Heb de game veel sneller in bezit dan gedacht. Een leuke game, maar toch nog nog verbeteringen die nodig zijn. Keeper doet soms eens raar. Maar wat mij vooral stoort is de CPU. Is dat die heel vaak momenten hebben dat die precies moeten scoren. Het lijkt wel zo ingesteld te zijn. Op die momenten krijg ik bij geen tackle of niets hun van de bal af. En zulke momenten zijn vaak tevaak. Want tot nu toe elke match zijn er minstens 6 doelpunten gemaakt.
Dat is ook onrealistisch al die doelpunten steeds. Bij champions leageu had ik vooral veel stress van FC Zenit. Als zijn voorkwamen lieten ze mij de 1-1 maken. En daarna knallen ze van ver een bal via paal gewoon binnen zonder moeite te doen. En ik kreeg hun ook totaal niet van de bal af.
Dan lieten ze mij weer de gelijkmaker maken. En dan komen ze even op en ik krijg hun bij geen tackle van de bal af en schieten ze weer zonder veel moeite de bal weer in. En zo op en af. Tot het 5 - 4 was. Wel gewonnen. Maar die CPU is toch wel een serieuze pain in the ass.
Nu tegen barcelona dat beloofd...
Laatst bewerkt: 17 okt 2011