[XOne] SSX

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 nov 2010.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wat ik op gamekings hoorde stelde me flink teleur. Als je op een reling springt dan hoef je niet meer te balanceren. Het is net als Jet Set Radio, je kan er niet af vallen. Hetzelfde geldt voor de tricks. Hoe lang je de knoppen ook indrukt, je komt altijd op je board terecht. Waar is dan de uitdaging? Het was juist tof om dikke tricks te maken en op het juiste moment loslaten om weer op je board te landen. Als ze voor ervaren SSX spelers geen betere controls maken, dan haak ik af. Dit is me dan veel te casual.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Als het opeens stevig versimpeld is, dan zullen ze dat hopelijk snel genoeg horen via feedback en reviews enzo, hoop ik...

    Dat klinkt idd namelijk niet best. Misschien stond het op supereasy ofzo!?

    Zou er nou trouwens ook een HD versie komen van SSX3?
     
  3. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik snap er niks van. Ik was geinterresseerd totdat ik die preview zag. Wat een aanfluiting zeg.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Klinkt als muziek in me oren gek genoeg. Ben ook niet zo ervaren met deze serie. SSX Tricky vond ik nog altijd de beste, helemaal gaar gespeeld.
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    :confused:
    Hopelijk speelden ze op easy, want dit gaat dan anders toch gruwelijk floppen?? kan het me eigenlijk bijna niet voorstellen, nadat ze mijn twijfels weggenomen hadden over de tricks....
     
  6. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf meer van de speedrun, maar als je amper kan vallen, dan kan iedereen zonder skills de snelste en moeilijkste routes nemen.

    Hmmm, maar wat mad ook zegt: ik kan het haast niet geloven. Het zal wel easy standje zijn, dat hopen we dan maar.
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ze hebben de complete look en feel van SSX goed weten over te brengen naar de de 360 en PS3, kan niet geloven na dat alles ze nu de mist ingaan. Zal wel een demo specifiek iets zijn zodat de pers en het normale volk footage en screens kunnen maken waarin het niet lijkt alsof de game slecht is, niemand wil iemand zien die constant z'n tricks mist en valt.

    Deze "easy mode" kan dus ook averechts werken zoals we hoorden...

    Geloof in ieder geval niet dat dit in de game gaat zitten wanneer die uitkomt.
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Uit de hands-on van Inside Gamer:
    Denk dat het nog ga meevallen.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Gelukkig, lijkt dus gewoon de easy mode te zijn geweest.:F:

    Zou ook wel erg triest zijn dat ze een game verknallen door zoiets doms erin te doen.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Het zou nog erger zijn geweest als het bij een bepaalde moeilijkheidsstand was gebleven. Ik vind dat je ook daarin gewoon de keuze moet kunnen maken. Wil je het makkelijk, zoals ik, dan kies je dat. Wil je uitdaging, dan kies je gewoon voor Hard. Verder moeten mensen ook niet klagen als een game te makkelijk of te moeilijk is. Of gewoon beter reviews lezen, of de game niet kopen of juist wel en niet klagen. Je speelt games gewoon voor je plezier, ik althans. Ik speel een game niet voor irritaties, maar ook niet om de uitdaging moet ik eerlijk zeggen. Ik speel games vooral voor de fun en ontspanning. Misschien deze titel straks ook wel. De een houd van dit en de ander van dat, het is mooi als je daarin allemaal keuzes kunt maken, maar we moeten allemaal begrijpen dat het voor ontwikkelaars ook moeilijk is om bijna iedereen tevreden te houden. We weten allemaal dat dat onmogelijk is. Gelukkig voor jou dus dat dit maar weer eens ontkracht lijkt te zijn.
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Wat zit je toch wel lekker slap te lullen :+
     
  14. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ziet er tof uit die trailer. Deze ga ik wel halen.

    lijkt me zeer vermakelijk.

    Al in geen jaren een goede snowboardgame gespeeld.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Blablablabla.....ik wil die game spelen!:9
     
  17. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    16 februari. Goede timing, zit niks anders dan wintersport in mijn hoofd in die weken dus dan zal ik de verleiding wel weer niet kunnen weerstaan :+.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het allemaal wat grauw. Ik zie niet de over-the-top gebieden van SSX en SSX Tricky zoals Tokyo Megaplex. Het oogt allemaal net te realistisch in mijn optiek. Ik wil van de blazers die je de lucht ingooien en nog meer van die dingen. Ik blijf mijn twijfels houden over dit spel.
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Waren die blazers niet enkel in Tricky? Ik meen me er toch geen te herinneren in SSX 3.
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik dacht ook SSX, maar ik heb zelf veel meer Tricky gespeeld. In 3 had je ze volgens mij ook niet, maar die was gewoon tof omdat je een half uur van de berg kon en gaandeweg kreeg je steeds verschillende omgevingen. Nu zie je alleen sneeuw en ijs, dat vind ik wel jammer.
     

Deel Deze Pagina