Forza Motorsport 4 [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Tja, dan ging het dus om de credits, maar in Forza 3 kon je achterlijk veel geld verdienen als je de Auction truuk toepaste.

In Forza 4 hetzelfde... althans niet dezelfde truuk, maar ook mogelijk om snel bakken met credits te verdienen.

2. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
  3. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Pfffff. f@cking 2 uur bezig geweest voor die perfecte drift.... All i got is a perF@cked drift..... 3 streepjes, that's it. 20x liever 100.000 punten op Fujimi ipv 1 perfecte drift voor. In fm3 haalde ik het met een lambo meen ik (4x4).

Heb simuliatie sturen, handmatig schakelen, TCs/STm off, alle mogelijke combis...... maar helaas! :mad: Niet met de SLS, niet met een muscle, niet met een jap.....

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Misschien eens op Japanse bergcircuit proberen, en dan bochten aan elkaar proberen te driften.

5. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb al honderden perfect drifts lol, je hoeft alleen maar 1 bochtje volledig te driften toch? In dat geval, als het echt niet lukt, zou ik een zo klein/kort mogelijke bocht proberen, zolang je die ene bocht maar volledig door drift heb je hem?

6. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Dan moet ik wel automatisch schakelen, en voor een perfecte drift heb ik het idee dat het dan onmogelijk is. Je kan namelijk niet terugschakelen.

Maar wat vinden jullie de beste setup bij "niveau" om te driften? Verder een achterwiel-aandrijving is een must

*zucht* jep, dat is nou het juist het irritante.... 1 Kilo-utrecht-tango-bochtje perefect driften en je heb 'm. Moet wel opmerken dat bij kleine bochtjes het denk ik alleen kan als het er meerdere achter elkaar zijn. Heb het idee dat het afstand/tijd-gebonden is.

Laatst bewerkt: 22 okt 2011
  7. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    achterwielaandrijving is de enige vereiste, maar om het simpel te maken, gewoon een auto met veel pk, en dan de complete bocht in de 2de of 3de versnelling, auto dwars, als je voelt dat de auto te dwars gaat zodat je omgaat, beetje tegensturen. En als je voelt dat ie minder dwars gaat en weer recht dreigt te gaan, stootje gas bij zodat zijn kontje weer iets naar buiten komt. Tegensturen met korte rukjes, alleen op het moment dat je voelt dat het nodig is.

Zijn er hier eigenlijk nog mensen die een beetje kunnen driften? Of ook al kun je het niet, die het in ieder geval leuk lijkt om het online te doen met anderen? Kan wel wat friends gebruiken, al me oude driftmaten is niks meer van over in de loop der jaren :mad:

Laatst bewerkt: 22 okt 2011
  8. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Zo'n 4 balk drift krijg je bij 5000 punten. Moet je maar eens bij Rivals en dan naar het Drift gedeelte gaan. Kun je precies zien hoeveel punten etc je krijgt. Je zit dan wel vast aan een bepaalde auto, maar zo kun je wel wat oefenen denk ik.

9. BIGGA84

BIGGA84 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    je kan bij de hud options de drift hud aan zetten zie je precies hoeveel punten je hebt behaald. Makkelijkste is om naar freeplay te gaan hot lap en dan benchmark layout E je neemt de ford rs200 sturen zet je op normaal en je hebt zo een perfect drift.

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Daar werd ik inderdaad blij van. :+:9

11. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Nou moe, met de Nissan RS300 op Benchmark layout D is het gelukt. 5 rondjes en ik had 'm te pakken. Goed snelheid opbouwen en voor bocht 2 de handrem aantrekken en glijden maar. Hoefde alleen maar wat bij te sturen , niks geen tussen gas. Owja, kwam wel een paar keer de bandenstapel tegen:

12. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Ik had het ook op een benchmark gedaan, Hele brede baan met een flauwe bocht, makkie ik zal mijn auto wel in de garage zetten ik vind hem heerlijk

13. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Handrem en geen tussengas is geen driften he ;)

14. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Psies. Waarom het dan uberhaupt een "perfect drift" achievement kan heten is mij een raadsel :b:

Driften is een sport apart. racen = racen. Driften = Driften. Dikke vette punt

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Dat is powersliden.

Ach het is allemaal even kut :p.
    Ben nu level 40, heerlijk! Gelukkig kan ik nog steeds A class races doen en word ik niet gedwongen om in R3 bakken te gaan rijden :D.

16. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    wij begrijpen elkaar _O_

17. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Nou, dat zou ik maar niet te snel zeggen. ;)

18. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat kan je met de auto`s doen die je unlocked hebt in autovista

19. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Gewoon tot in detail bekijken etc, verder niets eigenlijk. :9

20. susanne

susanne Active Member