[XOne] Batman: Arkham City

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.319
    Vijanden zijn nu ook wel uitdagender, body armour thugs zijn lastig om langs te komen. Thermal goggles helemaal. Maar ik vind het zoveel cooler dan AA. Bij AA was het standaard dat je een kamer binnen kwam, je een klein filmpje kreeg waarin het redelijk voor de hand lag wat je moest doen (niet gezien worden, explosieve gargoyles etc)

In AC terwijl je bezig bent veranderen er soms dingen:
    Terwijl je een kamer leegruimt met thermal visionthugs gaat de een na laatste ineens bij gijzelaars staan, zorgt toch weer dat je je stijl moet aanpassen.

2. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Je moet die dive gebruiken en hier snelheid mee maken, daarna weer omhoog. Op dashboard staat een insiders moves filmpje die dit goed laat zien. En ff de eerste 4 AR challenges doen, hiermee krijg je extraatje wat ook helpt.

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7

Dit is iets nieuws nu kan je 7,GB meer op de disk vandaar dat ie even volle toeren moet draaien om het te halen. Later in de menu wordt de 360 als goed is stiller.

4. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Waarschijnlijk haal ik hem wel over een paar maanden 2de hands. Het is gewoon belachelijk om de volle pond te betalen voor een spel waarmee ik in een week klaar kan zijn vind ik. Begrijp me niet verkeerd, ik ben een huge Batman fan (heb heel veel comics van 'm) maar ik heb al AA gehaald en daar was ik wel klaar mee in een week. Ik weet dat er ook nog Challenges zijn maar die zijn niet zo boeiend vergeleken met het verhaal.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Maar de laadtijden zijn al zo extreem kort en snel....installen is niet echt nodig vind ik :)

6. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Klopt! Iemand de side missie: Unknow opgelost?

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dit gaat eigenlijk voor een heeeeeeleboel games op dan, je moet ten eerste niet rushen door dit soort games. Ze hebben die stad niet voor niets gebouwd, exploren!!! :). En als je een echte fan bent, dan lees je toch al die bio's? En je wilt alles collecten, er is echt plenty te doen dan hoor. Maar volgens mij was AA iets van 10 uurtjes...toch? Ik vond het genoeg, en tegenwoordig zijn veel games ongeveer 10 uurtjes...shooters nog veel korter vaak.

8. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Kreeg net overigens een melding: Save Corrupt DLC Catwom! Gelukkig ben ik nog niet zo heel ver met Batman, maar moet wel alles er weer afgooien.=/ Hopelijk krijg ik niet weer deze melding..

9. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad! Ik ben meer bezig met het oplossen van Riddles dan de Main Quest. Heerlijk om jezelf te verliezen in zo'n wereld. Ik moet wel zeggen dat Arkham City niet heel groot is. Daarentegen druipt de sfeer er wel vanaf! Was net nog even in Crime Alley, heel tof gedaan.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Toch wel een soort spoiler van iets wat je kunt tegenkomen tijdens freeroamen. Ik las het op Neogaf!!!

Het schijnt als je naar de plek toegaat waar Bruce Wayne's ouders vermoord zijn, er iets gebeurd...ik ga dat straks eens checken.

11. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik bedoel bij bijvoorbeeld dat bij shooters COD/GoW kan je nog online spelen wat je nog heel veel uurtjes bezig houdt, PES/FIFA is nooit klaar, RPG's zoals skyrim is zo ongelofelijk lang, etc.

12. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Dan zul je weinig games voor de volle mep kopen...

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Goed voorbeeld is in het begin bij de doctors. Je kunt hier gelijk doorgaan, of ff met ze allemaal gaan praten, ze hebben allemaal wat zinnigs te zeggen ... Als je rushed krijg je dat allemaal niet mee.

Iemand btw tips voor die eerste AR missie, die vijf poortjes om door te gliden ? Ik haal er een of twee en de andere glide ik lekker onderdoor :eek:

14. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.319
    Je L stick naar achteren houden? Dan blijf je wat meer op een lijn zweven

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb die basic (eerste 4) nu gehaald en ben bezig met advanced 1. Die is echt niet te doen voor mij. De eerste vier poortjes gaan nog, maar die vierde zit vlakbij de grond en dan moet je laag over de grond door een tunneltje naar de 5e. En de ingang van dat tunneltje is erg klein. De ruimte voor errors is echt miniem, pffff. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar, ik haal het 4e poortje en dan knal ik of net tegen de muur boven het tunneltje, of ik land op de grond ...
    Al zo'n 40 keer geprobeerd. Begint ook ontzettend irritant te worden dat je dan zelf elke keer weer terug moet gliden, trekken, klimmen naar het beginpunt ...

Als alle challenges zo blijven dan haak ik af, Hoop niet dat ze de campaign daarmee onmogelijk maken doordat je dan gadgets mist ofzo ...

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    gewoon lekker andere dingen gaan doen, je word vanzelf beter

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben nu op 17 procent in de Story Mode, maar ik heb een beetje hulp nodig.

Ik ben in het museum om Freeze te redden, maar ik moet eerst 2 politiemannen redden die ingevroren zijn. Overal hangen ringen waar je de Batclaw aan kunt schieten. Maar dan kan ik alleen aan het touw trekken en dat haalt niets uit. Dus daar zit ik een beetje vast. En als je in het water valt word je opgegeten door een haai. Een tip is dus welkom.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, maar niet met dit denk ik, niet normaal zo nauw als dat luistert. Ben nu twee keer IN het tunneltje gekomen, maar door de dive heb je veel snelheid en opwaartse gang en dan kom je in de tunnel ook nog een obstacel aan het plafond tegen.

Aju paraplu met die AR missions. Als dat allemaal van dit soort glide missions zijn dan mogen ze ze van mij hebben...

Ga wel verder met de story missions...

19. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.319
    Crouchend lopen, dan komt de haai niet. En er hangt iets aan het plafond wat je met je batarang naar beneden kan halen. Dan kan je jezelf voorttrekken

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Anderen hebben al gezegt dat je dan veel mist, maar goed, als jij 1 van de beste games van dit jaar liever later speelt voor minder, dan is dat natuurlijk je goed recht.

Als ik de game voor 60 euro zou moeten kopen, gaf ik je gelijk, maar voor 43 eurootjes laat ik dit pareltje niet wachten!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina