[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe doe je dat dan? Dat ik dit niet weet...:F: Heb al twee vrije trappen van Rodney Sneijder tegen gehad in één wedstrijd tegen Utrecht.
     
  2. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel! Hoe doe je dat?
     
  3. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, geen ik idee tenzij jij weet hoe het moet?!
     
  4. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nog leuk team uit de serie a/bundesliga om master leaque mee te spelen, want ik wil met een team spelen dat veel geld heeft en is omgekocht en dan wil ik van een kleine club dus een topteam maken en in nederland heb je vitesse, in spanje malaga en in engeland heb je manchester city en in frankrijk paris saint germain, maar duitsland en Italie weet ik niet
     
  5. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuur, kun je de jupiler leaque er ook in doen inplaats van championschip?
     
  6. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie gisteravond hadden opgelet, dan hadden jullie nu allang geweten hoe het moet en hadden jullie dus eerder kunnen genieten van minder goals uit vrije trappen van de CPU...........|:- ;)
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    op een of andere manier ben ik dit topic helemaal uit het oog verloren komt denk ik door forza maar heb vandaag weer eventjes PES gespeeld met een vriend en tegen de CPU

    Het is eigenlijk toch echt een fucking fijn spel ik ken nog niet alles en kan ook nog niet alles maar als het lukt is het zo leuk met vrienden en de CPU is (iets te) heeeel erg uitdagend waar ik in '11 makkelijk won van CPU op hoogste niveau moet ik nu de grootste moeite doen om gelijk te spelen op het een na hoogste niveau, dus ik moet nog veel leren

    ook scoren lukt bij mij nog niet echt en gaat erg moeilijk wel veel schoten maar geen goals.. heb me trouwens nog helemaal niet geergerd aan de keepers.. nu even 32 pagina's terug lezen over OF en tips en updates -.-
     
  8. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteravond was ik PES 2012 aan het spelen... :cool: Bedankt! *)
     
  9. Sulaymanb

    Sulaymanb Guest

    wewe
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2011
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    jezus ben bij pagina 17 en alleen maar idioot gezeik en spam van Sulaymanb -.- *gaat weer verder lezen*
     
  11. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dat waren inhoudelijke pareltjes van dit topic :x
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    yes eindelijk klaar :) veel werk en veel wijzer ben ik er niet op geworden behalve dat ik van Tuur hou <3

    ik ga indd beginnen met de ML als de JL OF van tuur klaar is

    @tuur1986
    ik volg je nu ook op twitter (Tim) maare je OF heb je al een datum ongeveer? enne je past aan; shirts + logo + naam en er komen wat stadions bij :)
    maar verander je ook de stats en uiterlijk van de spelers?? <3
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  13. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook, gewoon met Jupiler League team de CL winnen :cool:
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    :cool: maar misschien weet jij dat wel want heb me nog helemaal niet goed verdiept in pes door forza maare hoorde ik nou dat je ontslagen kan worden in de ML ??

    //pff kut zie nu me tabladen en heb ook nog op een guide geklikt tijdens het lezen die me wel handig leek, die lees ik morgen wel:'-(
     
  15. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dat is wel wack... Met Ajax heb ik één wedstrijd verloren en één gelijk aan het begin van de competitie en kreeg toen te horen dat ik de volgende wedstrijd moest winnen. Die won ik dan wel.

    Ik hoop dat het bij een JL team zo is dat je niet zo snel ontslagen wordt....
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Idd anders kan je nooit goed worden want als je dan met mvv in de Eredivisie komt na 2 seizoenen ofzo dan verwachten ze toch hoop ik niet dat je meteen CL haalt8).. wat gebeurt er als je ontslagen wordt ?
     
  17. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Game over... :mad:
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Okee dat vind ik echt fucking lelijk.. vooral als ze ook zo moeilijk gaan doen als je met mvv ofzo speelt dan is de fun er al snel af denk ik *gaat meteen googlen of er een manier is om dat uit tezetten*
    dus beter kan je dat uitzetten of komt er ooit een patch dat je het alsnog uit kan zetten
     
  19. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja inderdaad, kijk als je bij Ajax speelt vind ik nog wel realistisch zeker als nieuwe coach dat je zeker in het begin beetje goede resultaten moet halen. Maar niet dat je als je met Almere City of MVV gelijk na twee verlies partijen kan vertrekken... Ik hoop van niet! Is ook niet leuk als je na het eerste seizoen direct promoveert en de KNVB Beker wint omdat je anders de laan uit wordt gestuurd en dus maar na iedere wedstrijd saved.
     
  20. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Het gaat steeds beter:
    Na een moeizaam gelijkspel bij RKC 2-2, nu twee keer op rij 1-0 gewonnen.

    Veel rondtikken helpt. Wachten op het goede moment voor de eindpass.
    Balverlies is nog steeds dodelijk.

    Vanavond maar eens proberen om mijn keeper in het midden te zetten _O_
     

Deel Deze Pagina