Forza Motorsport 4 [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dat zijn dan waarschijnlijk import wagens ofzo.
    Als je alles op NL staat, staat er geloof ik een hoop links.
    Maarja dan heb je die vreselijke vertalingen weer :p.

2. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
  3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Vanavond geen tijd helaas.

Succes met je stand, wat voor een stuur had jij nou?

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hoe kan ik deze game nou makkelijker maken? Ik wil gewoon lekker racen, maar word echt helemaal gefrustreerd van de moeilijke AI. Ik kan gewoon niet fatsoenlijk een race winnen. Elke willekeurige auto is sneller. Hier klopt niks van!

5. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In FM3 was dit ook al, de Scirocco was daar ook rechts gestuurd.

Heeft te maken met de auto's die ze gescanned hebben om de modellen te krijgen, soms kwam het logistiek beter uit om een auto in, bijvoorbeeld, de UK te scannen ook al is het een duitse auto.

Ze hebben het dus wel volgens de originele auto gedaan, alleen was de originele auto niet altijd afkomstig uit het originele land van herkomst. 8)

Dit zomaar omdraaien zou problemen kunnen geven, gek gespiegelde dashboards waar geen steek meer van klopt krijg je dan.

In FM3 had je zo dus ook auto's waarvan de teller in mijlen was in plaats van kilometers, maar er waren ook auto's die wel een kilometerteller hadden. In FM4 heb ik er nog niet op gelet, maar ik denk dat daar ook auto's in zitten met kilometertellers.

Ik heb hier persoonlijk niks van gemerkt, en ik heb toch al behoorlijk veel kilometers gemaakt in FM4. Om nu direct te stellen dat er niks van klopt vind ik te ver gaan.

Maar het niveau is per race in te stellen, voor de start van de race kan je altijd via het kopje niveau de instellingen veranderen. Je zou bijvoorbeeld kunnen kiezen om hulpmiddelen als ABS en traction control of de weergave van de ideale lijn aan te zetten. Overal, behalve bij de wereldtoer, kan je ook het niveau van de tegenstanders aanpassen. In wereldtoer past de AI zich automatisch aan.

Weet je verder ook zeker dat je altijd in een goede auto rijd? Kijk voor een race eens naar de startopstelling om te zien welk PI-niveau de auto's van je tegenstanders hebben, zij rijden namelijk ook in opgevoerde auto's die je helemaal zoek kunnen rijden wanneer jouw auto nog standaard is.

Zijn hun PI-waarden hoger? Kies een andere auto of tune je huidige.

Laatst bewerkt: 18 okt 2011
  6. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    ik kan wel ff na het eten maar moet om half 9 voor de tv zitten want 2045 begint ajax
    vette stand

7. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Microsoft stuurtje.

Wil wel een Fanatec maar dat is echt veeeel te duur.

600 euro vs 60 euro vind ik een te groot verschil.

8. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Mijn auto is nu A600, en kan niet hoger in zijn klasse. Dan wordt het een S-klasse auto.

Wat een ik ook probeer, met welke settings ook echt alle auto's zijn sneller. Ik heb hier ook last van met gewone auto's als ik bijvoorbeeld een E-race of een D-race doe.

9. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Al geprobeerd om tuning set-ups te kopen?

10. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rij je met de auto's die je krijgt of tune je zelf auto's voor bepaalde klasses?

Ik heb niet echt last van een te moeilijke AI, tot nu toe alleen maar in de wagens gereden die je krijgt en die zijn altijd ongeveer gelijk aan de tegenstanders in de races (als je met een D klasse auto tegen D klasse AI rijdt, A tegen A etc.) en ik win ze meestal wel in 1 keer.

Er zitten af en toe wel hele spannende races tussen nu, vooral omdat ik probeer zonder schade te rijden en me dus niet gewoon naar voren kan beuken.

11. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Je kan weer aan de bak, ik sta nu 2e in de club \o/

12. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Maar in tot hoever gaat die AI leercurve dan eigenlijk, als je bv in het begin strak gereden hebt in de races en daarna opeens sloppy gaat rijden of meer fouten maakt, gaat de tegenstand dan ook op die manier rijden of blijven ze dan zo strak gaan voor de rest van het spel?

13. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Door in de World Tour te accepteren dat je een keer moet verliezen,
    De Credits die je krijgt blijven gelijk ongeacht of je een world tour race wint of niet.
    En wanneer je dan één of twee races niet gewonnen hebt steld het spel zelf de difficulty van de AI weer naar beneden bij.

Had er eerst ook moeite mee maar zodra je accepteerd dat je niet elke race kunt winnen wordt de wordl tour vanzelf weer leuk om te doen.

-----

Heb zelf een ander probleem, Had twee auto's gekocht in de Auctionhouse.
    Vervolgens ga ik die wagens ophalen en krijg ik dus tot twee keer toe na lang wachten een server error message.
    Geld spoorloos en auto's nergens meer te vinden, Nu ging het deze keer om een totaal van 16.000/17.000 credits maar dit wil je toch niet meemaken als je net een wagen hebt gekocht voor 1.000.000 of meer?

14. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    :mad: welke auto?

15. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik weet niet wat ik fout doe hoor, maar net een andere auto geprobeerd. Helemaal B594 getuned. En weer word ik vol ingehaald op een recht stuk door de AI.

Dit is gewoon niet leuk meer zo.

Ik hoef ook niet per se eerste te worden. Werd altijd al 3/4e of 5e. Maar ik rijd nu continue achteraan. En dat schiet niet op!

16. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    twitter; vannacht gepost

Turn10Studios Turn 10 Studios
    We will be performing server maintenance on Tuesday, Oct. 18 from 9-11 a.m. PDT. During this time, our servers will be down.
    15 hours ago

wanneer is dit in onze tijd?

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    4 uur 's ochtends bij ons ofzo?

18. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    ok is dus al geweest dacht misschien is het zometeen.. mooi:)

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Eh nee wij lopen voor USA remember ;)

20. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Chevy Spark

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.