[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaak marston

    sjaak marston Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    15
    weerwolven mogen mij gestolen worden heb ze nooit gemist in oblivion. Morrowind heb ik een filmpje van gezien maar vond maar gaar.

    Maar als de DLC komt haal ik hem toch wel.
     
  2. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0

    Na het lezen van deze review ben ik alleen maar nieuwsgieriger geworden en jeuken mijn handen om met een held de wereld van Skyrim in te duiken !

    Ik twijfel er niet aan dat skyrim me veel meer zal aanspreken dan Oblivion !! Skyrim IS gewoon nóg machterig en beter dan zijn voorganger !

    Het eerste dat ik ga doen is exploren, het eerste het beste stadje bezoeken en op zoek naar een handelaar en NPC's die ik kan helpen met quests ! Heel rustig aan beginnen en mijn tijd nemen, voor alles mijn tijd nemen ! En zo volop genieten van het ronddwalen en zoveel meer in de wondere wereld van een game dat Skyrim wezen zal !!

    Ik ben nu al aan het denken welke naam ik ga geven aan m'n held of heldin. In Dark Souls noem ik m'n held "Dying Death" :p ... mogelijk vaak van toepassing ... :lol:
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ik probeer mijn char wel te namen naar de normen die in dat ras gelden.
    Orcs bv Mhu'gras en Elves hebben weer hele andere namen (Salas, Minthor etc).
     
  4. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    haha, in Oblivion heette mijn character 'Houthakker' (de custom class ook) , een grote orc die nooit zonder axe in zijn hand te vinden was.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mijn naam was Patje, naam vond ik niet zo belangrijk. Als je als dwarf kon spelen zou ik Fiili nemen, uit The Hobbit. :cool:
     
  6. superlex

    superlex Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    de review van tweakers heeft mij erg nieuwsgierig gemaakt en krijg nu zin om dit spel te spelen. Daarom aan jullie de vraag of het ongeveer vergelijkbaar is met Fallout? Dat vond ik namelijk een vreselijk spel.

    Ik ben in basis wel een shooter speler maar sta overal voor open. Fable 2 en 3 vond ik leuk, Mass Effect 2 vond ik leuk, Borderlands vind ik waanzinnig. vroeger vond ik Phantasy Star online op de dreamcast ook leuk.
    Waar ik slecht tegen kan in een game is doelloos rondlopen zonder dat ik weet waar ik naar toe moet of wat ik moet doen. Doordat in de review gesproken wordt over een trail die je kunt volgen lijkt het hier geen probleem. De setting met draken spreekt mij ook erg aan.

    iemand nog advies om mij positief of negatief over te halen?
    (kan de game helaas niet bij gamehubs vinden, dat had het al makkelijker gemaakt :) )

    alvast bedankt
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    qua vrijheid is het vergelijkbaar met Fallout.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dit deed ik ook telkens :9
    Redguard heette bij mij darius, gewoon zo verzonnen en later ontdekte ik dat het nog echt een naam was ook 8)
     
  9. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen: gezien je eerder houdt van een game die je wat richting geeft waar te gaan en te staan zou ik zeker voor Skyrim gaan ! Voor zover ik Oblivion ken en dit hoogstwaarschijnlijk ook in Skyrim aanwezig zal zijn heb je een kompas met icoontjes die bepaalde objecten/lokaties aanwijzen zal!

    Maar als je zeker wil zijn zou ik als ik jou was eerst zeker meer info opzoeken op internet over Skyrim zodat je daar een beter inzicht over hebt, al twijfel ik geen seconde dat héél veel gamers Skyrim tof zullen vinden !!

    Wat jij dan zéker best nooit aankoopt is Dark Souls of Divinity II, want vooral DS laat je volledig aan je lot over !! Persoonlijk hou ik daar wél van, maar toch zal ik me met Skyrim wel vermaken en ik kan altijd al die aanwijzingen in de wind slaan :+ en m'n eigen weg gaan (in zoverre dat mogelijk is zonder afgeslacht te worden :lol:
     
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.863
    Leuk Bevonden:
    9.248
    Fallout was in het begon ook wel wat moeilijker, minder vrijheid om vrij te verkennen omdat je alleen via die metrotunnels ergens anders kon komen. Hoe groot de wereld ook was ik had nooit het idee dat het een open wereld was.
     
  11. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Nord hete in Oblivion Harry, zo heeft elk vroegere final fantasy held ook gehete van mij
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Niet? :eek:

    En hoe kom je er bij dat je alles per metrotunnel moest doen? Washington in het zuid-oosten ja, maar de rest van de kaart kon je zo verkennen!
     
  13. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.863
    Leuk Bevonden:
    9.248
    Ja, vond ik storend. Verder niks mis mee met Fallout hoor, leuke game veel gespeeld. Maar die metrotunnels vond ik hinderlijk.
     
  14. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    in feite hoef je maar 1 keer door de tunnels, daarna kun je fast travellen.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.234
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Precies en Rivet City doe je gewoon zonder Metro Tunnel. Beste plek in dat gebied. :thumbs:
     
  16. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht je bij het kiezen van een naam voor je held(in) geen inspiratie hebben en je wil starten als een Wood/Dark/High Elf, dan kan je gebruik maken van een
    Elven naam Generator ...

    Je kan natuurlik ook je nicknaam of alias invullen ipv je echte naam ;)

    als ik ga voor een Elf ras dan noem ik hem Celebrimbor Telperiën of nog beter :
    Fingolfin Sáralondë
    Jammer dat je niet kan spelen met een Hobbit ras, dat zijn ook grappige namen !
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Galdor Calaelen.

    Nice. :cool:
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Curufinwë Sáralondë.....

    ik verzin zelf wel wat :+
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het is Middle-Earth elfs, dus ja, heeft weinig met Tamriel te maken natuurlijk.
     
  20. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Finrod Ar-Feiniel

    haha, klinkt niet verkeerd hoor!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina