@ Tyrant, je hebt gelijk.. verder niks aan toe te voegen haha Net even voor het eerst een auto geprobeerd te pimpen. Ben absoluut geen pro maar het systeem werkt zo fijn en makkelijk ondanks dat het zo uitgebreid is, waardoor zelfs een niet creatieveling als ik, nog tevreden ben met het resultaat!
Zeker niet verkeerd, Ik heb het alleen nooit zo op een lotus een lotus sticker plakken, dat geld niet alleen voor lotus hoor, ook voor BMW, Mercedes etc.
Heerlijke shots Mavi! Die RS wilde ik ook nemen maar ik geloof dat ik toen een andere nog toffere wagen had gekozen.
Nice Mavi. Die Renault vind ik echt een bazen auto. Heb er ook een fototje mee genomen net. Kwam er alleen achter dat de Forza spoilers er opzaten, nja /care Beetje het advies van B Tender opgevolgd. Ga misschien één van deze gebruiken voor de Photo Contest, maar welke...
Netjes! 2e zou mijn eerste keuze zijn om in te sturen gevolgd voor de 3e. De 2e heeft echt dat alpen gevoel.
Iemand anders ook problemen met het uploaden van bigshots? Edit: heb er al een draadje over gevonden op de Forza forums, ligt gelukkig niet aan mij. http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4910355.aspx