Zeker weten dat het precies klopt? Ik heb ook wel eens gehad dat ik een wire o.i.d. aan het zoeken was en had gevonden en dat het dan bijvoorbeeld barbed wire moest zijn.
Ik probeer de achievement 'One is all I need' te halen. Af en toe zie ik dat ik er een van de vijf heb gehaald, maar een tweede; laat staan een vijfde lukt niet. Heeft er iemand tips? Voor het proberen heb ik overigens die grote hamer gebruikt (Gabriel's Sledgehammer).
Je mag tussendoor niet een andere zombie killen he, alleen een infected en met een klap. Makkelijke plek om deze te halen is tijdens ACT2 dan kom je terug bij het resort met gepanserde bus. Als je in het gebied komt dan sta je bij een tunnel die in de fik staat. Daar komt elke 10 a 15 seconde een infected naar buiten gerend. Geef deze een schop en spring op een auto die daar staat geparkeerd. Wacht tot de zombie dood gaat van het vuur en je krijgt een kill geregistreerd met 1 klap. Doe dit 5 keer en voila! Succes!
Dat klint als een zeer goede tactiek Ik zit nu al in Act 3, maar die gepanserde auto staat nog steeds bij die tunnel, dus ik kan het alsnog proberen. Je hoort wel of het is gelukt of niet
Pfff... Ik was al in de prison toen ik te horen kreeg dat je oleander moet inkopen om snel te levelen. Heb ik zo'n 10-15 stacks met oleander gekocht, moet ik nu eerst weer alle quests gaan doen om daar te komen...
Had gisteren trouwens iets geks ik kom klem te zitten tussen een muur en een paar zombies. Op een bepaald moment clip ik door de muur heen en kom buiten het level terecht. Kon daar gewoon rondlopen tot ik op een bepaald moment door het level heen viel en ineens dood was. Nu komt het gekke. Ik respawn en gelijk krijg ik in beeld level up. Dacht he dat is toevallig, maar vervolgens bleef dat zich om de 5 seconden herhalen. Binnen anderhalve minuut was ik van level 33 naar level 50 . Niet echt handig want nu zijn mijn wapens op level 33 berekend en kom ik gasten van level 50 tegen. Niet echt praktisch en soms zelfs lastig. Nu kan ik dit ongedaan maken door mijn savegame te reloaden. Iemand enig idee of dit op te lossen is? Zou graag de game op de normale manier spelen.
Vind die achievo van alle delen van het eiland bezoeken wel kut. Je kan nergens zien welke gebieden je nog moet. Toevallig gisteren nog in ACT 2 twee regions erbij ook al waren ze niet meer groen. Gaat nog wat worden denk ik. Maargoed we zullen zien .
Ik lees dat de PC versie weer een dikke patch krijgt. Hoe zit dat eigenlijks met de console versie? Die mag ook wel nodig nog een flinke patch krijgen. Heb de game nog steeds, maar ga hem pas weer spelen als die fatsoenlijk speelbaar is door al die irritaties die ik al ben tegen gekomen.
corrupt save Me lvl34 is heen gegaan,helaas. Zat net aan het begin van act 3. Blijf ie vast zitten, opnieuw opgestart en weer vast. Blijkt dat ie het niet helemaal meer op rijtje heb als ontzettend veel spullen heb, of omdat je ook online speelt. Dat mogen ze wel is patchen.
Spel saved meerdere autosaves, die zijn vast niet allemaal corrupt. Gewoon ff andere autosave pakken ?
Beetje jammer dat je niet alle skulls kunt halen. Ik lees net dat je sommige bij specifieke side quests kunt halen en eenmaal gedaan krijg je niet weer die kans. Inmiddels 4 gevonden van de 6 maar ik kan 2 ervan niet inleveren volgens mij.
Bugs en glitches en dergelijke, vandaar dat ik naar de patches vroeg. PC krijgt een grote update, maar daar staat niet veel soeps in over bugs en glitches. Vind trouwens de manier waarop fysieke realiteit is toegepast ook irritant. Hoe je personage valt en dan weer snel gedood kan worden door een zombie. Dat vallen en opstaan duurt imo veel en veel te lang in deze game.