Xbox LIVE Arcade Games [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Luukiee09, 16 mrt 2011.

1. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zonder goede strategie ga je het op Medium (laat staan Hard of Insane) al niet halen. Geloof me, het is PITTIG en goede strategie is absoluut belangrijker dan je level. Een mage van level 5 kan al stukken beter zijn dan een monk van level 20, door beter gebruik te maken van de defence-towers.

Heb al lang niet zo genoten van een game, en dat voor 12 euro! Er moeten meer games als deze en Battlefield 1943 komen. Voor 12 euro is dit een absolute must-have. Indien ze een paar maps meer in de game hadden gedaan had ik het zelfs als full-game gekocht in de winkel.

Overigens ben ik na 2 dagen full-time nog maar op de helft. Heb vooral veel tijd besteed aan de challenges. Ongelooflijk lastig en heb er nu nog maar 1 gehaald.

2. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Koop de game... dan zul je deze uitspraak al heel snel terug moeten nemen :9

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb hem nu gekocht, maar wat is dan bijvoorbeeld een goeie strategie.. en welk poppetje is het best? Als monk kan je weinig neerzetten, hunter is vervelend dat je móet reloaden, knight is sloom en log en mage heeft minste damage.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Samenwerken met vrienden online of gewoon tegen vreemden online. Ik heb een Monk van level 10, een Knight van level 10 en een Huntress van level 3 ofzo geloof ik. Ik speel het samen met vrienden, en die nemen dan bijvoorbeeld iemand die goed torens kan bouwen. De monk kan weer superhandige auras neerleggen/zetten wat de vijanden flink pijnigt en langzamer maakt. Heerlijke game...en ziek verslavend. Hij nam vandaag gewoon weer mijn 'Batman: AC' gametijd in. :)

5. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zet je defences goed neer en zorg dat je goed afspreekt wie wat doet. Ik vind alle classes wel lekker spelen, behalve de hunter. Hunter is niet echt sterk en ook de defences zijn niet echt geweldig.

Mage is overigens veel sterker dan jij denkt. Vooral de defences zijn erg sterk als je ze goed neerzet en goed beschermd. Het nadeel van de mage is de lage HP. Ook de monk is best lekker. Sterk, snel en de auras kunnen erg sterk zijn. Bijvoorbeeld als je ze combineert. Een enstrane met een electric aura in elkaar, bijvoorbeeld.

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Huntress is het zwakste low level en je moet minimaal inferno trap hebben om wat te beginnen te doen. Goede bow helpt ook flink. 1e ability stinkt ook. Gewoon nog ff doorploegen naar betere wapens/traps/pierced shot.

Niet echt een solo game. Je moet echt op easy beginnen dan en dan langzaam omhoog werken.

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zie de huntress ook niet als zwakste. Ik kreeg gelijk een dragon cannon aan me arm, die is echt goed.

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Na maanden komt er straks eindelijk weer wat op XBLA waar ik zin in heb, Sonic CD\o/

9. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Heb ik gisteren gedowned... Bizar verslavend :mad: :p

10. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vanaf volgend jaar worden de delen uit de leisure suit larry serie in HD op XLA uitgebracht. hoopte er al op en gaat nu dus eindelijk gebeuren.

11. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    \o/

12. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Sinds Dungeon Defender uit is de 3 avonden bijna niks anders gedaan. Wat is dit verslavend zeg! Leuke is ook nog dat ik pas 4 mappen heb gespeeld. 3 op hard nu gedaan en die 4de nog op normal.

_O_

Stop hier 50 mappen in. Meer classes en abilities. Nog beter loot systeem met wow achtige kleuren. Duidelijke veranderingen aan de poppetjes als je moeilijke dingen heb gehaald of zeldzame loot hebt gevonden en deze game kan zo de retail in.

13. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Dat Dungeon Defender, is dat alleen voor als je vrienden hebt en online gaat? Of is het ook in SP te doen?

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Word! Wat een verslavend spel _O_

Exit: ^ ook in sp te doen, maar de nadruk ligt bij co-op. Local of xbox live. Check anders de trial, je hebt keuze uit 2 klasses kan levelen tot 10 en je kan campaign en een challenge doen.

Laatst bewerkt: 22 okt 2011
  15. zyler

zyler Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Dungeon Defenders nu ook. Best leuk en je wilt door spelen.
    Vind alleen de magic char wat saai. De andere chars spreken mij wel aan.

Hoop alleen dat de community binnenkort het spel begrijpt. Wachten op mensen die niet weten dat ze op het crystal moeten klikken om verder te komen. Repair ook eens wat meer. Oh en niet lukraak traps en torens bouwen, maar op elkaar afstemmen.

Heeft de Xbox trouwens ook random disconnects? Ik speel de pc versie die dat wel heeft.

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Insanely Twisted Shadow Planet: Hunters DLC.

Quick Look

The War of the Worlds.

Quick Look EX

WW ziet er erg interessant uit. Ik vind de afgematte kleurtinten goed gekozen. Gameplay doet me erg denken aan Flashback en Out of this World en dat is een duidelijke plus.

Laatst bewerkt: 22 okt 2011
  17. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Even een screen van hoe de remake van de eerste larry eruit gaat zien, old vs new:

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mijn eerste Larry was niet in kleur hoor ;)

19. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat heb ik ook niet beweerd.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Omdat je een vergelijk van Old vs New maakt. Dan had je eigenlijk een vergelijking met de allereerste versie moeten maken.

Deel Deze Pagina