Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst natuurlijk Co-Op Singeplayer. Wennen aan het spel en dan lekker met vrienden de Multiplayer in :)

3. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Let er wel op dat dit de normale en niet de limited edition is

4. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan mis je wat maps..

Heb em bij nedgame gehaald, had nog een kado bon.

Hopelijk krijg ik niet dat gejank dat et opeens geen limited edition is, dat hadden mensen bij mediaoffer geloof ik wel.

Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  5. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ea leverde de limited edition alleen aan grote leveranciers zei mediaoffer.
    Ik weet niet of Nedgame groot genoeg is.

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.005
    Is BF3 beetje de moeite waard voor de singleplayer? Of is het gewoon snelle gerushte shit of hebben ze er (flink) aandacht aan besteed? ala BFBC1 en 2

7. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Dr staan op hun site alleen maar limited editioms te koop.

In gesprek met Gamerevolution heeft Patrick Liu, producer van Battlefield 3, de speelduur van de singleplayer-campaign op zo'n 6 tot 7 uur geschat.

Co-op rekt spelduur
    De 6 tot 7 uur die je nodig hebt om de game uit te spelen is redelijk vergelijkbaar met de lengtes van andere shooters. Naast het singleplayer-verhaal is er echter ook nog een hele co-op campaign. Deze is verhaal gedreven en vertelt een ander verhaal dan de singleplayer. De missies zijn speciaal voor co-op ontwikkeld.

Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  8. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    En bestelt :thumbs: jammer dat ik geen tracking heb gekregen

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik zie steeds meer mensen online komen die BF3 al aan het spelen zijn ... ook steeds meer UNBOXING video's.

Battlefield 3 al gespot anyone? :+

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ook europese spelers?

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Geen idee man ... dat hou ik niet bij :+

12. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    op je 360 Rampage ?

ik had al gekeken of hij er was voor de omgebouwde en/of pc maar nog
    geen echte goede cracks gezien en anders zie je ook al snel op youtube
    video's ervan.

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

Und;

14. Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ziet er frans uit dat plaatje

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

What the shit....nu al?!!!!

16. Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Copies of Battlefield 3 Already Circulating?
    20 October 2011 - 11:43 PM Posted By neged

A user named stix2k7 on the Gamefaqs forums somehow has obtained a copy of Battlefield 3. The user claims that he received the game from a friend.

Also providing a picture of his screen and name. The screen displays that the Xbox 360 Battlefield 3 HD content is 1.5gb.

The user comes across as authentic and that they really do possess the game. The user also is concerned that their account may get banned for posting pictures (shouldn't be a surprise considering dumb dumb here posted his gamertag...). Battlefield 3 can be found as a listed game for this user here. It's interesting to hear that someone has obtained a copy of the Xbox 360 version when even Gamespot is having trouble getting a hold of a Battlefield 3 review copy.

17. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0

Bron: http://tweakers.net/video/4179/dice-gamers-snappen-concept-beta-niet.html + video van DICE over de kwestie

Sorry, maar je bent echt een loser als je de game op de beta hebt afgeschreven of als faal ziet of je pre-order hebt gecanceld.
    Maar dan ook echt een LOSER.
    Veel van die losers komen toch wel terug gekropen op hun knietjes straks als de game echt uit is.
    Maar hopelijk blijven ze weg want dat maakt de BF3 ervaring online nog beter.

Developers kunnen net zo goed uberhaupt geen beta's meer geven om het spel te verbeteren voor de klant, want klanten zien dat dus blijkbaar als een eindproduct.

Laatst bewerkt: 21 okt 2011
  18. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan ook echt een LOSER!

lol.. maar op zich wel waar, maar dan snapt EA het concept marketing en doelgroep niet helemaal.
    Na het uitbrengen van zeer gelikte "beta's" van COD, uncharted en GOW om maar een paar te noemen verwachten de gamers die die hebben gespeeld inderdaad meer.. en zelfs voor een beta was dit wel erg brak hoor.

Maar goed, we zien het wel.. reviews komen niet vroeg vrees ik vanwege een redelijke belangrijke day 1 patch.. maar EA en DICE hebben zich wel wat onnodig in de nesten gewerkt met rare vragen te stellen aan reviewers, een brakke beta en te hard schreeuwen dat zij de beste game in huis hebben.

Hoe dan ook, heb er wel zin aan.. de 9 maps behalve metro zien er puik uit en ik hoop op het oude battlefield gevoel (minus teamkillen om een tank of jet ;) ).

19. Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    maar toch .. een BETA uitbrengen die er zo uitziet en zelf aangeven dat BF 3 helemaal top is qua graphs e.d. en dan ook nog wetende dat de meeste BETA's er nagenoeg hetzelfde uitzien als de final release vind ik toch behoorlijk dom. |:-

het jaagt wel lekker de COD fanboys weg\o/

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Het kan aan mij liggen, maar het klinkt wel allemaal als een haast klus. Niet reviews kunnen verwachten vanwege een day 1 patch, damn zeg. Ze willen gewoon echt persé vóór MW3 uitkomen, koste wat kost. Heb toch echt liever dat ze hun tijd nemen, alles rustig fixen en desnoods een delay als het nodig is. Maar toch, als de game straks gewoon prima speelt...dan hoor je mij niet klagen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina