Forza Motorsport 4 [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    @ McSparkle

Ik begin me af te vragen of het niet aan je eigen rijkunsten ligt?

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Wellicht een stomme vraag, maar klopt het dat ik bepaalde auto's heb die ik niet meer kan bijkopen?

Heb namelijk een 430 Scudera en die getuned, maar wilde er nog eentje kopen om die anders te tunen. Namelijk eentje voor de iets snellere circuits en eentje voor de technischere circuits. Overigens puur gemakzucht want nu moet ik telkens de andere tuning-file laden en dan kies ik gewoon snel de andere auto.

Enfin,... lang verhaal kort maken. Ik kan er dus gewoon geen bijkopen, want zie hem er niet tussen staan!!! :confused:

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    De Scuderia zit ook niet in Forza 4. Die kon je eenmailig importeren uit Forza 3 als je hem daar ook in had.

Dat kan natuurlijk! Je hoort mij niet zeggen dat ik de beste rijder ter wereld ben in Forza ;)

Maar een maat van mij klaagt ook dat er gewoon iets niet klopt, en dat het vele malen moeilijker is dan Forza 3. Hij heeft daar in alle events van de Eventlist een gouden plak gehaald.

Ik snap het hele systeem waarschijnlijk gewoon niet. Net een Lancia evenement. Allemaal dezelfde auto's met dezelfde klasses, of 1 of 2 punten verschil. Ik word er alleen op rechte stukken gewoon vierkant uitgetrokken door de tegenstanders. Dat hoort toch niet als je 10 meter voorsprong hebt, en perfect de bocht uitkomt?

Dus als ik het goed begrijp passen de tegenstanders zich altijd aan naar de klasse van jouw auto? (Maw, upgrades kopen heeft geen zin want de rest past zich dan toch weer aan?)

Laatst bewerkt: 18 okt 2011
  4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Servers down?

5. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is PDT hetzelfde als PST ?? (dat zou dus 9 uur verschil betekenen, wat inhoud van 6 tot 8 in de avond, en gezien de servers er nu uitliggen) :mad:

6. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ah, ok, dan maar wisselen van tuning. Iig blij dat ik hem heb, want vind het echt één van de fijnere S700 auto's.

7. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    volgens mij wel.. nou das mooi kut dus.. naja

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Iemand een idee hoe ik aan de achievement voor een Unicorn car kan komen? Onderling giften telt niet mee zeker?

9. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Btw, was wel geinig, de mp sessie met de [iXBW] club gister

10. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Is het wellicht leuk om met elkaar te delen wat je favoriete auto's zijn?? Op deze manier kom je wellicht weer op ideeen om een keer voor een andere auto te gaan.

Ken niet exact al die namen, maar ben dan ook geen autoliefhebber. Daarbij zit ik niet thuis, dus kan het niet opzoeken.
    Momenteel pas voorkeuren vanaf de C-klasse:

C: Civic '94 en Ford Focus RS
    B: WRX Subaru,
    A: Lotus 2 (grijs/gele), ferrari 360, Ford GT, Lotus Exige '06
    S: Ferrari 430 scudera, MclarenF1, Exige '06
    R3: Ferrari... nog iets. Hahaha
    R2: Ferrari GT50
    R1: Peugeot 908
    X: Peugeot 908

11. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    F: Chevy Spark
    C: '94 Honda Civic
    B: Nog niet veel mee gedaan maar tot nu toe Ford Focus RS en Renault Mégane RS 250
    A: Vauxhall VX220, Mitsubishi Lancer X GSR
    S: Lamborghini Gallardo Superleggera

12. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Mooi lijstje, heb je al hetzelfde model van de opel geprobeerd. Ik heb er eentje gedeeld in de club. Rijd op zich ook best fijn.

Verder heb ik de Lambo en de Renault nog niet geprobeerd, ga ik morgenavond eens uitproberen.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik rij eigenlijk voorlopig niet met wat het allersnelst is, maar wat ik tof vind.

B: Evo VII
    A: Evo IX/X
    S: GTR R34

Voornamelijk ivm kortingen en bonussen nogal merkentrouw :p.

14. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Het is weer online! Welke Rivalraces moet je allemaal doen voor de Born Competitor achievement? Echt alle races in alle groepen binnen de Rival mode?

15. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    stuur ff een nieuwe invite voor de club heb namelijk niks

16. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de career behoorlijk pittig, maar je maakt het natuurlijk zo moeilijk als je zelf wil. Persoonlijk vind ik er niets aan om erdoorheen te rennen. Ik heb bijna alle assists uit en AI op hard en heb soms moeite om behoorlijk te eindigen. Vind de AI ook erg goed, ze beuken je er niet af maar als je achter ze rijdt laten ze ook weinig ruimte voor je. En als je voor ze rijdt proberen ze je eruit te remmen bij bochten, en heb er een daardoor weleens de bocht uit zien vliegen, zo cool!

17. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Je kan de AI niet op hard zetten. Het gekke is dat ze mij er wel af proberen te beuken, naast je rijden en de bocht insturen (ondanks dat ik daar rijd) vinden ze geen probleem 8)

18. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bovenste balkje (algemene moeilijkheidsgraad) beïnvloedt de AI toch? Dan kan je daarna assists naar wens aan of uit zetten en dan wordt het 'custom'.

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat ging ook 3 hele races goed. Daarna snapte ik er geen hol meer van.

En nee. Dat is niet de moeilijkheidsgraad van de AI, maar de moeilijkheidsgraad van het besturen van je auto. De AI schijnt zich vanzelf aan te passen, iets wat ik behoorlijk kut vind.

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zet de besturing anders op standaard ipv simulation :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina