nee denk dat je toch allemaal met dezelfde setup moet gaan rijden als je een lange race doet, want je auto hoeft maar iets sneller te zijn maar op een gegeven moment lig toch heel erg ver voor en de andere heel ver achter, dit had ik woensdag?/dinsdag? ook op de nurburgring mijne was maar iets langzamer maar toch kom je op een gegeven momen ver achter te liggen (en mij classe was toen A600 (das toch het max van A of was dat 500) maar iig ik had dus A"het hoogste getal" net als veel andere maar me auto was wel slomer dus een classe/getal afspreken zegt niet zoveel imo
Inderdaad, gewoon bv een tunetje maken die iedereen kan downloaden in de storefront van 1 iemand. Allemaal dezelfde updates (of helemaal stock) en verder niet finetunen. Bv Seat's met alleen een andere uitlaat. Dat is wel zo eerlijk, en gebeurd bij alle racesites ook (racedepartment, 360 racing etc).
maar denk dat iedereen over het algemeen wel op zondag kan, misschien kan je 1 x een zondag niet maar dan heb je gewoon ff pech, dan kan je die week erna wel weer of zijn er mensen die nooit kunnen op zondag?
Daar heb ik sowieso wel interesse in. Wat mij betreft met teams zoals in de F1. Dan kan elk team zijn eigen livery maken.
niet te ingewikkeld gaan doen hoor.. pff een race op zondag van meerdere rondjes en de zelfde auto vind ik goed maar niet teveel bullshit er om heen
Ik denk wel dat er meer spanning bij komt wanneer je een pitstop MOET doen. Dan hebben de lagere ook nog ene kans en als je ze dit dan laat doen tussen rondje 5 en 10 ofzo.
verplichte pitstop kan nog wel maar kwalificatie en teams zoals in F1 vind ik wat te ver gaan, ook zoveel geregel en gezeik
Als iemand zich geroepen voelt een cup op te zetten heb ik wel evt. interesse om mee te doen. Zondag lijkt mij leuk om aan te houden, buiten evt. vaste data kan je natuurlijk altijd nog races opzetten.
Ok, leuk! Als jij het wil vind ik het wel leuk je daar bij te helpen, ideeën uitdenken of auto's balanceren etc.
Oke, Ik zal vanavond een nieuw hoofdstuk erover beginnen, Ik merk dat zondag iedegeval de beste optie is. Dus even 3 datums en even je voorkeur geven. Zondag 30 Oktober Zondag 6 November Ik denk dat 23 Oktober iedegeval te kort draaien is.
je gaat een cup organiseren toch? zijn dit dan meerdere wedstrijden op verschillende data met allemaal dezelfde setup op dezelfde auto?
Ja, Het worden meerdere datums stuk of 3 a 4. Maar ik moet natuurlijk een startdatum weten. Het worden waarschijnlijk Seat Leon Supercup wagentjes. Maar of ik ze stock hou of met tuning moet ik nog even over denken. Waar gaat jullie voorkeur naar toe?
stock, als je het zeker weet zeg het maar ff. dan koop ik hem ff en ga ik een beetje met paintjobs kloten
Het is zeker, Ik ben nu bezig met een hoofdstuk al zal die wel wat later online komen want moet 4 uur werken. Maar het word Seat Leon Supercup wagentjes.