http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00543RC0Y/ref=nosim/?tag=cheapbluray-21 Harry Potter, blu-ray, alle films. 32 pond. Hoop dat overal extra's bijzitten maar ik zet vast een preorder neer. Price guarantee zit erbij.
LOTR Trilogy (6 discs) voor €17,49 @ Play.com. EDIT: En de komende 48 uur voor €13,99 met de code 48MEDIA
Is dat dezelfde set als die laatst released was? (die kost namelijk 50,- bij de Mediamarkt en andere winkels, lijkt me sterk dat het dezelfde is?
Nu bij de MM voor 5 euro per stuk. O.a. Let Me In The Crazies Alles is Liefde Love Happens 9 Piranha Triangle Brokeback Mountain Midnight Meat Train En andere. Bij Schiphol in die electronica store: Shrek Forever After Toy Story 2 G.I. Joe Nanny McPhee 2 Exam En andere.
Ja dat is die actie, maar je staan gewoon als 5 euro per stuk, dus volgens mij hoef je er niet eens 3 te kopen.
Dat is helaas niet zo bij de MM. Had vorige week discussie met een kennis die werkt bij de MM (Hengelo). Ze hebben daar BD's voor € 12,99 per stuk , met de actie kosten ze 2 voor € 20. Elke keer dat een klant met 2 BD's bij de kassa komt moet de dame bellen en in de computer wordt de prijs veranderd naar € 10 per BD. Dit kan blijkbaar niet automatisch aangepast worden door de computer. Komt er vervolgens een klant met 1 BD dan met de dame weer bellen want de prijs met weer veranderd worden van € 10 naar € 12,99 Dit gebeurd tientallen keren met dag en de dames achter de kassa worden er knettergek van. Je moet als klant heel goed uitkijken dat je niet teveel betaald.
Was hier wel het geval. Stond in die bak (5 euro) te graaien, en vroeg me dus af waar de 3 voor 15 actie was. Ging het even vragen en die meneer zei dat ze gewoon 5 per stuk zijn dus dat je er ook gewoon 1 kon kopen ..
Bij de MM ( Hengelo ) kosten de BD's € 6,99 per stuk. De korting wordt alleen gegeven bij aankoop van 3 BD's.
Prijsverschil tussen de verschillende MM's kan heel groot zijn. De MM in Hengelo is WEER één grote bouwput De cd/dvd/bd's verhuizen van de bovenste etage naar de begaande grond. Gisteren lagen de films dus verspreid over 2 etages
Avatar extended edition nu 25 euro bij MM, en je krijgt er 1 blu-ray cadeau bij (I-robot, Hitman, Man on fire, Night of the Museum, Road to Perdition)