Beste mensen, Ik heb 3 dagen geleden een Xbox 360 Slim 250 GB gekocht. De eerste twee dagen had ik geen enkel probleem met het functioneren van het apparaat. Maar sinds een dag, vertoont de Xbox vreemde trekjes. Ik kan nog wel inloggen op mijn account en ook met Xbox Live Gold spelen. Maar daar is ook alles mee gezegd. Mijn avatar is opeens weg en ik kan geen nieuwe avatar meer opslaan. Ik krijg dan een melding: Can't save. Make sure a storage device is plugged in. Ook zijn al mijn achievements weg. Het rare is, de 1e dag dat ik de Xbox ging gebruiken, had ik Crysis 2 gedownload en gespeeld. Dit spel staat er nog wel op en als ik 'Resume Game' doe in het spel, ga ik ook echt verder waar ik was gebleven. Achievements zijn wel weg. Heeft iemand dit eerder gehad? Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik heb geen zin in gezeik met de winkel Groeten, Sander
Sorry voor dubbele post, maar het formatteren heeft geholpen! Ik zie mijn oude avatar en achievements weer! Bedankt! Nu nog hopen dat hij er ook daadwerkelijk blijft!