Heey, Ik wil Tales of Vesperia kopen voor de Xbox. Bij de Engelse Amazon is hij £89.99 en bij de Amerikaanse slechts $25.22 alleen dan is het een NTSC versie. Kan die gespeeld worden op mijn Xbox? Gr
Jammer Hij is inderdaad erg duur, voor 25 euro had ik hem nog wel gekocht maar 100 euro is me toch iets te veel van het goede. Misschien als ik ooit eens geld te veel heb
kijk anders op marktplaats 2de hands of op ebay, meestal zit er nog wel iets tussen wat niet zo duur is, kan geen garantie geven natuurlijk
Ik heb gekeken maar alles is ver weg. Verzenden ben ik bang dat het spel niet werkt (heb ik eerder gehad met een collectable)
Ik woon in Amerika, ik kan wel voor je kijken of ik voor je een PAL versie kan regelen? Je zei alles is ver weg en ik weet dat Amerika NTSC is, maar het is voor mij misschien wat gemakkelijker om aan specifieke games te komen die ook PAL zijn. Let me know! :b:
Ik wist eerst ook niet van NTSC, had een keer via ebay GH Smash Hits gekocht uit Amerika, en kan het spel niet spelen, dus ik heb mn lesje geleerd, ik let nu beter op voor ik iets koop. Was 1,5 jaar geleden ofzo Ik heb het spel trouwens nog.....