[XOne] Fifa 12 Ultimate Team [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Generaal, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die redenatie klopt niet.
    Hoe groter het aanbod, des te lager juist de prijs!

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Iemand hier etoo al geprobeerd? En is hij die 60k waard? Aangezien je met doumbia, wellinton en vagner love ook snelle spitsen hebt?

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Eto'o was in FUT11 een heerlijke spits. Snelheid en erg balvast. Nu hij echter bij Anzhi voetbald is hij stukken minder in trek en gevaarlijk.

4. thanick

thanick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt indd niet...
    Prijzen worden juist alleen maar lager door het grote aanbod. (was vorig jaar ook het geval)
    Heb al zat aanbiedingen gehad, maar weet niet of dat betrouwbare mensen zijn :)
    Wil alleen graag kopen bij een betrouwbaar iemand. (veel posts, reputatie)

Maja snap dat hij het even voor 15 per 100000 probeert. Mocht je straks stuk omlaag zijn gegaan hoor ik het graag :)

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik bedoelde omdat veel meer mensen het kopen, is nogal beken geworden laatste jaar ;).

6. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Weet iemand misschien hoe dat precies gaat met creditcardgegevens invullen bij ps3?Ik vul alles goed in maar hij zegt steeds creditcard gegevens onjuist Wat doe ik verkeerd

7. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Creditcardgegevens invullen;)

Zou ik dus NOOIT doen, vaak worden accounts gehackt ( imo )
    En je kan net zo goed naar de winkel gaan voor playstation kaarten,
    of kijk op internet, staan ze vaak zeer goedkoop op:D

Laatst bewerkt: 18 okt 2011
  8. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt mij echt op dat hoe beter iemand z'n team is. Hoe slechter de persoon zelf is. Ik speel dat online toernooi voor goud van 1e ronde tot finale en kom alleen maar teams van gem. boven de 86 tegen. (Allemaal hadden ze Thiago Silva, wat een beest is dat zeg) Ik win alles met minimaal 5 doelpunten verschil en win dus easy dat toernooi. Begin ik dat toernooi opnieuw, 1e ronde een team van gemiddeld 77. Krijg ik flink op m'n broek.
    Dit is dan een voorbeeldje van daarnet, maar dat gevoel had ik al veel langer.

Mijn team: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#gZyXntjhbbIr3

9. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een Frans team gemaakt, had ik in FUT 11 goede ervaring mee:

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#c2bx8e8cbbIsa

10. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Valbuena & Gameiro zijn echt helden :thumbs: Ik wil je graag aanraden Sahko in de basis te zetten, hij is echt zó goed8). Daarnaast heb ik nog 150k +- en wil daar nog Remy IF van halen + Gameiro IF die hoogstwaarschijnlijk morgen komt. Na z'n hattrick van afgelopen speelronde. Ik zoek alleen nog een betere LM... Bastos vind ik nog te duur en Nene lijkt me niet echt beter als Ayew

11. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    En hoe gaat zon playstationkaart in werking en hoe duur zijn die in winkel?? graag snel reageren dan kan ik er nog 1 halen want zit helemaal vast met ut is wel voor ps3

12. Michiel.

Michiel. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yay! :) Net Danny van Zenit gehaald voor 2900 coins (Formation: 4-1-2-1-2) :)

13. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de winkel 20€ is ook 20€ tegoed, staat code op. En die gewoon op ps3 invoeren en tada.

Over dat ze op internet goedkoop staan. Zijn die codes dan niet gebruikt?

14. Diedjuh

Diedjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doet bij jullie de watch list ook raar? Ik moet telkens terug naar het menu en weer terug naar mijn watchlist om te zien of er is overboden.

15. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha bijna zelfde team als mij maar jouw verdediging is iets beter. En aanval heb ik lopez en remy lope. remy start kaats lopez diepte bal. En dan kan ik me het gezicht van tegen stander voorstelle :+ 92 of 94 speed heeft die haha. Het enige wat ik heb als ik ook tegen 86 gemiddeld speel is dat het soms lijkt of mijn spelers soms extra fouten maken. bv bij voorzetten te veel ruimte tussen de bal laten en dan opeens zlatan in komt vliegen en scoort:F: merk ik nooit als ik tegen gelijk waardige speel maar frans competitie is wel goede om in te starte alleen de links back positie is niet echt sterk bezet =(

16. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom spelen jullie gouden clubs?
    Skills, ...?

Vind zelf dat als je met goud speelt tegen veel lastigere tegenstanders komt, dus ik maak lekker een ubergoed bronzen team uit alle werelddelen xD
    Maakt chemistry veel uit?
    Want als ik bronzen team heb uit verschillende landen en leagues heb ik slechte chem

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Chemistry maakt zeker wat uit ja, hoe hoger de chemistry, hoe fijner het elftal speelt imo.

18. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Maar met hoge chem kom je tegen goede spelers, met me 2 sterren Duitse bronzen tem kwam ik tegen mensen met 4/5 sterren8)

19. JoodNL

JoodNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al aardig wat pakjes open gemaakt....maar nog weinig "echt" grote namen gehad |:-

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb ook een boel pakjes opengemaakt, omdat ik teveel coins heb/had :+. Aantal leuke spelers gehad, maar geen 100k-spelers haha :mad:.

Speel je op de XBOZ? :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina