Interesse voor de Devon GTX ? zo ja, dan zet ik hem er morgen bij. Leuk wagentje, kun je net zo fijn mee driften
zet alles er maar gewoon op als jij denkt dat het goed is.. ik haal alle crap er om de .... uur/dag er weer vanaf ziet er iig leuk uit
Ok Ik zit nog in dubio Lvl 38 ga ik morgen wel halen, maar die heeft 5 supergave wagens, geen idee welke ik moet kiezen. Bijv : de BMW art car of de Jaguar RSR of een van die andere 3 haha aaaaaargh
we hebben nu totaal 39 leden waarvan ik me af vraag of iedereen hier ook lid is van het forum wat mee te doen? Spoiler Paribus Pizzagnu XTP89 WizzNL Deweyd26
Spoiler XTP89 en IceDFire zijn wel degelijk xbwleden. . . . . . Niet leden van xboxworld Spoiler -Pizzagnu -Cuberd -Deweyd26
LCE vrijdag binnengekregen. Zal me zo ook eens aanmelden. Zag al een aantal berichtjes voorbij komen voor een potje Top Gear Car Football.
Wat mij betreft wel, wel zo leuk/netjes als het enkel mensen van hier zijn. Zou ze idd even een berichtje sturen voor het geval dat....
Pizzagnu is een duitse jongen volgens mij, die zit al heel lang in mijn friendslist, en speeld veel racegames, so no worries. @ all, Ik heb een zooi wagens er weer bijgezet, geen idee of jullie ze gebruiken ja of nee. Het is stil in deze topic...