[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Spelers zijn de spelers van vorig jaar zoal ik die al maakte.
    Appearence van spelers klopt dus :)
    Ik had gehoopt dit weekend alles af te ronden! Ben nu bij MVV! Maar ik denk gezien de fout van Daymos... (verkeerde bestand) en leaguelogo die wordt overwritten dat ik iets langer werk nodig heb... :mad:
    Daarnaast moet ik nog een keuze maken welke league ik vervang...Npower, bundesliga of portugal.. of losse teams... Graag jullie mening! Ps van belang... Iemand idee wat de D2 is bij Daymos OF? Anders ga ik het hem vragen :p
     
  2. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Zo. Na wekenlang FIFA gespeeld te hebben, word ik daar langzamerhand wel gek van en begin me er enorm aan te frustreren. Als een Zonneveld je hele verdediging 10x uit kan kappen, klopt er iets niet... Kan ook aan mezelf liggen maar toch.. Dus nu wil ik eigenlijkm PES maar een nieuwe kans geven.. Maar het gene wat mij zo "stoort" aan PES dat je gewoon niet zoveel clubs en daardoor niet zoveel spelers in het spel hebt zitten.. Maar nu de vraag; komen er ook "regens" in het spel voor ? Of wat jeugdspelers enzo die je zelf kan scouten in de ML? Want dat zou voor mij het speelplezier enorm helpen.
     
  3. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Liefst de Portugese competitie voor mij of NPower. Bundesliga vind ik altijd nog wel geinig.

    Heb geen idee welke D2 bij Daymos is, ik zou denken NPower, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.
     
  4. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Werkt inderdaad veel beter! Dank u!
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Zoals je boven je leest, worden er genoeg option files gemaakt.
    Er is nu een OF beschikbaar voor de 360 met daarin de Duitse Liga, Npower Championship en Portugese league.
    Dan heb je toch zat leagues!

    En regens & jeugdspelers zitten al jaren in PES. Dat is juist wat de Master League zo populair heeft gemaakt!
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nog even terugkomen op iets wat misschien meer als een opmerking dan een vraag van mij overkwam:

    Heeft iemand die vrije trappen-challenge gespeeld?
    Ik zit in het derde level en kom niet echt verder. Ik heb wel gehad dat ik alle ruiten wegspeelde, maar ik kwam toch niet in het volgende level. Moet je dan ook 100 punten halen voor dat dat het geval is?

    En hoe nemen jullie de vrije trappen? Ik druk eerst op schiet om de kracht van het schot te regelen, dan houd ik (A) ingedrukt en geef eventueel effect met (LS)
    Soms lijkt het of er een beetje random op zit. Dan schiet ik even hard als daarvoor en dan gaat-ie toch over.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Staan zat goede tutorials op YT!
    Succes! :thumbs:
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  9. stw90

    stw90 Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je dan met één schot 2 ruiten wegschieten. Weet het niet zeker, heb het zelf nog niet gespeeld, maar dacht dit in een filmpje gezien te hebben.
     
  10. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsjoooong....Als je de post van mij van gisteravond had gelezen, had je het nu alsnog kunnen weten. Stond gewoon boven in de post, waar jij het hierboven hebt.

    Dus wederom: Als je gister had opgelet...|:-

    (Moet ik hier nou ook onder zetten dat dat van gisteravond als grapje bedoeld was en dit ook? Of zal ik dat niet doen en het risico lopen dat je er weer serieus op in gaat.)
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Klopt, dat weet ik, maar dan moet je een beetje geluk hebben, volgens mij.... Of niet?!
     
  12. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus toch maar even voor de duidelijk (ook omdat anderen het nog niet weten, las ik zojuist):

    Keeper verplaatsen = LB + rechterstick indrukken.

    Je cursor komt dan boven de keeper te staan, en je kan dan dus met de keeper lopen. Geen idee of je ook zelf hoeken in kan duiden (volgens mij niet).

    Tip 2: Als je hem gepositioneerd hebt, moet wel weer LB + rechterstick indrukken om een andere speler te selecteren (tenzij je de keeper wil blijven, maar nogmaals...volgens mij kan je zelf niet duiken, dus dat is zinloos).
     
  13. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor diegene die zeggen dat je niet lekker van afstand kan schieten, schiet is met Janssen bij Ajax, heb al een paar pareltjes gescoord.
     
  14. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is npower dan voor leaque, kun je ook de championschip eruitdoen en dan inplaatsdaarvan de jupiler leaque?
     
  15. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Npower mag voor mij wel wieberen.. Sinds Npower de eerste divisie is van Engeland (weet niet of Daymos de Npower gebruikt voor de D2)
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Npower is toch de Jupilearligue van engenland? die mag er van mij wel in blijven doe dan de portugese er maar uit
     
  17. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    De portugese zit er toch standaard in?

    En ja, NPower is de Jupiler van Engeland. (onder voorbehoud.. :p)
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  18. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Praktisch bekeken, zou dat dan betekenen dat Npower teams dus direct kans maken op de champions league en europa league?
     
  19. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    das wel waar.. dus doe maar de Npower of Portugal.. moet je zelf even kijken of misschien of er nog veel mensen stemmen maar van mij mag 1 van beidde weg, duitsland zou wel tof zijn als die blijven
     
  20. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb overigens na 't lezen van een topic op evo-web voor de grap de patch eens verwijderd.. en moet zeggen dat bizar genoeg 't *lijkt* alsof 't spel er een stuk op vooruit gaat. Natuurlijk is het mogelijk dat er een placebo-effect aanwezig is.. maar de potjes die ik zojuist speelde voelde serieus goed en spannend aan, netzoals wat ik bij de demo ervoer. Een voorbeeld: bij ajax-groningen verloor ik weliswaar met 1-2, maar heb de AI minder gescript rare dingen zien doen op topplayer, dus heb 't gevoel dat ik verloren heb vanwege mijn eigen schuld.. (de AI maakte een goal met een prachtig 1-2tje de diepte in, iets wat ik voorheen nog niet gezien had). Ook lijkt 't alsof spelers beter diep gaan, 't schieten 'lekkerder' aanvoelt en alles net wat snappier gaat (en dat terwijl ik op -2 speel). Alleen de keepers blijven ruk, maar tóch; tis opvallend..
     

Deel Deze Pagina