Nee! Freddy is echt op een hele vieze manier nu de sjaak. Vond het zo zielig, we gingen ook allemaal ragen. Gewoon rechtvaardigheid dat die groep op die manier nog iemand kwijtraakt
Hou toch op man. Die Freddy is zo door de mand gevallen bij die 2 proeven. Helemaal niet zo sterk als die voor deed komen. ( oké hij is 62 en heeft een lichaam waar menig 20/30er van mag dromen ) Maar hij had het gewoon niet. En het feit dat hij niet die challenge aan gaat in de grot laat dat gewoon zien.
Ga dan ook gewoon naar die rotgrot en geef daar pas op, iedereen in dat geval blij Verder heb ik het gevoel dat ze een beetje onder druk komen te staan met het concept grot nu niemand daar langer dan 1 dag zit.
Dit dus. Ze moeten wel want anders valt er straks weinig samen te smelten.... Maar die sipke Jan had gewoon pech. Die was doorgegaan tot het eind. En dan was die chick ook wel gebleven denk ik. Ben benieuwd naar volgende week. Voor het eerst dat ik het echt volg. Vroeger keek ik het nooit omdat ik dan veelste laat in kwam. En moet zeggen, Sylvia is een goede reden om te kijken...
Even offtopic dan: dan ga je fort Boyard ook leuk vinden. Is dacht dat het vanavond komt? Back ontopic: Die hutjes zijn inderdaad behoorlijk luxe. Maar niet echt robinson.
Afgelopen week het vorige seizoen gekeken, had het nog nooit eerder gezien. Tof programma! Vind het wel altijd suf met dit soort programma's dat het ook echt Vlamingen tegen Nederlanders is, die samenzwering in de eerste aflevering met die Sergio en Iwein vond ik echt te achterlijk voor woorden. De manier waarop uiteindelijk de winnaar bekend wordt gemaakt is ook een beetje vaag, weet niet of dat elk jaar zo is? (dmv stemming) Maar goed, dit seizoen ga ik zeker weer kijken, even een paar afleveringen inhalen.
Inderdaad een dom seizoen, ik vind er ook niets aan. Wel beter dat die Belgen nu weer een troef kwijt zijn, vorig seizoen waren zij het ook steeds die aankwamen met die complotten en ik kan die 2 gasten van dit seizoen ook niet uitstaan, die ene met die oorbelletjes vind ik sowieso een kwal. Die lui van het rode team vind ik een stuf toffer, het is alleen jammer dat Sylvia eruit is met dat accent van der.
Bye Bye voor Nicolas. Had ik niet verwacht om eerlijk te zijn. Dacht eerder Anne. Patrick is wel een toffe gast in mijn ogen maar die is er vooral voor de lol.
Die Patrick is echt een zeikerd net zoals dat zwarte mens waarvan ik de naam niet weet. En dan heb je ook nog die onzichtbare esther en irritante anne. Jammer dan Nicolas eruit ligt. Wel een verlies, die andere zijn echt saai en/of irritant.
Teh fuck is dit nou weer. Blijven straks echt alleen maar treurpieten over.. Wat moet die gozer zich genaaid voelen haha
Anne Dat mens kan echt door de grond zakken, vanaf het begin af aan de zwakste maar alleen omdat ze die kist onder water goed deed zit ze er nog in. Als je de leader van de volgende aflevering moet geloven dan was de uitval van Nicolas ook allemaal aan haar te wijten, irritant mens.
eerste keer dat ik iets van tv volg (al dowload ik het nog steeds ) waren vorige seizoenen beter? Ik vind dit al wel vermakelijk. Tanja toch echt wel een held daar in die grot. Damn dat mens keek onderhand vreemd uit haar ogen. Nicolas er uit, zonde. En onze gamer (naam ff kwijt) is echt een held. Die maakt er gewoon een groot computerspel van Lauretta is gewoon nog steeds dik! Die doet het vast met de cameraploeg voor een broodje hamburger -_-