ik vind het dus persoonlijk jammer dat juist jij hier zo op reageert terwijl je weet dat we NOOIT iets geplaatst hebben op het forum van digitaalgras maar netjes achter de schermen contact met oa jouw hebben gezocht.

    Je kunt het dus zien als een gevaar voor je eigen website maar je kunt het ook positief inzien. Het gaat toch om de promotie van je favoriete voetbalspel?
     
  5. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15

    Probeer de volgende spelers:

    Barreto, Elia, Ucheku, Mata

    mits goed in vorm blaas je iedereen ermee weg
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Beetje achterhaald dit. Ik heb het allang in goede verstandhouding per PM besproken met Manomoker.
    Probleem is dus al opgelost :)
     
  7. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ow trouwens, je kan instellen om alleen te spelen tegen Nederlandstaligen!

    dus dan is de voorsprong van de tegenstander een beetje weg
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2011
  8. Rubber Duck

    Rubber Duck Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel erg overdreven, net alsof Frank de Boer na 2 verliespartijen ontslagen wordt.:lol: Maar verbaast me niet, wat ML betreft, overdrijft PES sowieso erg. Heb verleden week direct mijn eigen Jupiler League gemaakt voor PES 2012 op PS3 en speel nu net als verleden jaar, met de plaatselijke FC Emmen. Daar verlangt de voorzitter dat je zo maar even in je eerste seizoen promoveert naar de Ere Divisie.:lol:

    Verder dat overdreven gezeik van spelers die als ze een wedstrijd eens niet spelen, direct beginnen te zeuren dat ze te weinig kansen krijgen, al hebben ze ervoor alle wedstrijden gespeeld.|:- Had Gortz een wedstrijd vervangen door een andere CV die zeurde, hij stond gelijk na de wedstrijd op kantoor met waarom ik hem niet opstelde, terwijl hij tot daar alles had gespeeld. Maar dat was feitelijk in het vorige deel ook zo, al had ik het daar met FC Emmen niet zoveel last van. Had in het begin van het seizoen toen ik een jeugdspeler uit mijn jeugdelftal een professioneel contract gaf, hem zonder dat er ook maar een wedstrijd gespeeld was, al op kantoor staan.:lol::lol: Hij vond dat hij rugnummer 10 verdiende, toen ik hem te verstaan gaf dat hij zich niet druk moest maken om rugnummers, was hij ontevreden en stond weer op kantoor. Nadat ik aangaf andere spelers beter te vinden voor nummer 10, ging hij akkoord.
     
  9. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet nog beginnen met ML maar wacht nog op een option file met championship en bundesliga. Jammer dat je ontslagen kan worden door slechte resultaten.Vond ik juist positief in pes. Ik heb niets liever dan dat ik geen kampioen speel en pas na X aantal seizoenen na hard werken eens de titel pak. Lijkt me niet meer mogelijk nu?
     
  10. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Even in reactie op "leuke" spelers in MLO: ik heb Sightorsson gekocht, en die man voetbalt lekker!
     
  11. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Sigthorsson ja?

    had ik nou niet verwacht...

    Ik ben nu aan het sparen voor Rooney, net als vroeger met hem in de as voorin.

    en gaan!.... :)
     
  12. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ladies en gentlemen,

    Voor de liefhebbers:

    Wat Jupiler League werk van het afgelopen weekend:):

    pic.twitter.com/88pr015l

    pic.twitter.com/DqcKuNUg

    pic.twitter.com/PwpsvYJd


    Volg via twitter: @MJTurenhout voor meer info!

    p.s iemand die ze gelinkt krijgt?... anders ff knippen en plakken in de adresbalk om te bekijken!
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2011
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nieuws over de 360-patch:

    Caniggia heeft vaste contacten bij Konami.

    Dat heeft ook consequenties voor het moment dat ik een toernooi start.
    De patch komt dus op zijn vroegst over drie weken en dus zal ik van de week een inschrijf-topic op Digitaalgras maken om dan komende zondag of maandag te kunnen starten, afhankelijk van het aantal inschrijvingen.
    Ik houd jullie hier op de hoogte wanneer het inschrijf-topic open is.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2011
  14. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel te laat die patch....
     
  15. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game veel sneller in bezit dan gedacht. Een leuke game, maar toch nog nog verbeteringen die nodig zijn. Keeper doet soms eens raar. Maar wat mij vooral stoort is de CPU. Is dat die heel vaak momenten hebben dat die precies moeten scoren. Het lijkt wel zo ingesteld te zijn. Op die momenten krijg ik bij geen tackle of niets hun van de bal af. En zulke momenten zijn vaak tevaak. Want tot nu toe elke match zijn er minstens 6 doelpunten gemaakt.

    Dat is ook onrealistisch al die doelpunten steeds. Bij champions leageu had ik vooral veel stress van FC Zenit. Als zijn voorkwamen lieten ze mij de 1-1 maken. En daarna knallen ze van ver een bal via paal gewoon binnen zonder moeite te doen. En ik kreeg hun ook totaal niet van de bal af.

    Dan lieten ze mij weer de gelijkmaker maken. En dan komen ze even op en ik krijg hun bij geen tackle van de bal af en schieten ze weer zonder veel moeite de bal weer in. En zo op en af. Tot het 5 - 4 was. Wel gewonnen. Maar die CPU is toch wel een serieuze pain in the ass.


    Nu tegen barcelona dat beloofd...
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2011
  16. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat gaat er ook al weer gepatched worden?

    En wie wil er nu even online spelen? Geen Barça, Real...gewoon sympathieke teams. Alles ook op manual ingesteld. Wil wel eens weten hoe ik het tegen een menselijke tegenstander speel. Ik verwacht er niet te veel van :).
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2011
  17. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan het begin is het heel erg wennen, had ik ook. Werd helemaal naar als het weer niet lukte. Het is echt oefenen. Verdedigend moet je gewoon totaal niet happen en gewoon meelopen met spelers die de diepte in gaan, RB inhouden en achteruitlopen en soms proberen af te pakken.

    Als je vol druk geeft dan tikken ze echt 10 keer beter dan dat je geen druk zet dan komen ze er haast niet door.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb liever dat ze er wat langer over doen en alles goed in orde maken dan dat ze er een haastklus van maken waar de problemen half worden opgelost...

    Dat moet een grapje zijn :) Sprintbug en ja, wat meer? Waarschijnlijk sommige MLO bugs....
     
  19. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, dat ik daar niet aan dacht. Dat komt vast omdat ik al vanaf het begin met de tweede controller speel en de sprintbug nooit echt bewust mee heb gemaakt :).
     
  20. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ga ik proberen, dank je voor de tip. Kanb het gebruiken tegen barcelona :D
     

Deel Deze Pagina