[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja weet ik, maar hoe kom ik aan zoveel gold? kan dat niet ineens veroorloven...

Die wil ik zelf ook graag ja :p

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Een guildie en RL kennis van mij had hem vorig jaar al bij de eerste keer, net als beide Brewfest mounts op de laatste dag. 8)

Wrijft hij mij dat ook even fijn in omdat ik een mountcollector ben. :'-(

3. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Minder uitgeven aan troep en dailies doen

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    ik geef geen gold uit. Alleen aan Repairs. En dat is het punt, ik heb nu 3 85igers en 1 level 74. Ben queste echt spuug zat. ik speel nu weer 5 maanden, ik heb mijn DK van 80 tot 85 gequest, mijn priest van 56 tot 85. mijn warlock van 1 tot 85, en mijn mage van 1 tot 74. dus dat queste doe ik komende tijd niet meer, mage blijft ook 74 voor beetje te pvp als ik me verveel.

5. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Raiden kost nou eenmaal inzet van jezelf. Als je dat niet wil leveren dan kun je misschien beter blijven PvP'en en normal FL blijven doen :) Voor normal Firelands hoef je toch geen Raiding Professions en geen skills te hebben want iedereen en zijn hond kan dat clearen tegenwoordig zo makkelijk is het.

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    FL is voor mij nog een hele uitdaging hoowr :$ heb hem nog niet gecleared lal. Ik ben ook nooit een die hard WoWer geweest. ik heb nog gewoon een leven snap je. Ik wil een raid binnen 2 uur tops clearen of elke avond uurtje of 2 meer speel ik niet. ik speel van 6 tot 8 ofzo dan peer ik m naar mijn maten of vriendin... En guild raids enz beginnen toch pas tegen 8 / 9 dus die doe ik zoiezo niet. FL Heroic zal ik ook nooit clearen, miss bij volgende expension:p

Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  7. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Grootste vooroordeel dat ik ken.

Er zijn veel guilds met evenveel verschillende raid times. Sommige guilds raiden van 6 tot 9. Sommigen raiden alleen in het weekend. Een guild op onze server raid alleen op Zondag overdag. En als er een dergelijke guild niet is (Wat ik me niet kan voorstellen op Nordrassil) dan kun je er altijd nog zelf eentje maken ;) Ik zelf heb geen actieve raiding guild, maar ik help gewoon allerlei guilds in Heroic Firelands als dat nodig is. Als je mensen kent, kun je altijd raiden. Zelfs op een halfdode server als Lightbringer.

Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Is niet echt een vooroordeel, ik zie sommige mensen rondlopen met volledige 391 gear. Je gaat mij niet vertellen dat dat is van elke week 1 keer op een zondag of even 1 avondje in de week. Maar goed dat terzijde, ik ben nog geen guild tegen gekomen die op beetje redelijke tijden voor mij raid... Ik pug alles want meeste guilds doen ook bot,bwd en tot4w niet meer terwijl daar voor mij nog wel gewoon gear dropped.

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Top guilds raiden 1x per week tijdens de farmweken, hetgeen 95% van de tijd dus is. Alleen progress zijn ze even hardcore bezig.

10. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Wij raiden alleen op zondag. Tijdens progress op dinsdag, donderdag en zondag waarvan 2 dagen verplicht zijn. En daarnaast kun je zelfs nog in onze 'replacement' raid, dat als je op die dagen niet kan, je je attendance kan inhalen op maandag, vrijdag of zaterdag met de meer casual guildies.

11. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een pruts site is dat zeg. Arcane crit als prio? En Fire haste voor crit?...????

Juist.. geen Hot Streak = kut dps

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Praat niet alsof je er verstand van hebt dan, want fire dps is helemaal niet op Hot Streak gebaseerd. :emo:

De reden dat haste beter als crit wordt aangegeven is vanwege Ignite munching. Het is nu al iets minder i.v.m. dots die niet meer kunnen critten, maar het is nog steeds DE issue waar fire mee kampt.

13. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Haste gaat voor crit, en een proc-based talent is nooit een prio-talent.
    Daarboven op heeft fire al een hele hoge crit ratio van Critical Mass EN base crit op caster gear. Kortom, haste werkt veel beter ook vanwege wat Inferius zei: double ticks > crits.
    Arcane Crit gaat als prio ja, vanwege Arcane Blast scaling, vrij logisch.

14. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    :):

15. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Arcane is haste t/m je 1 sec AB krijgt met de AB debuff en BL/TW/Hero.

16. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Pleur je char gewoon door Simc heen alhoewel dat ook niet altijd perfect is.

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb me gisteren voor anderhalf uur lang super vermaakt op mijn mage:p Mijn mannetje is 74, nu stond ik in goldshire te wachten op BG en realiseerde me dat ik het niet zogt om te BGde dus ging ik mensen uitdagen voor duel, niemand wou.

Toen Yellde ik: People between the levels 70 untill 78 who can beat me will get 400G each. Toen werd ik uitgedaagd door een Druid van 70. Was een eitje. Daarna een Rogue van 75, was ook een eitje en toen mensen zagen dat ik ze echt afmaakte gingen ze hun Alts loggen:p

Ik heb elke class verslagen, ook hunters van 78, warriors etc etc van alle levels ik heb anderhalf uur lang gedueld tegen iedereen en maar 1 match verloren.

een pally van level 70.... Hij was holy dus hij bleef healen en mij heel rustig doden, was echt een lang gevecht maar kreeg hem telkens net niet onder de 1K dan healde die ineens veel. terwijl ik ook 3 andere pala's DPS van 78 wel af heb kunnen krijgen:p Was echt super grappig en ga het zeker nog een keer doen :D

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dagger. Ik weet wel dat je kan spelen, maar ik heb in dit topic wel geleerd niet teveel op te scheppen. ;) Ongetwijfeld zul je wel het nodige verslagen hebben, maar ik zie anderen hier nog NIET van dit soort verhaaltjes posten. :+

Ik verwacht nog wel reacties van anderen. ;)

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik schep niet op? mages zijn van 70 tot 80 gewoon zwaar OP... is gewoon leuk om mee te spelen. En ik vond dat gister gewoon leuk om te doen dus post ik dat hier. Als ik echt wil opscheppen zet ik er niet bij dat ik door een Pally healer wel ben verslagen die 4 levels lager was?

En ik post gewoon zoals het was, ik verzin er niks bij en ik maak het niet mooier dan dat het is. dus als er reacties komen, i don't care. haters gonna hate.

20. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Rawr geeft nog aan dat mastery top is voor 385 ilvl mage, toevallig gisteren gechecked.

Eens kijken wat SimulationCraft zegt.

Deel Deze Pagina