[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Heerlijk :cool:
    In 2011 begonnen bij Nottingham Forest... 6 jaar later CL gewonnen :D.
    Dan voel je je ook écht blij!
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hoe zet je de keeper dan wat meer in het midden bij een vrije trap? Tof dat mensen zeggen dat je dan maar had moeten opletten gisteren. Lekker behulpzaam ook.
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn voorzitter maakt zich alleen zorgen over of ik een gele kaart pak of dat ik Verhoeven basis zet.. hoeveel ik dan verlies boeit hem niet, hij is dan gewoon tevreden. 8)
     
  4. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    LB + rechtstick :)
     
  5. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het CL voetbal van gisteren en eergisteren, heb ik weer een aantal parels op het oog. De eerste die ik naast Sigthorsson en Hollman heb gekocht is Doumbia, van CSKA Moskouw. Die maakte dinsdag een paar goals.. goedemorgen!

    In PES 2012 speelt hij heerlijk en kost geen drol!! Ik zeg doen mannen!
     
  6. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat club boss is ook zo ontiegelijk saai he xD Ik snap niet waarom iemand dat zou spelen..
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Online of offline?
     
  8. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Online. Ik speel nagenoeg alleen maar online, en offline soms tegen vrienden :)

    Sommige spelers hebben gewoon van die ontzettende lekkere dribbels én zijn redelijk sterk.. dat is Doumbia :)
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    In 2012 valt me op dat elke hansworst wel redelijk kan dribbelen :p.
     
  10. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha. Nou, dat heb ik nog niet zo ervaren, maar misschien kom ik dat nog tegen. Zin in een potje vanavond ergens, of anders van t weekend?
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je moet die rechterstick toch ook indrukken, nietwaar? Ik lees tegenstrijdige berichten. Vanavond maar eens proberen.
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    han ik heb dus gister alle ongeveerg 30 pagina's terug gelezen sommige dingen waren nuttig sommige niet maar ik begrijp dus dat je ontslagen kan worden in ML, weet jij of dit snel gebeurt en als je met een pauperploeg speelt dat ze dan minder streng zijn?? (en wat nog mooier zou zijn dat je het uit kan zetten)
     
  13. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik een post overnam van iemand anders, en dit zelf niet heb geprobeerd. Ga ik vanavond doen, en dan het liefst tegen iemand van dit forum :)
     
  14. Rubber Duck

    Rubber Duck Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel zelf ML op PS3 met mijn eigen gemaakte Jupiler League, met de plaatselijke FC Emmen. Heb nu 9 wedstrijden gespeeld waarvan 2 gelijk en 2 verloren, maar voorzitter zeurde daar verder niet over. Wel sprak hij aan het begin de verwachting uit, dat je direct maar even promoveert.:lol::lol: Ik weet niet wat er gebeurt, als je niet promoveert. Misschien wordt je dan alsnog ontslagen.
     
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Weet ik eerlijk gezegd niet. Eerlijk gezegd ben ik nog niet echt aan de ML begonnen. Heb het alleen wat bekeken en sommige wedstrijden gespeeld.
    Ik wacht met echt spelen tot de sprintbug weg is. Ik heb namelijk geen zin om met de tweede controller te spelen waarna ik weer eerst wat settings moet laden omdat de normale settings voor controller 1 bedoeld zijn.

    Ik houd me nu bezig met de challenges. Die zijn best leuk ( behalve de dribbel-challenge, die ik om dezelfde reden niet doe) . Ik vind de vrije trap-challenge het leukste. Ben nu aan level 3 van die challenge, maar heb moeite om verder te komen. Je moet niet alleen alle glasplaten met nummers weg-schieten, maar blijkbaar moet je ook meer dan 100 punten halen. Ik had namelijk een keer alles weg geschoten, maar ging niet naar het volgende level. Mijn score was toen onder de 100. Is hier iemand die voorbij level 3 gekomen is?
     
  17. Sulaymanb

    Sulaymanb Guest

  18. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat als ik de wil keeper verplaatsen of zijn.. dat ik gewoon alle knoppen (lb, rb etc, linkerpook, rechterpook) indruk.. Zal straks eens LB+rechtstick uitproberen.. zou een stuk makkelijker zijn :p
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  19. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat verdedigen snap ik nog steeds niet helemaal. Lijkt wel of het totaal geen zin heeft om te happen en als ik hap dan gaat ik er of heel slap in, of juist weer te hard zodat het een overtreding is... Heb al die tutorials gelezen en die training gedaan maar wordt er niet veel beter in.

    Werd net twee keer uitgekapt door Pantelic, in de Champions League, kijk dat Messi me dolt vind ik nog realistisch, maar iemand als Pantelic zo toch van de bal te moeten zetten zijn als ik op het juiste moment hap?
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heeft alles met timing te maken. En ook dat je ziet of het wel nuttig is om te tackelen als je andere spelers zo goed staan dat hij er toch niet door komt.
    Ik speel veel met (A) + (RT) en als ik wil tackelen laat ik (RT) los.
    Andersom schijnt ook te kunnen, maar dit vind ik het prettigst werken.
     

Deel Deze Pagina