Als er mensen zondag gaan voetballen, dan wil ik graag mee doen!!! Heb namelijk nog geen balletje getrapt.... sterker nog heb nog geen één online race gedaan..... Ligt ook een beetje aan mezelf,....
Was weer een erg leuke avond mensen! @ Ward de Wiseguy Sorry dat ik op Le Mans bij jou drie keer kei en kei hard op je achterkant in reed met m'n Sesto Elemento. Een maat van mij was toen aan het racen (terwijl ik de headset op had) en we hadden al een paar biertjes op dus we hadden HELEMAAL de slappe lach... Dus eigenlijk was 't het wel waard... Sorry!
Het is je vergeven. Ik had toch een Aus. rotbak die alleen maar heel hard rechtdoor ging. Ik heb wat gekke karren voorbij zien komen! Het was een geslaagde avond heren. Groeten de Honda man
Heeft iemand nog die herhaling van Maple Valley, Ik ging daar ook heel appart over de kop gewoon in een normale bocht?
Hoe kun je herhalingen terug kijken? Ik heb ook nog een geweldige frontflip over Ward the Wiseguy met m'n Lamborghini Sesto Elemento! @ Ward Haha ok man! Heb sinds tijden nooit meer zo veel gelachen! Daarom hoorden jullie mij de laatste races niet meer (headset uit gezet) omdat we jullie anders zouden storen met ons gelach...
Aahah toenstraks ook even tegen jou ghost gereden, had ook een 1:42 maar dan verneuk ik de allerlaatste bocht.. Sta nu volgens mij nog wel boven je toch?
In mijn Hummer kon ik het niet laten om in de laatste ronde te crashen. Wel de laatste keer dat ik in deze in de A class reed. Heeft iemand nog die race van de R3 of S class?
Ik jammer genoeg niet. Maar jezus wat was dit trouwens een lekkere race. De eerste keer dat ik mijn BMW 1M uitprobeerde met een V12 blok. Wat een sound \o/ Ik zal vanaf nu proberen alle races op te slaan.
Ik doe zondag ook mee hebben we een tijd ? Circuit ? en moeten we een pitstop doen... Als we nou volgende week beginnen ... dan kan iedereen 1 week van te voren al oefenen. Dit lijkt mij veel leuker. Dus zeg maar Volgende week 10 rondes Maple Valley Seat Leon Racing pitstop verplicht. Dan kan iedereen een week oefenen. Als je dit systeem erin gooit zou ik het leuker vinden. Ik kan me namelijk helemaal kapot trainen op dit soort dingen Alleen de naam van een circuit en welk onderdeel we van het circuit we gaan doen zou ik al helemaal super vinden. Zodat ik al kan oefenen voor zondag. En mischien alleen GP circuits zoals ... Nurburg Ring GP Mugello Infinion Dat soort circuits met genoeg ruimte en niet dat gare italiaanse straatje