Vond de nieuwe ep echt geweldig. Paar keer flink moeten lachen om Marshall en Ted. Barney was tussendoor ook weer erg grappig en natuurlijk Kal Penn!
The Robot Luke's Uncle Almost Bought from the Jawas. De BDS waren ook nice. Verder was Robin iets te idioot bezig en Ted was weer een whiny bitch.
Iemand al doctorbarneystinson@gmail.com of arnielinsonattorneyatlaw@gmail.com gemaild? edit// op de eerste site is ook een Lorenzo von Matterhorn ad
http://www.canadiansexacts.org/ Deze is geniaal, zou tof zijn als ze de acts echt gaan updaten, ken ze namelijk niet meer die ze opnoemden. Kan me alleen de namen nog flauw herinneren van de episode zoals de Old King Clancy
Vergeleken met de vorige natuurlijk een stuk minder, maar toch nog best wat geinige passages. Barney had weer wat goede stukjes, vooral dat stuk in z'n office.
Naast dat het niet grappig was, vond ik het ook gewoon echt slecht. Die Kevin voegt ook weinig toe en is irritant.
Vond hem aardig, dacht even dat die chick een Lorenzo von Matterhorn ging doen met al die neppe sites maar het was dus echt. Kumar is tot nu toe wel een beetje gaar inderdaad, past niet echt bij de groep.
Was wel weer aardig, moet alleen zeggen dat ik Nora eigenlijk helemaal niet zo tof meer vind. Beetje saai eigenlijk, en past totaal niet bij Barney. Weird Al Yankovic.